Awie Memberi Nasihat Kepada Bob Lokman!!!!!


“Kita pernah sama-sama ‘cari makan’ dalam bidang sama, tetapi apabila rasa nak beralih arah kenapa pula dia nak kutuk bidang yang pernah digelumangi,” katanya yang mendakwa mengenali Bob Lokman sejak 1985. - HMetro.

KLIK DISINI dan DISINI

Wan Azizah Tidak Boleh Di Percayai!!!!



“Jangan terpedaya dengan lakonan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail’, kata Hanafiah Man, bekas Ketua Penerangan Parti Keadilan Nasional ketika berceramah di Kampung Wira Jaya, Taman Melati, Kuala Lumpur, pada 27 April 2011.

“Wan Azizah, kalau kita tengok cukup lembut..mana ada orang yang tahan begitu..pimpin tangan aku pergi mahkamah..laki di Sarawak, dia pula buat press conference, pertahankan laki habis-habisan..cukup baik manusia.

“Tapi jangan terkejut..apa yang dia buat itu, Wan Azizah pun ada agenda peribadinya. Kalau ditakdirkan Allah SWT, terbuktilah dalam video itu, adalah sama dengan Lelaki Y, apa orang akan kata, kasian Wan Azizah, dia pertahan suami dia, suami dia jahat, Wan Azizah saja jadi baik.

Dato Eskay Laknat Anwar Irahim!!!








Bagai Anjing Tersepit Anwar Ibrahim Sekarang Ini!!!!!

video

Anwar Ibrahim Perlu Bersumpah!!!!!!





Nurul Izzah Mengamuk Pulak Bila Nampak Toi, Toi, Toi Anwar Ibrahim...


Nurul Izzah tidak berpuas hati apa bila wartawan menyerbu Anwar Ibrahim setelah keluar dari balai polis petang tadi. TVS yang dikatakn diarah tutup oleh Sultan Selngaor masih beroperasi dan membuat liputan menemubual Nurul Izzah.




padijantan on livestream.com. Broadcast Live Free

Anwar Ibrahim Maki Wartawan Di Balai Polis Dangwangi!!!!!!!


Maklumat Lanjut KLIK DISINI




Watch live streaming video from padijantan at livestream.com

Video Porno Anwar Ibrahim Part 2 - Anwar Ibrahim Perlu Bersumpah



Anwar Ibrahim Dipaksa Bersumpah!!!

Kini Dato Eskay Di Arah Serahkan DNA!!!!


Di laporkan Dato Eskay telah di tahan di bukit aman dan beliau di minta menyerahkan DNAnya kepada pihak polis bagi melengkapkan siasatan terhadap kes Video sex yang mebgatakan Dati Sri Anwar Ibrahim.

Skendel Sex Anwar Ibrahim Denagn OMEGASEXY NICOLE KIDMAN!!!!!!





Hebat Anwar Ibrahim ... 'China Doll' masih belum memenuhi selera besar 'Anugerah Tuhan' sebenarnya!

'Anugerah Tuhan' memerlukan lebih daripada itu, selebriti turut terpalit dalam isu ini. Anwar Ibrahim pasti tidak boleh melupakan video klip ini!

Semakin berkait mengait OMEGAnya ...KLIK DISINI


Sampai Bila Mahu Tunggu Rakyat Wajib Tahu Siapa Perlakunya????

7
Kes liwat Anwar Ibrahim sudahpun diketahui siapa lelaki Y dan sekrang ini yang menjadi persoalanya siapa lelaki yang berada didalam video porno tersebut?

Rakyat perlu tahu siapa lelaki tersebut sampai bila mahu disimpan siasatan terhadap rakaman tersebut telah selesai dan bila agak2nya pendedahan akan dibuat?

 SUBANG, 26 April — Polis tidak teragak-agak untuk mendedahkan “si pelaku” dalam video seks yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada umum sekiranya perlu, kata Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar dipetik media hari ini. “Siasatan masih lagi dijalankan. Apa jua perkara yang kita perlu dedahkan kepada umum kita akan dedahkan, yang mana perkara yang tak perlu kita dedahkan kita tak perlu dedahkan,” kata beliau dipetik Bernama Online. “Bagi pihak kami (polis) siasat dahulu, apabila sampai masanya polis akan beritahu siapa pelakunya dan kita masih siasat kes ini di bawah Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah),” katanya selepas Mesyuarat Ketua-ketua Jabatan Siasatan Jenayah dari seluruh negara di sini pada hari Selasa. Ditanya mengenai sebab Peguam Negara mengembalikan semula kertas siasatan kes berkenaan, Khalid menegaskan bahawa ia merupakan prosedur biasa dalam melengkapkan kertas siasatan sesuatu kes. “Kita dah siapkan kertas siasatan itu, sudah tentu kita akan hantar kertas siasatan kepada pejabat Peguam Negara. Sekiranya dia (Peguam Negara) melihat terdapat perkara-perkara yang belum jelas pada kertas siasatan itu ia akan dipulang semula kepada kita. “Dengan ini kita akur dengan apa jua arahan yang diberikan pada kita. Ini proses biasa dan kemungkinan kita akan serahkan semula kertas siasatan kepada Peguam Negara minggu ini,” katanya. Pada 21 Mac lepas, video itu dipertontonkan kepada beberapa wartawan terpilih oleh satu kumpulan yang dikenali sebagai “Datuk T” di Carcosa Seri Negara. Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar baru-baru ini mengumumkan bahawa rakaman video seks itu adalah tulen selepas disahkan oleh pakar tempatan yang memeriksa video berkenaan.Sumber The Malaysian 

DAP Rasis!!!!



Lim Guan Eng menempah ajal maut, mengatakan kerajaan yang dibawa oleh BN sekarang ini mengamalkan kerajaan yang dibawa oleh Hitler.

Lim Guan Eng cuba menghasut rakyat sepertimana DAP telah menghasut MCA untuk mengutuk Utusan Malaysia.

Pekara sebengini tidak boleh di ambil ringan kerana kemungkinan kejadian 13 Mei boleh berlaku kembali. KLIK DISINI dan KLIK DISINI

M16 Anwar Ibrahim Diminta Membela Diri!!!



Anwar Ibrahim di minta membela diri pada 16 Mei ini, dimana DNA yang telah dikesan dari segala bahan bukti telah pun di sahkan oleh peguam dan mahkamah memberi masa yang panjang kepada Anwar ibrahim untuk membela dirinya. KLILK DISINI


Khasiat K-Y Jelly Kepada Pemimpin PAS Untuk Berbini Lebih!!!!



Berikut adalah senarai pemimpin2 Pas yang beristeri melebihi daripada satu: KLIK DISINI

1. Menteri Besar Terengganu, Hadi Awang. Beliau ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga adalah anak dara (18 tahun) yang terpedaya dengan `kewarakannya'.

2. Mohamad Sabu ada dua isteri. Isteri keduanya dirampas daripada rakan karib sendiri melalui kaedah berkhalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu.

3. Hassan Abdullah ada empat isteri. Isteri pertama yang tinggal di Kampung Dangar Pasir Mas telah diceraikan kerana berusia lebih 50 tahun. Untuk mencukupkan kuota, beliau mencari ganti di kalangan anak dara, kini beliau sedang dalam proses untuk menceraikan isteri keduanya yang sudah mencecah usia lewat 40-an untuk digantikan dengan anak dara juga.

4. Takiyuddin Hassan ada dua isteri. Bakal isteri ketiga dalam proses. Khabarnya dari Negeri Sembilan dan bekerja di Kelantan.

5. Buniyamin Yaakob ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga dikahwininya selepas membuntingkannya terlebih dahulu. Seorang anaknya adalah anak luar nikah.

6. Wakil Rakyat Pas DUN Selising, Pasir Puteh ada dua isteri. Isteri kedua bakal dikahwininya selepas keputusan Mahkamah Syariah Pasir Puteh nanti. Beliau kini dalam perbicaraan kerana berzina dengan isteri sahabatnya dalam gerabak keretapi.

7. Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat ada seorang. Memang ada beberapa wanita tergila-gilakan dia tetapi sempat dihidu isterinya. Maka beliau terpaksa tahan nafsunya walaupun membuak-buak sampai ke kepala. (Nik Aziz kena Queen Control ke?)

8. Affandi Mohammad ada dua isteri. Isteri keduanya disimpan di Kuala Lumpur. Beliau masih bernasib baik kerana isteri pertamanya belum mengetahuinya.

9. Timbalan Menteri Besar Kelantan, Abdul Halim Abdul Rahman ada seorang isteri. Tetapi beliau ada seorang perempuan simpanan yang ditinggalkan di sebuah kondominium mewah yang dikawal ketat pengawal keselamatan di Kuala Lumpur.

AAKJ.COM KLIK DISINI

Perkasa Mengamuk Di Depaan Banggunan MCA!!!!


Semalam di depan banggunan MCA Kuala Lumpur jam 3.00 ptg kira 100 orang yang telah hadir pada himpunan yang  kerana membantah gesaan parti MCA supaya memboikot Utusan Malaysia. KLIK DISINI


Pergerakkan himpunan yang diketuai oleh Ketua Wira Perkasa Malaysia Irwan Fahmi Ideri bersama2 dengan Ketua Wira Perkasa Wilayahpersekutuan dan Ketua Wira Perkasa Selangor. Mereka melaungkan slogan "Hidup Melayu", "Hidup Utusan Melayu" dan bertakbir selain membawa poster bertulis "MCA jangan main api"

Notis amaran yang dihantar dan telah diserahkan kepada wakil MCA, notis amaran empat pekara yang tidak diberi tahu apakah amaran tersebut diberi dan terpulanglah kepada pihak MCA untuk memberitahu atau tidak apa yang terlulis didalam notis tersebut.


Perhimpunan ini sekadar untuk memberi tahu kepada parti MCA yang juga sebuah parti komponen kerajaan supaya tidak mencampuri urusan serta hak orang-orang Melayu untuk bersuara.


Ketua Wira Perkasa Malaysia mengatakan akhbar Utusan Malaysia adalah lidah orang Melayu yang selama ini tidak pernah mengganggu gugat sensitivity masyarakat lain di Malaysia khususnya orang-orang Cina. 


Beliau juga menegaskan bahawa himpunan hari ini adalah untuk memberitahu kepada MCA dan masyarakat Cina yang ada di Malaysia bahawa orang Melayu tidak pernah meminggirkan kaum Cina yang selama ini telah bersama-sama dalam memperjuangkan tanah air. KLIK DISNI

DNA Lelaki Y Adalah Anwar Ibrahim!!!!!



Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden dalam hujahnya telah mengaitkan kesemua hasil ujian asid deoksiribonukleik (DNA) yang dilakukan dua ahli kimia.

Dia turut mengesahkan bahawa 'Lelaki Y' yang merupakan penyumbang DNA utama dalam rektum Mohd. Saiful Bukhari Azlan ialah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau berkata demikian sewaktu hujah di akhir pendakwaan kes liwat membabitkan Anwar Ibrahim dan Mohd. Saiful Bukhari. - Utusan

(Pemilihan PAS: Teka teki saranan Nik Aziz) - KLIK DISINI

Karpal Hero Anwar Ibrahim!!!!



"Mahkamah mesti meneliti kredibiliti setiap saksi pendakwa. Tidak sepatutnya ada sebarang jurang bahan. Ujian di akhir kes pendakwaan ialah prima facie. Ia mestilah membuktikan setiap bukti boleh dipercayai, unsur-unsur kesalahan ditentukan dan mahkamah mesti memberi penilaian maksimum terhadap semua itu," tambahnya. Karpal menegaskan bahawa salah satu yang tidak konsisten ialah tuduhan persetubuhan di luar tabii - iaitu di bawah seksyen 377b, bermakna dengan persetujuan. KLIK DISINI



AC Mizal Masuk UMNO!!!!


AC Mizal, 40, yang juga ahli perniagaan berjaya itu menyerahkan borang keahlian kepada Ketua UMNO Bahagian Ipoh Barat, Datuk Shamsuddin Ghaffar.

Untuk Melihat Lagi Cerita AC Mizal    KLIK DISINI

CORETAN HARI MINGGU.....



Untuk mengetahui cerita2 panas sila klik gambar2 di bawah....Selamt membaca.....







Hadi Awang Sudah Bersedia Bersama BN!!!!


Man ada membaca blog rakan seperjungan yang mengatakan Anak Nik Aziz Nikmat iaitu Nik Abduh yang sekarang ini menentang perjuangan bapanya dan menyokong kepimpinan Hadi awng, ini bermakna Nik Abduh juga menyokong untuk bersatu dengan UMNO.

Nik Abduh yang juga merupakan AJK Dewan Pemuda PAS Pusat itu menganggap Kumpulan yang cuba menjatuhkan kepimpinan Hadi Awang sebagai tidak bermoral dan rendah aqidah. Beliau yang tidak menyebut kumpulan tersebut mendakwa telah menjadikan Penganalisis Politik, Prof. Dr. Abdul Aziz Bari sebagai 'Kambing Hitam' bagi memulakan mukadimah strategi kotor ini.


 Nik Abduh mencabar salah seorang kumpulan ini tampil memberi kenyataan menolak kepimpinan Presiden parti. Nik Abduh juga berkata alasan kekalahan teruk PAS pada PRU Negeri Sarawak sebagia kemuncak kelemahan ketokohan Hadi Awang merupakan 1 isu yang karut. PAS yang tewas kesemua kerusi DUN Sarawak baru2 ini katanya disebabkan oleh ketidakyakinan Pengundi terhadap hala tuju Parti ini yang cuba dipesongkan oleh Kumpulan2 tertentu. Nik Abduh dilihat cuba menakut2 kan ayahnya apabila dilihat sentiasa menyokong segala keputusan Husam Musa yang dianggap sebagai 'Anak Emas'.

PAS Hendak Bersatu Dengan UMNO???



Aksi Video Sex - Pas Tunggu Siasatan Polis Selesai



KUALA LUMPUR 22 April – Pas akan membuat ketetapan baru mengenai masa depan parti itu dalam pakatan pembangkang, apabila siasatan mengenai rakaman video seks yang pelakonnya dikatakan mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim siap sepenuhnya.
Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata, parti itu tidak akan mendahului siasatan polis kerana sebarang keputusan mengenai kedudukan Pas dalam pakatan pembangkang, tidak boleh diputuskan berdasarkan andaian semata-mata.
“Kita tunggu siasatan selesai, sehingga benar macam itu (dakwaan bahawa lelaki dalam rakaman video seks tersebut adalah Anwar). Kemudian baru kita boleh buat keputusan tetapi, buat masa ini, belum ada sebarang kesimpulan mengenainya.
“Selepas siasatan (polis) selesai, kita akan memutuskan kedudukan (parti Pas) dan kita tengoklah macam mana nanti,” katanya kepada pemberita di ibu pejabat parti itu di sini hari ini.
Beliau mengulas mengenai desakan pelbagai pihak supaya Pas menilai semula kedudukan parti itu dalam pakatan pembangkang, berikutan pendedahan skandal video seks yang didakwa mirip Anwar, sehingga ia menjadi liabiliti kepada Pas.
Semalam akhbar melaporkan, hasil ujian biometrik (imbasan diri berkomputer) yang dijalankan sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan mendapati, lelaki di dalam rakaman video seks itu sepadan dengan Anwar berdasarkan perincian saiz tubuh.
Dalam pada itu, ditanya mengenai saranan bekas Mufti Perlis, Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin agar Anwar bersumpah mubahalah, Mustafa berkata, Pas sudah membuat ketetapan yang jelas, iaitu biarlah proses siasatan dijalankan mengikut perundangan sedia ada.
Bagaimanapun katanya, Pas sedia untuk mempertimbangkan pendirian itu jika kerajaan bersetuju bahawa, kes rakaman video seks berkenaan perlu disiasat mengikut cara syariah.
“Siasat dulu. Proses yang dibuat oleh kerajaan ini berasaskan perundangan sedia ada. Jadi kita ikutlah undang-undang sedia ada,” jelasnya – utusan

Melayu Di Singapura Merempat...PKRDAPIGPAS Mahukan Orang Melayu Di Malaysia Begini!!!!


Man ada menbaca artikel yang di keluarkan oleh GWM mengenai orang Melayu di Singapura, sedih melihat orang melayu disana yang dikatakan ditindas dan hidup mereka macam merempat di negara sendiri.


Singapura ... negara kebanggaan juak juak parti PAS. Blog blog pembangkang khasnya cukup memuja dan teruja dengan sentuhan Lee Kuan Yew menjadikan Singapura lebih maju dari Malaysia.

Kononnya ... masyarakat Melayu terbela dibawah pemerintahan kerajaan PAP Singapura, abang kandung DAP! Kebajikan masyarakat Melayu dibawah naungan Lee Kuan Yew lebih terbela jika dibandingkan dengan orang Melayu di Malaysia.

Orang Melayu di Malaysia ditindas, kebajikan diabaikan, harta dirompak dan berbagai lagi fitnah dilemparkan kepada kerajaan Malaysia dibawah pimpinan BN dan DS Najib.

Benarkah orang Melayu di Singapura semakin hebat dan terbela nasib mereka ...


Misliah Mohd Som, bekerja sebagai tukang cuci hanya mempunyai baki USD125.00 (selepas ditolak sewa dan utiliti) untuk menampung perbelanjaan tiga anaknya. Yuran persekolahan anak tidak dibayar berbulan lamanya. Bagaimana dengan perbelanjaan harian, makan dan minum?

Ahli Parlimen hanya memperuntukkan USD 30.00 sebulan (RM 304.70) sebagai balasan menyokong dan mengundi. Keadaan ekonomi semakin buruk, masyarakat Melayu yang berpendapatan rendah sudah tidak lagi mengalami kenaikan gaji sejak 10 tahun yang lalu.

Hebat ... hebat orang Melayu di Malaysia. Kakitangan awam sudah beberapa kali dinaikkan gaji, elaun dan berbagai lagi kemudahan. Kerajaan BN terlalu bermurah hati. Tidak dinaikkan gaji nanti, disokong dan diundi pula parti pembangkang.

Sudah diberi berbagai kemudahan, masih lagi memberontak orang Melayu pada kerajaan. Ditambah pula dengan hasutan dari parti pembangkang seperti PAS yang semakin berkiblatkan DAP.

Mungkin ini yang PAS mahukan selama ini. Persetankan hak orang Melayu ... Nak harapkan Anwar Ibrahim? Wan Azizah? Heh ... anak sendiri pun menentang dan memperlekeh hak dan keistimewaan orang Melayu.

Mungkin orang Melayu perlu bergantung harap kepada parti DAP, adik kandung parti PAP Singapura ... mungkin hak dan keistimewaan orang Melayu lebih terjaga dibawah parti dominasi orang Cina ... kerana kerajaan BN terlalu kejam selama ini?

Mungkin nasib orang Melayu Malaysia akan lebih terbela seperti Misliah Mohd Som ... Melayu Singapura yang hanya diberi USD 30.00 sebulan sebagai imbuhan mengundi dan menyokong parti dominasi orang Cina! ...GMW












Tulang Belakang Anwar Ibrahim Bermasalah Lagi Dan Batang Tak Naik Lagi!!!!


 Anwar Ibrahim telah membatalkan programnya di Pulau Pinang bersama  bekas Presiden ABIM Dr Siddiq Fadhil dan Dr Muhamad Nur Manuty, yang juga Ketua Penerangan PKR di Pulau Pinang.Anwar Ibrahim telah memohon maaf di dalam twitter kerana tidak dapat hadir. 


Yang meghairankan di Malaysiakini melaporkan Anwar terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.Klik di sini tetapi didalam twitter dia diminta berehat.

 “Saya diminta berehat hari ini”, kata Anwar tanpa menyebut siapakah yang memintanya dan atas alasan apa beliau diminta berehat.


Dalam satu lagi twitter yang di hantar seolah2 ada pekara yang mahu di rahsiakan oleh Anwar Ibrahim Man sendiri baca pon tidak memahami.


Apa sebenarnya yang mahu dikatakan oleh Anwar.?? Beliau sakit tulang belakang tetapi masih boleh mengikuti program mengikut jadual, benarkah beliau sakit tulang belakang dan terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur serta terpaksa membatalkan program maqasid syariah di Pulau Pinang ?

Apakah ini bermaksud Anwar dinasihatkan tidak hadir dalam program berbentuk agama ekoran isu skandal video seks ?

PKR Kuda Tunggangan DAP!!!!




Bangsatnya Melayu PKR .........

Betulkah syarikat yang dimiliki orang Melayu ini berstatus BUMIPUTERA??? Atau berstatus BUMIDAP???

Betapa bangsatnya bangsa Melayu PKR yang sanggup menjadi kertas pengesat punggung Cina cauvinis DAP.
Syarikat milik Melayu seperti MKMN Enterprise, MA Bina Melur Enterprise, Fizami Construction dan Aris Enterprise sanggup menjadi kertas pengesat punggung si bangsat DAP. Tidak ada maruahkah mereka??

Hari ini telah terdedah kebenaran kepada kita bahawa DAP bangsat yang selama selalu menuduh pemimpin UMNO dan kroninya kaut projek, rupa-rupanya mereka ini lebih bangsat dan petualang negara.

Puak-puak chauvinis ini rupa-rupanya guna syarikat Bumiputra yang menjadi barua mereka untuk kaut segala projek-projek dari kerajaan negeri Pakatan seperti di Selangor.

Wajarkah syarikat Melayu ini berstatus BUMIPUTERA atau lebih baik mereka diberi status BUMIDAP......!!!!

Pelacor China Doll Pelajar Kolej Swasta Di Malaysia!!!!


Identiti pelacor wanita China yang sudah dikenal pasti telah pun di soal siasat dan sekarang ini hanya tunggu masa untuk dibawa kemuka pengadilan.

Wanita China itu adalah seorang pelajar yang menuntut di sebuah Kolej Swasta di Malaysia yang tidak di beritahu nama kolej tersebut. Wanita China itu dikatakan berumur 26 tahun dan sememangnya berasal dari China tetapi tidak tahu dari wilayah mana.

Soal siasat telah dijalankan terhadap wanita tersebut dan beliau telah mendedahkan siapa lelaki didalam rakaman itu. Dia telah mengaku dan memberitahu dimana tempat dan masa pekara tersebut berlaku kepada pihak berkuasa.

“Polis sudah merakam percakapan wanita terbabit bagi membantu siasatan berhubung video seks yang mengaitkan ahli politik pembangkang itu,”

"Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” 

Karpal Singh Buat Lawak King La Pulak!!!!!!





Khalid Gereja Menghina Orang Melayu!!!!




UMNO tak wakili melayu dan Islam – Khalid Samad

Khalid Samad merupakan pemimpin PAS yang paling tak berakal didalam sejarah politik negara. Ahli Parlimen Shah Alam ini juga membuktikan yang dia sedang mengalami kerosakan otak yang kronik.

Sewaktu berkempen di Pilihanraya Negeri Sarawak, Khalid Samad telah membuat satu kenyataan yang paling tak masuk akal kepada masyarakat Kristian di Kuching. Khalid menegaskan bahawa UMNO bukan mewakili semua bangsa melayu dan juga tak mewakili Islam keseluruhan.

Kenyataan Khalid ini dikeluarkan sewaktu sessi ceramah bersama DAP disebuah hotel bagi menangkis peranan kerajaan didalam menyelesaikan isu Injil versi bahasa melayu. Bagi Khalid, kerajaan UMNO adalah pemusnah kebebasan beragama di negara ini.

Ahli Parlimen Shah Alam ini juga menegaskan yang UMNO sedang cuba menukar agama Islam kepada lebih kemelayuan. Sebab itulah UMNO cuba mewujudkan peraturan baru sepertimana cop yang wajib diletakkan didalam Injil versi bahasa melayu.

Khalid juga cuba cuba memburukkan UMNO didalam isu kalimah Allah apabila mengatakan UMNO cuba menunjukkan bahawa melayu itu adalah bahasa Islam. Sebab itulah UMNO menentang keras penggunaan kalimah Allah oleh penganut-penganut kristian.

Selain itu, Umno telah disifatkan oleh Khalid sebagai cuba mencipta trend baru dengan menyamakan taraf melayu itu sama dengan Islam. Bahkan kata Khalid, sekarang ini UMNO cuba untuk menjadikan melayu itu lebih Islam dari Islam lainnya.

Ini semua merupakan permainan politik Khalid Samad bagi mempengaruhi masyarakat Kristian supaya membenci UMNO yang menerajui kerajaan. Modal inilah yang dijaja oleh Khalid semasa dia berkempen di Sarawak.

Perlukah seorang wakil parti yang dikatakan memperjuangkan Islam berkelakuan sebegini rupa? Khalid sanggup menghina dan mencerca saudara sebangsa dan seagamanya sendiri semata-mata hanya mahu menagih undi dari pihak kafir.

Patutlah PAS tak diterima oleh masyarakat di Sarawak. Jika beginilah cara berkempen yang dilakukan oleh wakil-wakil PAS, sampai kiamat pun mereka takkan mampu menjadi pilihan rakyat Malaysia.

Cara kempen ekstrem yang dibawa oleh PAS ini sudah jauh ketinggalan zaman. Rakyat kini hanya mahu melihat pembangunan dan juga kemampuan parti merubah taraf kehidupan rakyat, bukannya mahu mendengar cerita karut seperti yang dibawa oleh Khalid Samad ini.

Khalid Samad benar-benar telah memalukan imej Islam yang cuba dibawa oleh PAS. Malah Ahli Parlimen Shah Alam ini juga telah memalukan dirinya sendiri apabila dia sanggup menjadi balaci kepada DAP dan memburukkan umat Islam lain.

Jika perangai sebegini diteruskan oleh Khalid Samad sehingga pilihanraya umum yang akan datang, dia bukan saja akan disisihkan oleh pengundi di kawasan Shah Alam, tapi dia juga pasti akan hilang kepercayaan dari semua rakyat negara ini.  Dari mykmu.net

Kecanggihan Korea Telah Merobek Video Porno Yang di Katakan Anwar Ibrahim!!!!!!



KOREA SELATAN SAHKAN PERKARA INI!! Melalui Laporan Biometrik yang menggunakan mesin imbasan diri berkomputer, sebuah Agensi Penyiaran Terkemuka di Korea Selatan telah mengesahkan bahawa Pemimpin Politik yang dikaitkan di dalam Video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Ini berdasarkan perincian saiz tubuh Anwar dalam rekod polis. Analisis dan kajian tersebut akan diserahkan kepada pihak Peguam Negara bagi langkah susulan. Kandungan laporan itu juga mengesahkan bahawa keputusan Analisis Visual dan Teknikal Video itu diperoleh oleh Pasukan Penyiasat Khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.


Pihak polis juga telah berjaya menyoalsiasat Wanita Asing di dalam Video terbabit yang didakwa merupakan salah seorang Pelajar di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Swasta di Kuala Lumpur. Ada yang mendakwa Wanita Asing tersebut juga berasal dari Korea Selatan dan dibesarkan di China.

Kak Wan Mahu Jumpa Perempuan China Doll!!!!!



Anwar Ibrahim Perlu Bersumpah!!!!!! - DR ASRI



Anwar Ibrahim diminta melakukan sumpah mubahalah dihadapan rakyat bagi menjelaskan tuduhan trio 'Datuk T' ke atasnya, berhubung rakaman video seks yang didedahkan baru baru ini.

Bekas Mufti Perlis, Dr Asri Zainul Abidin berkata Anwar perlu bersumpah seperti yang dilakukan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semasa menafikan beliau terlibat dengan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribu di sebuah masjid di Bukit Mertajam, Pulau Pinang beberapa tahun yang lalu.

"Saya pun tidak tahu kenapa Anwar tidak mahu bersumpah walhal trio 'Datuk T' mahu bersumpah dihadapan Kaabah. Tidak perlu di Mekah sebenarnya, di tempat sendiri pun boleh bersumpah, tetapi dihadapan umum" katanya - Utusan Malaysia 21 April 2011

HARAKAH JANGAN JADI MEDIA BODOH!!!! - Hadi Awang








Menarik PC yang dibuat oleh TV PAS dengan pemimpin tertinggi PAS Hadi Awang. Hadi Awang menempelak Harakah (jangan menari mengikut musuh), selama ini harakah tidak meghiraukan Hadi Awang itu lah kena tempelak....hihihi


Parti PAS semakin hancur dengan permainan wayang kulit musuh dalam selimut! Simpati ... semakin nyata pertembungan dua kem dalam parti PAS. Kah Kah Kah!


Datuk Johari Abdul Mengetahui Segala-Galanya!!!!!!


Kata Johari, beliau tahu 4 perkara berkaitan Anwar Ibrahim dari saiz perut, punggung, bahu dan warna kulit dan yang menariknya berulang kali dia mengaku gambar tersebut adalah Anwar Ibrahim.


Anwar Ibrahim Lari KeLondon????


Difahamkan DSAI telah pergi ke London tetapi tidak tahu apa pula motifnya, adakah Anwar Ibrahim mahu menyusun strategi untuk mencari suaka politik disana pula??

Anwar Ibrahim ke London tidak ditemani oleh isterinya Wan Azizah dan tidak tahu pula dengan siapa beliau pergi. Anwar Ibrahim pergi ke London  pada malam 15 April (malam sebelum pengundian di Sarawak).

Ada Man terbaca satu artikel, dalam lawatan Anwar Ibrahim kesana beliau telah pergi ke satu kawasan dijalan 111 Harley Street, London dan di situ memang terkenal dengan klinik yang boleh mengubah bntuk badan seseorang. Untuk apa Anwar Ibrahim kesana?

Mungkin dengan keadaan fizikan Anwar Ibrahim sekarang ini yang di katakan berisi, perutnya buncit dan perwatakan sama seperti lelaki didalam video porno. Dalam beberapa minngu ini Anwar Ibrahim dikatakan mengamalkan diet untuk mengelakan beliau dikesan, mungkin itu sebebnya Anwar Ibrahim pergi kesana.

Datuk Nik Aziz DDan President Pas Datuk Sri Hadi Awang Di Paksa Sumpah Laknat!!!



Bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya bersumpah laknat bagi membuktikan kebenaran dakwaan rakaman video seks yang dikaitkan dengan Ketua Umum PKR itu.

Selain itu Datuk Nik Aziz dan President Pas Datuk Sri Hadi Awang juga turut suruh sumpah laknat kerna menafikan yang lelaki didalam rakan tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Hadi Awang yang sebelum ini menafikan sekeras-kerasnya rakaman tersebut terus membisu sehingga ke hari ini. Mat Sabu telah menyaksikan rakaman tersebut juga terus membisu tampa berkata apa2, memang benarlah apa yang di katakan oleh mat Sabu dahulu yang menuduh Anwar Ibrahim seorang peliwat tetapi dalam rakaman tersebut mungkin Anwar Ibrahim tidak meliwat sebab itu lah beliau senyap.

Shuib mahu rakaman video seks itu perlu dijadikan bukti di mahkamah bagi menuntut keadilan. Rakaman itulah satu-satunya bukti yang akan membawa Anwar Ibrahim ke muka pengadilan

Milo Suam Main Bola!!!!


Sejak bila la pulak nyah ni minat dengan bola, reti main bola ker nyah atau main bola pak nuar jer yang kau main.....heheheheh, siap dah taknak jadi peminat Manchester United lagi apa cerita ni nyah??

Baru baca twitter DS Najib ynag menyokong MU ko dah taknak jadi peminat MU apa la takda semangat kesukanan la mamat ni, pasal DS Najib sokong MU ko nak politikan jugak ker dah takda modal ker nak cari, kalau dah takda ko tolong la pak nuar cari jam omega dia yang hilang 2 kikikiki.





Misbun mampu lahirkan seorang lagi Chong Wei.



UTUSAN: Apa pandangan Datuk berhubung tugas baru Misbun?

ZOLKPLES: Kita harus melihat perkara ini dengan positif dan kita harap Misbun menerima tawaran tersebut kerana kepakaran beliau masih diperlukan oleh negara.

Saya juga percaya BAM telah menentukan yang terbaik buat Misbun, malah pemilihan itu juga dibuat hasil perbincangan teliti melalui pendapat ramai dan barangkali termasuk pandangan daripada Tey Seu Bock, Rashid Sidek atau Datuk Lee Chong Wei sendiri.

Langkah BAM menawarkan Misbun untuk melatih skuad pelapis adalah satu yang baik kerana kepakaran beliau amat berguna untuk melahirkan ramai jaguh badminton negara dan saya juga berharap Misbun dapat menerima tanggungjawab tersebut.

Adakah Datuk yakin seorang lagi Chong Wei mampu dilahirkan?
Saya percaya kalau kita gabungkan semua aspek kepakaran, sudah tentu seorang pemain bertaraf dunia mampu dilahirkan.

Paling penting kini adalah bakat yang ada pada pemain itu sendiri, kerana pada masa kini atlet pelapis kita semakin kebelakang. Sebagai contoh suatu ketika dahulu pemain pelapis kita Mohd. Arif Latif mampu menyaingi pemain pelapis China, Chen Long namun kini pemain muda China itu lebih menyerlah berbanding Arif.

Saya juga ada mencadangkan agar anak Misbun, Misbun Ramdan Misbun Sidek diletakkan di bawah bimbingan bapanya, agar pemain muda itu dapat memperoleh sentuhan bapanya sendiri. Ini mungkin boleh meningkatkan prestasi pemain berkenaan.

Bagaimana prestasi skuad pelapis ketika ini?
Mereka masih lagi jauh dan masih banyak yang perlu dilakukan untuk bersaing di peringkat antarabangsa.
Bagaimanapun kini kita ada pemain pelapis seperti Arif, Misbun Ramdan dan Iskandar Zulkarnain Zainuddin yang berpotensi untuk mencapai tahap dunia.

Bagi meningkatkan prestasi pemain pelapis ini, apa yang Misbun perlu dilakukan?
Kalau kita tengok dari sudut latihan, memang tidak ada kekurangan kerana badminton antara sukan yang menerima banyak bantuan bukan sahaja daripada kerajaan tetapi juga daripada swasta dan pihak-pihak lain.

Adalah penting pemain sendiri perlu percaya pada diri sendiri bahawa mereka mampu bersaing. Disiplin di kalangan pemain pelapis juga harus dipertingkatkan. Mereka perlu lebih serius dan selain itu pendedahan juga perlu lebih banyak diberikan kepada pemain pelapis yang berpotensi untuk melangkah jauh. Jangkaan Datuk berapa lama kita dapat melahirkan pemain seperti Chong Wei?

Pada pandangan saya mungkin dalam tempoh dua tahun kita mampu lahirkan pemain sehebat Chong Wei melalui sentuhan Misbun dan jurulatih lain yang ada.

Dahulu kita mempunyai ramai pemain perseorangan namun kurang pemain beregu bagaimanapun kini keadaan itu seolah-olah terbalik. Harapan saya sewajarnya masalah itu mampu diatasi.

DATO T BAKAL DI PENJARAKAN????


Siasatan keatas video porno yang dikatakan Anwar Ibrahim telah pun selesai dan wanita yang berada didalam rakam tersebut juga dikatakan sudah di jumpai tetapi masih belum tertangkapnya lagi lelaki yang berada dalam video tersebut.

Rakaman yang diserah kepada pihak polis oleh ketiga2 Dato T akan menjadi bukti kepada yang akan di tuduh kelak. Ketiga2 Dato T akan di didakwa dalam masa terdekat ini atas kesalahan mengedar bahan lucah.

Sudah pasti jika ketiga2 Dato T ini akan dibawa kemuka pengadilan, pelacur china yang bersama dengan lelaki didalam video tersebut akan di panggil untuk membuat keterangan.





NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive