Dato Sri Mohd Ali Rustam Memberi Peringatan Kepada Kaum India Dan Cina...!!!



Sunggu  panas di Merlimau sampaikan terasa kepada PAS yang kini tidak tentu arah mencari point2 untuk mematahkan kepercayaan rakyat terhadap Barisan Nasinal (BN).

Malam tadi semasa Man Laksa  dalam perjalanan balik dari Kampung Chenderah Jasin Man Laksa terserempak dengan satu majlis ditepi jalan ada satu rumah di kelilingi pokok kelapa swait, rupanay Dato Sri Mohd Ali Rustam sedang memberi ucapan kepada pnduduk disitu.


Rata2 yang hadir pada majlis tersebut dikalangan perkerja ladag kelapa sawit yang terdiri dari kaum India dan  cina. Dato Sri Mohd Ali Rustam menceritakan kembali apa yang telah dilakukan oleh DAP Melaka kepada penduduk di negeri itu dimana DAP mengatakan ada rakyat melaka tidak makan, dimana rakyat Melaka yang tidak makan sedangkan rakyat di negeri Melaka tiada mendapat status miskin tegar dan Melaka telah menjadi negeri yang maju berbanding dengan kelantan

DAP sepatutnya sudah tahu bahawa Melaka telah membangun dengan pesat smenjak 10 tahun Dato Ali Mohd Rustam memegang jawatan Menteri Besar Melaka berbanding MB Kelantan yang diterajui oleh Tok Guru Nik Aziz Nikmat yang menjadi MB selama 20 tahun tetapi tiada apa2 perubahn yang berlaku di kelantan.


NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive