Pihak Polis Dipermain-Mainkan Apa Tindakkan KDN???


Sungguh memalukan apa yang berlaku di dalam Youtube ini dua orang anggota polis dipermain-mainkan oleh orang awam yang berbangsa cina. Memang kurang ajar punya cina dah di saman lepas tu boleh congteng pulak atas buku saman polis, kononnya nak mengatakan anggota polis itu yang bersalah.

 Pekara ini tidak boleh di permain-mainkan kerana baju yang dipakai oleh pihak polis semasa bertugas telah tercemar dan menampakkan pasukan Polis Diraja Malaysia tiada maruah. Pihak Polis perlu ambil tindakkan terhadap prempuan tersebut dan KDN perlu pantau pekara ini.!!! 

33 comments:

Anonymous said...

kuang ajar!!!!

Anonymous said...

bodoh punye cina..bangangggg!!!

Anonymous said...

fucker gler cina mkn babi

Amir said...

mmg kuang ajar....!!!! kafir laknat...!!!

Anonymous said...

cina bukit neehhh. kapla bapak cina daaa

Far Lunggeng said...

Betina sial nih memang patut diajar. Berlagak cakap dlm Bahasa Inggeris mempermainkan polis dan undang-undang. Inilah bangsa tak sadar diri dan kurang ajar.Pegawai polis tu patut minta bantuan polis trafik membawa mereka ke Balai Polis dan dikenakan tuduhan mengganggu petugas awam. Orang macam ni kalau ada perogol yg mengacau mereka, patut dibiarkan sahaja. Sial punya betina.

Anonymous said...

memang kurang ajar.ambil tindakan sebelum ramai lg org yg bertindak lebih biadap drp cina ni

Anonymous said...

nasib baek x nmpak muke dia..klu tdk dah lama jadi mayat,laknat sial pompuan cina sekor ni..

Anonymous said...

dasar cina babi...cina komunis....

Anonymous said...

Highlight kan case ini di parliament .....Pls do like Teresa cock Bawak kes Chinese lady yg didakwa dibogelkan beberapa tahun dahulu.....come on YB melayu jgn tidorrr.......Kasi bikin Kecoh....tayangkan ke tv....public kan case ini...Memang kurang ajar Amoy ni....dia Ingat dia speak in English dia Kira bagus ler...barua Amoy ni...Memang cilaka...sakit hati tengok...

Anonymous said...

minah tu satu mmg ada agenda dia...tu letak no-2, yg utama selepas ni, pihak polis perlu melatih dan meningkatkan lagi tahap 'inteligency' anggota2nya bila berhadapan situasi mcm ni, kita perlu sedar, kebanyakkan polis berpangkat rendah hanya tinggi mana jer akademik berbanding dgn kebanyakkan rakyat majmuk skrg ni.
Pernah lihat Polis luar (barat) yg mengucapkan "excuse me ma'am/sir, can i see you license please..." lepas habis menjalankan tugas dia ucap "thank you ma'am/sir, have good day!"

Anonymous said...

Ini mmg dgn niat nak memburuk2kan anggota polis..... Ada dua kemungkinan...

1. Ini mmg dilakunkan sebegitu rupa untuk membangkitkan kemarahan org awam kepada polis....
2. Dengan harapan polis itu akan meminta rasuah, dan akan disebarkan.....

Maaf laaa.... tak dapat tgk video ni sampai habis.... sbb coverage i/net very poor kat sini..

Anonymous said...

ini adalah sebahagian daripada cabaran yg dihadapi oleh PENJAWAT AWAM,oleh itu setiap PENJAWAT AWAM perlu sentiasa bersedia dari segi pengetahuan dalam bidang tugas dan perlu bijak menanggani situasi. Moral dari insiden ini dapat dibuat kesimpulan bahawa kita samasekali tidak boleh menimbulkan provokasi terhadap PENJAWAT AWAM kerana ini adalah salah dari segi perundangan.

Anonymous said...

Kalau kau tak suka polis malaysia, berambus ke China, baru tahu polis kat sana macammana bangkai

Anonymous said...

bkn setakat pdrm bangsa melayu itu sndiri d permainkan

Anonymous said...

AKU DAH TAK SABAR LAGI, SEBELUM ANAK CUCU KITA MENDERITA NANTI DAN JADI LEBIH BACUL PADA CINA CINA LAKNAT NI,APA LAGI PERKASA BUAT APA LAGI PAKIDA BUAT, BUAT LAH SESUATU...HUIIIIIIIHHHH, SAKIT HATI GERAMMMM NYA AKUU. DULU DAH TENGOK VIDEO NI.

Anonymous said...

semakin kurang ajar cina sundal ni. apa tidak nya, namawee buat kurang ajar dibagi layanan istemewa pulak. malah dibagi makan nasi lemak lagi. sial punya cina. pelacur.

Anonymous said...

ANAK HARAMMMMM

Anonymous said...

sepatutnya dlm situasi begini, anggota polis tu laporkan pada polis peronda untk tindakan lanjut dan bawa kebalai kerana menconting surat saman tersebut, tapi nampaknya kedua angota polis tu tiada walkie talkie utk berhubung dgn polis peronda.Ketara sangat wanita tu memperbodohkan kedua polis tersebut, dgn berbahasa inggeris, ini sungguh menghina

Anonymous said...

cina kat malaysia ni ingat depa pandai. depa tak tau orang melayu beratus ribu pi belajar luar negara. melayu lebih bijak dari depa. cina sial ni suma propaganda je lebih. boikot je kedai2 depa baru depa tau melayu punya kuasa.

Anonymous said...

Kepada abg2 polis,

Pasni kalu jd lg cmni,tolong rakamkan jugak muka cina laknat ni..tau ler kitorg yg sokong polis ni nk buat cmner..

Betina cina laknat!

Anonymous said...

Kepada anggota polis terlibat,

Anda cam nama cina babi ni,dn anda juga cam plet no keter buruk dia kn?.. jgn berlengah,emailkn pd mana2 blogger pro-kerajaan. Kita kasi bongkar identiti betina cina kapir laknat ni kt blog..br laknat ni tau bila btemu buku dgn ruas!

Anonymous said...

saya berani katakan bahawa cina diMalaysia ni memeamg bangsa cina paria.kurang ajar.mereka menjadi paria dari idola mereka dlm dap,pas dan pkr yang selalu menyalahkan penjawat awam bila menjalankan tugas dan mengambil tindakan terhadap mereka.

Anonymous said...

dasar bangse cine yg tak sedar diri.....pi %&^*(*^% lg bagus

Anonymous said...

cine bodoh!!!

Classic House Business said...

Last2 dia nak pegi report dekat Polis gak. Memang bangang nya manusia. Aku taknak sebut pasal bangsa, sebab ada gak orang melayu, india or cina yang lain buat macam ni gak. Tapi, apa2 pun, perempuan tu memang bangang.

Anonymous said...

cina x sodar diri ni last2 nak report kat polis gak bengong terlebih pandai dok malaysia pun x tau cakap malaysia mengaku rakyat ptuiiiiiiiiii1000000000x

Anonymous said...

sedarlah bangsa melayu semua>>> maruah semua bangsa melayu telah di buang masuk longkang. terima kasih PAS dan Anwar. kamu jagoan mengangkangkan orang melayu......

Anonymous said...

Itulah sebabnya di Singapura tu Lee Kuan Yew tahu bangsanay kurang ajar, maka undang-undang dan peraturan cukup keras. Cina-cina tu tahu itu cara mereka patut diajar. Di Malaysia dia ingat dia boleh main-mainkan bangsa Melayu lantaran kebaikan dan lembut hati kita. Ingatlah kalau kita terus berlembut dengan dia. Dia akan telan kita hidup-hidup. Melayu masih nak bersekongkol dengan mereka. Mereka tak pernah hormat kita. Bangsa kurang ajar!

lelaki X said...

perlu di ingat walau sebaik mana pun warga cina tempatan.. kaum mereka disini ada agenda tersendiri utk menakluk pemerintahan kaum melayu yang sedia ada sekarang.. mereka ada persatuan yg lagsung kita x sedar..mereka ni di ibaratkan komunis alaf baru.. mereka nak takluk malaysia bukan dengan cara peperangan tetapi dengan menggunakan akal dan fikiran.. sedikit demi sedikit mereka akak takluk malaysia.. perkara ini telah di perhatikan oleh pakar2 kaji politik dan sejarah..bagaimana pun kaum cina di malaysia memang sedang di perhatikan dlm diam oleh pakar2 pengkaji keselamatan negara..

Anonymous said...

Aku dah cakappp.....bangsa ni susah nak di asuh jadi baik....sama macam israel....jgn beri peluang pd bangsa ni kat malaysia....kalau beri peluang alamatnya "akan hilang melayu di malaysia" laaaa...

Anonymous said...

cina pukimak!!

Anonymous said...

aku memang bengang dgn bangsa ni,kalu dgn polis dia bole buat begitu,bayangkan apa lagi dia bole buat pada org biasa macam kita, silap kita jugak, kalau bangsa lain agungkan, bagi muka sangat, aku tgk naik menyirap darah aku bangsa laknat tak sedar diuntung, tolongla sedar bangsaku , jangan kita semakin layu,korang tak nampak ke semakin hari semakin naik tocang bangsa pukimak ni

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive