LIM KIT SIANG KENA HALAU....!!!



8 comments:

Anonymous said...

Binalah Malaysia baru yang sejahtera tanpa BN.BN perintah 56 tahun hutang negara 502 bilion.Kasi 5 tahun lagi bangkrap negara.Sayangi malaysia tumbangkan BN

Anonymous said...

kamu tak faham pasal pengurusan jgn cakap wahai anon 10.30am. semakin besar ekonomi negara tentulah perlukan modal yg besar utk menjana pendapatan yg besar yg boleh mencecah ratusan billion ringgit. takkan nak pendapatan ratusan billion ringgit, cuma pinjam seratu atau seribu ringgit je. ada faham ka?

Anonymous said...

MEMANG BENAR. ANON 10.30 TU BODOH, BAGHAL. KALAU P.A.P. BOLEH MEMERINTAH S'PORE SEPANJANG MASA DARI TAHUN 1950'AN, MENGAPA TIDAK BN & UMNO? ANON 10.30 BODOH, BEBAL TENTANG SELOK-BELOK PENTADBIRAN NEGARA.

Anonymous said...

anon 10.30 am....len kali buat research dulu baru cakap....kan dah kena!!! bodo melantun lantun.....kecik kecik x nak MAMPOS!!!!

Anonymous said...

BETUL. SI ANON 10.30 TU SETENGAH TIANG. MENYOKONG & MEMBUAT KOMEN DGN MENGGUNAKAN BONTOT, BUKAN OTAK DALAM KEPALANYA. ANON 10.30 MEMBURUKKAN LAGI IMEJ MELAYU. DAHLAH YG BUKAN MELAYU MENGHINA KITA DENGAN MENGATAKAN KITA NI BODOH, MALAS DLL. KITA HARUS MENJADI MELAYU YG BERWAWASAN..... BUKANB MCM ANON 10.30!!!

Anonymous said...

TAK BERANI PULAK SI ANON 10.30AM. MENJAWAB ATAU MEMBUAT RESPON. DI M'SIA RAMAI YG MENYOKONG PEMBANGKANGNYA SECARA EMOSI & MEMBABI-BUTA. SALAH KE KALAU UMNO & BN YANG MEMPUNYAI TRACK RECORD YG MEMUASKAN TERUS MENERAJUI M'SIA SEPANJANG ZAMAN. PARTI P.A.P. DI S'PORE AMAT DICINTAI DAN DISAYANGI RAMAI WALAUPUN TELAH MEMERINTAH PULAU TERSEBUT DARI ZAMAN NUN SAMPAILAH KE HARI INI DGN HANYA 2-3 ORANG SAJA AHLI PEMBANGKANG DALAM PARLIMENNYA YG SERAMAI 84 ORANG SEMUANYA. TAKDA PUN ORANG YG MEMBENCI ATAU MENGHENTAM NEGARA ITU.

Anonymous said...

Jawapan paling bagus.Melayu mesti ada SJK Melayu Untuk latih Melayu berpadu sesama mereka. Kalau tak sampai kiamat pun Melayu tetap akan bergaduh dan hasad dengki sesama mereka. Kalau boleh kita buat SJK Melayu sehingga sekolah MENENGAH DAN UNIVERSITI. Kita bina Kurikulum dan kokurikulum untuk penyatuan dan perpaduan Melayu.
Contohilah sahabat cina dan india kita ada sekolah SJK cina dan Tamil. Hasilnya mereka tak pernah gaduh2 pun. Dan mana ada mereka berpecah-belah lagi sekarang.Sampai bab sentuh hak mereka terus semua bersatu padu.Sebab mereka sudah berpadu dari peringkat rebung lagi. Lain lah dengan Melayu sekarang bila sentuh hak mereka ,mereka pula yang berpecah dan bermatian sokong gugurkan hak mereka.Tiada pendirian langsung. .MELAYU YANG BERSEKOLAH DI SEKOLAH KEBANGSAAN TAK ADA TUJUAN………Tiada ADA KUALITI KEMELAYUAN. Habis BELAJAR aKHIRNYA mewarisi hasad dengki,,khianat,sombong,bongkak sesama sendiri hasil pembelajaran di SK Kebangsaan......macam2 lagilah.
PENTING: Sementara Melayu masih memerintah .KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA yang dipimpin OLEH Melayu sendiri buatlah sesuatu DALAM SELIBUS pendidikan sekolah melayu ,untuk penyatuanKAN kembali Bangsa Melayu. Tak salah dan tak berdosa kalau kita ambil contoh baik orang cina dan india terhadap bangsanya .itulah tujuan mereka bina sekolah sendiri-diri. Kita melayu saja bodoh tak mahu ambil contoh. Asyik2 pendidikan melahirkan bijak pandai melayu yang melawan pemimpin melayu kembali.KALAU TAK DIBUAT INI SAYA PERCAYA 20 ATAU 30 TAHUN AKAN DATANG HABISLAH MASYARAKAT MELAYU AKAN sokong PENUMBANGAN KERAJAAN UMNO SENDIRI. AKAN BERTAMBAH SOMBONGLAH ANTARA MEREKA SENDIRI. AKAN RIAKLAH MEREKA DENGAN JAWATAN. Akan mendahului kekayaan dari bangsanya .Akan senyaplah mereka dibawah pimpinan orang lain…
Sama2lah kita fikir2 kan ……… wanai pemimpin bangsaku. Amin

Anonymous said...

tahniah....inilah yg aku nak tengok di seluruh Gelang Patah, kasi patah Lim Kit Siang!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive