Kemenangan Memehak Kepada Barisan Nasioanal (BN ).....!!!


Alhamdulillah, tahniah kepada semua pasukan jentera Barisan Nasional (BN) kerana berkeerja keras memastikan kemenangan BN dan tahniah kepada Y.B Mohd Azhar Bin Ibrahim kerana menang dalam PRK Dun Tenang..

Di dalam kekecohan yang berlaku di antara kedua-dua calon, mungkin kejutan yang paling besar buat Normala, yang mana beliau bersungguh-sungguh berkempen untuk menang tetapi terpaksa menerima kekalahan dengan hati yang terbuka. Itulah adat pertandingan.


Mungking Normala terasa tertekan deka kerana kena balon oleh midea nyamuk yang banyak mengetahui tentang Nolmala. Mesti Normala tak boleh tido malam ini kerana berfikir  bagai mana nayamuk-nyamuk ni boleh mengetahui tentang latar belakang beliau.


Tentang suami beliau pula diharapkan bersabar dan banyakan berdoa agar beliau tidak diperapa-apakan oleh kementerian pelajaran. Man Laksa Mendapat tahu kemungkinan Ma'arof akan dipecat atau di tukarkan kesekolah lain. Isu MC beliau bukan lah pekara yang main-main kalau kementerian tidak boleh ambil tindakkan pekara tersebut bermakna pelajar-pelajar boleh la membuat pekara yang sama. Kalau pelajar asyik ambil MC mula la cikgu marah siap siasat dariman MC itu boleh dapat.

Sepatutnya pekara tersebut tidak patut berlaku kerana beliau sudah tahu etika dan peraturan sebagai guru atau pendidik. Dek kerana tidak berpuas hati dengan kerajan yang memerintah dan ada peluang pula seperti isteri beliau yang menjadi calon bertanding beliau pula tompang sekaki, sanggup meninggalkan tugas untuk berkempen menolong isterinya, sungguh sihat beliau ketika itu, tetapi apakan daya parti yang beliau agung-agungkan itu yang mana isterinya menjadi calun kalah teruk sperti tupai jatuh ketanah.



Post By......MAN LAKSA















0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive