Apa motif Marina Mahathir sertai himpunan bersama penganut Kristian?

Umum mengetahui siapa Marina Mahathir, salah seorang daripada individu yang memperjuangkan LGBT dan dalam masa yang sama beliau juga adalah salah seorang daripada yang berkait rapat dengan pergerakan Islam Liberal, Sister in Islam(SIS).

Apa motif beliau bersama sama individu lain menyertai perhimpunan bagi menunjukkan solidariti bersama penganut kristian di perkarangan sebuah gereja di Klang semalam? Apakah beliau mahu mencetuskan satu lagi kontroversi atau sengaja mahu mencari publisiti murahan dan dalam masa yang sama mengeluarkan kenyataan yang mengecam tindakan JAIS.

Sebagai seorang Muslim beliau sepatutnya berada bersama sama Muslimin dan Muslimat lain dalam mempertahankan kalimah Allah agar tidak digunakan oleh kristian. Yang mana pengarang penerbitan the herald, lawrence Andrew dengan angkuh membuat kenyataan menegaskan orang kristian akan terus menggunakan kalimah Allah. Kenyataan tersebut ternyata telah memperlekehkan titah KDYMM Sultan Selangor serta keputusan Mahkamah.

Sebagai seorang Muslim dan anak kepada mantan Perdana Menteri Malaysia yang banyak memperjuangkan Islam dan membela nasib bangsa, tindakan beliau itu telah menimbulkan seribu satu persoalan pada rakyat Malaysia khusunya yang beragama Islam. Dimana letak akidah beliau dan adakah beliau bersetuju dengan pengunaan kalimah ALLAH oleh orang bukan Islam.

Wira Perkasa Malaysia dengan sekeras kerasnya mengutuk tindakan Marina Mahathir itu.

Irwan Fahmi Ideris
Ketua Wira Perkasa Malaysia

33 comments:

Anonymous said...

BILA PULA MARINA MAHATHIR NAK SERTAI PERHIMPUNAN ANJURAN UMAT ISLAM YEK ...........OOOPS DAN SIS PUN !

Anonymous said...

Saya sarankan supaya Marina Mahadzir berdepan dalam perbahasan dengan JATI dan PERKASA kalau dia fikir dia berada di pihak yang betul. Kemukakan hujah-hujah yang ada bukti kukuh dalam al quran jika Marina berani...jangan ambil sebahagian daripda ayat-ayat quran saja. Dan tahu kah dia yang hari Jumaat itu adalah penghulu bagi segala hari yang mana membolehkan umat islam bersatu dan beramah mesra ( termasuk pada waktu sembahyang Jumaat). Untuk membolehkan umat Islam lebih fokus dan selesa dalam sembahyang Jumaat lah maka hari Jumaat lebih baik di jadikan cuti hujung minggu.

Anonymous said...

Bukan kah Marina telah di lantik oleh Ah Jib Gor sebagai wakil National Unity Council dan mungkin perbuatan Marina ini TELAH direstui oleh PM untuk mengambil hati pengundi bukan islam?

Alfie

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Alfie...
mmg la dia dilantik ahli NUC...sebagai umat Islam pernah tak dia sertai anjuran NGO Islam menentang pengguna dalam kalimah Allah sebagai BAPA TUHAN ALLAH...??? pernah dia sertai sesuatu yg membawa keamanan untuk Palestin? Penaungnya adalah Tun Mahathir ayahandanya sendiri... anak2 menjadi tanggungjawab ibubapa ketika sebelum akhir baligh dan sebelum berkahwin... selepas itu menjadi tanggungjawab sendiri menjalani kehidupan harian... fikir2 kan la...

Anonymous said...

Dia sebagai perisik planted agent untuk cungkil rahsia dan dedah pada ayahdanya. maklumat itu kemudian digunakan kembali oleh skuad khas untuk operasi sabotaj puak-puak kristian. Sebab itulah apajua rahsia puak kristian, lgbt, syiah dan pembangkang senang dihidu BN dan semuanya telah digagalkan.

Tun Mahathir dah buat perkara ini selama 22 tahun beliau perintah. Teruskan usaha Marina, puak-puak pembangkang tak akan suspect punyer!

Anonymous said...

|


Di dalam era Nabi muhammad

[SAW] terdapat gerombolan

yang mengaku Islam tetapi sebenarnya

tidak anuti Islam.

Setelah saya kaji CV Reza Azlan daripada

Google , saya dapat olahkan yang ia berkemungkinan

Katolik menyamar sebagai Pendita Islam. Satu contoh

munafik di dalam tahun 2014 ini. Geng geng 'Sisters-

In-Islam' ada mempromosi Islam-ala-Indonesia di

dalam blog 'The Nutgraph' yang jelas satu blog

yang pro-katolik yang diterajui dek Ms Surin

[mungkin India-celup]. Mereka telah mengutarakan

idea masyarakat melayu ikuti stail Islam-ala-Indonesia.

Beberapa tahun lalu beberapa Agamawan dari kumpulan Nadatul Ulama

telah dijemput memberi ceramah di UIA dibawah anjoran

geng geng Anuar [PKR] yang mempromosi idea Islam Liberal

yang di amal dek geng geng Indonesia .

|

Gus Dur Sesat
-------------
|

Saya ada buat komentar di dalam The Nut Graph

khusus tentang isu amalan geng

bekas ketua Nadatul Ulama -Gus Dur [G]. Saya dapati apa yang

di amali G adalah jelas sesat berpandukan Surah Al Ikhlas.

Apabila G menang piliharaya Jawatan Presiden Indonesia,

dia telah berkhemah selama lebih kurang 2 minggu di kubur bapanya

. Bila di tanya dek Wartawan Asing apa tujuan G berbuat demikian

dia menjawab: mahu berkomunikasi dengan bapa, tok-nenek yang sudah

mati . Ini adalah satu amalan Pagan [ amalan dulu dulu olih

orang asal] . Mencampuradukkan amalan pagan dan Islam yang suci

merusakkan amalan agama Islam mereka

[Al-Ikhlas:Tiada bandingan bagi Allah].
|


Berbalik kepada melayu yang jadi champion untuk geng katolik,

besar kemungkinan mereka adalah geng katolik menyamar sebagai Islam.

Kalau kita google suami si Marina [ tara sosrowardiya] , nampak

yang kerjanya ada kaitan dengan urusan gereja katolik.

Olih itu adalah wajar si Marina menjelaskan adakah ia menjadi

champion gereja katolik kerana anutan atau talian si suami

dengan gereja. Saya sangsi samada champion katolik lain

tergulung dalam geng Reza aslan. Yang mengkritik kuat

kemahuan melayu untuk menjaga kesucian kalimah Allah termasuk:

Azli Raman, Din-chettiar-merikan, azmin, Ajis Bari, Azmi Shahrom

dan Kalid Samat. Pihak yang berurusan dengan penama tersebut perlu

membuat penilaian adakah mereka hanya 'bodoh' atau satu 'copy' 'Reza aslan'

melayu! Mat mat gomen yang mengupah segelintir penama tersebut perlu

titikberatkan hal ini kerana sebagai penceramah mereka menguasai

minda pelajar yang gomen amanahkan kepada mereka.


|


KKK

Anonymous said...

Sememangnya Marina juga ingin memperjudikan nasib keluarganya. Jika PR dapat memerintah negara sekurang kurangnya ada juga anak Mahathir yang menyokong PR. Maka dengan itu Marina akan dapat mempertahankan adik2 nya seperti Mukhriz dan Morkzani dari kecundang dalam politik dan perniagaan.

Anonymous said...

mari kita berdoa satu hari nanti marina ini akan sujud dan menangis teresak esak memohon ampun dan maaf pada allah kerana sedar apa yang telah dilakukan, sekarang munkin dia masih muda dan bertenaga, boleh bergerak boleh bercakap, akan sampai masanya dia akan insaf dan jadi pejuang kepada kebenaran,..dan islam itu benar..SIS bukan Islamic...apa itu aurat, if you call yourself sisters in Islam, do not defame islam with your words, behaviour, appearance...people who what is islamic what is not..and surely you are not

CICIT PAWANG ALI said...

Salam. Tolong linkkan blog http://cicitpawangali.blogspot.com/ . Tk!

Anonymous said...

orang islam mesti berhati2 dengan penganut2 kristian yg berselindung disebalik identity melayu....! gerakan kristian masakini menjadikan melayu sebagai pendinding mereka utk menjalankan misi dan matlamat mereka...! secara logik....sanggupkah sesorg muslim bersekongkol dgn gerakan kristian menjalankan matlamat mereka....kecuali melayu yg telah diresap olih kristian khususnya melayu2 yg ada kedudukan samada pada dia atau didapatkan dari ahli keluarganya dan dijadikan sebagai penyelamat dan dinding supaya dia bersama penganut2 kristian bolih menjalankan misi dgn rasa selamat....!

PUSATOBAT-PRIAPERKASA.COM said...

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

salim hasan said...

TUN MAHATHIR ,TUN SITI HASMAH DAN ANAK ANAK LAIN SEMUA NYA OK,DIA SORANG NI AJA SENGET TAK TAU PASAL APA,TAPI NAK BUAT MACAM MANA SEDANG NABI NOH PUN TAK BERJAYA MENGHALANG PUTERA NYA DARI KESESATAN,APATAH LAGI TUN YG HANYA MANUSIA BIASA

Anonymous said...

Marina ni kalau ajak minum arak dan wine kat Raintree Club sudah tentu awal2 lagi dia dah ada kat situ. Cuba tanya kakitangan kat situ pasal minah ni. Takut korang pengsan dengar cerita nanti.

CEO Siber said...

....


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

Tolong ye :-)


Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<


MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'




Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Anonymous said...

Marina ni mengada ngada. Nakkan attention saja.

Anonymous said...

Asal Bukan DAP (ABDAP),

Kita tak boleh harapkan Marina kesahkan hal hal agama, dia kahwin omputih dulu, emak bapak dia pun dia tak kesah sangat.

Betul dia nakkan publisiti saja, kawan baik nya Rosmah dan Shahrizat selalu keluar dalam berita, dia pun nak juga.

Anonymous said...

Kalau betul kata CEO, "UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA", saya suka bebenor.

Lagi cepat PR musnah, lagi baguih.

Anonymous said...

salim.

Agak nya Marina senget pendirian nya sebab tak dapat bermanja dengan emak bapak dia sangat. Adik beradik yang lain lelaki, dia sorang pompuan. Ingat boleh dapat manja lebih tapi gamak nya emak bapak dia beri sama rata anatara adik beradik dia.

Jadi, dia memberontak, rebel. Nak menarik perhatian semua orang, buat lah apa yang janggal. Nak tunjuk dia iberal, konon nya. Liberal kaki aku ni ha.

Anonymous said...

Dari satu sudut pemandangan, Marina ada lah yang paling sedih dan kesihan punya manusia. Pujangga Inggeris terkenal, William Shakespeare, ada menulis, "Hell hath no fury like a woman scorned". Mesti ada banyak peristiwa di dalam hidup nya yang membawa dia ke arah itu.

Setuju dia sengaja mahu mencari publisiti murahan bila menyertai perhimpunan bersama penganut kristian di perkarangan sebuah gereja di Klang itu.

Amat keji, amat memalukan, amat menunjukkan kejahilan nya terhadap kedudukan Islam di negara ini saperti termaktub di Perkara 3 Perlembagaan. Langsung tidak menghormati kedudukan Islam sebagai agama negara ini. Bagaimana tidak setuju pun dia dengan tindakan JAIS, dia tidak perlu drive all the way to Klang dan tonjolkan muka nya di perkarangan sebuah gereja.

Dia tidak terkenal sebagai seorang yang bijak pandai. Dia di kenali dan di beri sedikit penghormatan ha nya kerana dia anak Tun Dr Mahathir. Di eksploitasi nya keadaan itu dengan menyuarakan pendapat janggal yang menyenangkan hati kaum pendatang dan bukan Islam. Di eksploitasi pula dek akhbar yang memberi dia ruang untuk terus mengeluarkan pendapat yang menjadi penglipur lara kapada mereka.

Pada hal dia Melayu dan Islam dan sepatut nya mempertahankan hak dan kepentingan Melayu dan Islam. Saperti yang di buat oleh kaum pendatang dan bukan Islam, Ini lah yang di katakan dia amat sedih dan kesihan orang nya. Salah panduan, kejarkan bayangan yang dia popular, konon nya.

Anonymous said...

CEO Siber,

Mengarut le kamu cakap Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula. Kalau nak pun, tuh, Nurul Ijjah yng dah kena tangkap dan di dakwa di mahkamah tuh. Dah menggeletar lutut ia, tak banyak berbunyi sekang.

Woi Mmat, ynag Tangguh 90x. Peguam BODOH tu kes Anwar Al Juburi le. Tak habis habis Karpal Sngh cari jalan nak dapat tangguh, tangguh dulu. Penghabis nya dia mati di jalan.

Ko cakap Agenda Jahat UMNO, ko tak sebu agend jahat Kit Siang dan Guan Eng ke? Meradang Anwar Al Juburi tak boleh pengaruhkan Hadi datang mesuarat pun, bila Anwar dah masuk jel, tinggalkan saja terbengkalai. Suruh MP dan ADUN DAP berada di Penang, jumpa orang tua tua, bermakna jangan pergi ke KL sokong demo KitaLawan nak bebaskan Ketum PKR.

Korang tak nampak ke? Dah juling ke? Berselirat nampak orang DAP di demo KitaLawan ye? Makan atau minum air daun ketum banyak ke?

Anonymous said...

CEO Cyber,

Yang perlu generasi lama, generasi muda dan generasi baru berhati2 ia lah tektik Pakatun tak henti henti nak burukkan UMNO/BN sejak DAP di tubuhkan dulu, anti-Malay dan anti-Islam, mengungkit hak dan kepentingan Melayu, hingga mencetus pergaduhan kaum 13 Mei 1969.

Sekarang korang PKR pulak nak ikut cara itu. Al Juburi pengkhianat bangsa dan negara, tak mahu Ketuanan Melayu (yang di lambangkan di peranan, fungsi dan tanggung jawab YDP Agong, Raja Raja Melayu, Majlis Raja Raja dsb nya di rakamkan di Perlembagaan), Al Juburi kata mahukan Ketuanan Rakyat apekebende nya. Pigi Amerika bergelora dengan NeoCons, Jews and Zionists di Israeli Lobby, aturkan mereka hantarkan wang kpd badan badan yang menyokong dia, selari dengan tujuan Zionist mahu melemahkan Kerajaan Kerajaan pimpinan orang Muslim di seluruh dunia.

Pastu, laungkan dia mahu perhubungan diplomatik dengan Zionist Israel, sokong usaha usaha mempertahankan keselamatan Zionist Israel yang rakan saperjuangan nya, PAS, tak mahu apa apa kaitan pun. Sokong Yahudi Zionist tapi biarkan Arab Palestin merekut merana di perli dan di buli dek Zionist Israel sejak tahun 1967.

Anonymous said...

Tun Dr Mahathir telah berkata dia sudah berkali kali bercakap dengan dan menasihat anak nya Marina. Tapi dia tak mahu ikut nasihat nya.

Marina tak di kenali sebagai seorang yang bijak atau pandai. Average, nampak nya. Maka tertarik dengan hal hal saperti dapat kahwin dengan omputih. Omputih yang kerja sebagai Pengurus di sebuah hotel di KL. Dia diam di hotel, ikut suami nya. Dari situ boleh nampak pendirian nya terhadap nilai nilai Melayu dan Islam.

Lepas itu dia kahwin dengan jurugambar Indonesia. Yang di kata di suatu komen di atas bahawa suami nya ada kaitan dengan urusan urusan gereja. Kalau betul demikian, nampak nya kaum Melayu dan Islam kehilangan seorang ahli. Tak boleh di buat apa lagi. Melainkan berdo'a kehadrat Allah SWT bagi menimbulkan sesuatu supaya dia menyesal, sedar, bertaubat dan balik ke pangkal jalan.

Anonymous said...

"Apakah beliau mahu mencetuskan satu lagi kontroversi atau sengaja mahu mencari publisiti murahan"?

Jawab nya: kedua dua nya sekali. Dia tidak punyai apa lain yang boleh menonjolkan nya ke hadapan, mendapatkan nya masuk berita. Jadi, selagi apa yang berlaku, yang dia boleh ambil bahagian, yang boleh nampak tindakan nya tak semenggah, tak selalri dengan adab, sopan santun dari segi budaya Melayu atau Islam, itu lah yang di kejar nya. Supaya dapat masuk berita.

Kembang hidung nya (tak tahu lah apa lain) amat sangat bila di jemput memberi ucapan atau menjadi ahi penal forum dsb nya di tempat pengajian tinggi. Meradang, merah padam muka nya (tak tahu apa lain) bila di beri tahu acara itu di haramkan oleh pihak berkuasa kerena dia di undang mngambil bahagian. Bukan main bising dia di Tweeter (tak tahu di mana lagi) bila itu berlaku.

Kesian, punya kesian manusia pelahapkan publisiti saperti Marina ini. Mungkin kalau dia dapat suami yang terkenal, yang dia akan kerap masuk berita mengikut suami nya, dia tak berperangai begitu. Dia liberal? Naaaaah, mana ada Melayu liberal. Yang ada pun ia lah Melayu liberal olok olok - pseudo liberal, bak kata orang.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU RISKA said...

Saya sangat bersyukur atas rahmat yg diberikan kepada saya dibulan ini karna alhamdulillah melalui MBAH RAWAIRE saya sekaran sudah bisa sukses atas nomor yg diberikan kepada saya dan saya yg dulunya cuma seorang TKW dari singapur yg gajinya tidak pernah mencukupi kebutuhan keluarga saya dikampun dan alhamdulillah berkat bantuan MBAH RAWAIRE kini saya sudah bisa pulang kampun,saya bersama keluarga dikampun sudah punya usaha sendiri dan saya tidak pernah menyanka kalau saya bisah seperti ini,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH RAWAIRE di nomor 085-316-106-111...karna alhamdulillah saya menan nomor togel dari MBAH dan kalau uang indonesia 750 juta,,ini bukan rekayasa dari saya dari IBU RISKA.untuk lebih lenkapnya silahkan buka SITUS MBAH RAWAIRE












Saya sangat bersyukur atas rahmat yg diberikan kepada saya dibulan ini karna alhamdulillah melalui MBAH RAWAIRE saya sekaran sudah bisa sukses atas nomor yg diberikan kepada saya dan saya yg dulunya cuma seorang TKW dari singapur yg gajinya tidak pernah mencukupi kebutuhan keluarga saya dikampun dan alhamdulillah berkat bantuan MBAH RAWAIRE kini saya sudah bisa pulang kampun,saya bersama keluarga dikampun sudah punya usaha sendiri dan saya tidak pernah menyanka kalau saya bisah seperti ini,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH RAWAIRE di nomor 085-316-106-111...karna alhamdulillah saya menan nomor togel dari MBAH dan kalau uang indonesia 750 juta,,ini bukan rekayasa dari saya dari IBU RISKA.untuk lebih lenkapnya silahkan buka SITUS MBAH RAWAIRE

Anonymous said...

Saya harap blog ini di teruskan. Bagus isi kandongan dan minat pembaca meninggalkan komen komen.

JUNAIDI said...

SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

WARHADI KALTIM said...

KALAU ANDA MAU TAU INFO TOGEL, KENALKAN NAMA SAYA PAK WARHADIK, KAMI TINGGAL DIKALTIM PEKERJAAN JUAL NASI GORENG, SELAMA KAMI KENAL YANG NAMANYA NYI REKSO SARASWATI NASIB KAMI TIDAK SEPERTI YANG DULUH… KAMI SANGAT BERTERIMA KASIH KEPADA NYI REKSO SARASWATI BERKAT ANGKA YANG DI BERIKANN SAMA BELIAU.DAN ALHAMDULILLAH TEMBUS.DAN KAMI MINTAH ANGKA,4D…


ANGKA NAIK YAITU,DI.
6D.SPORTS,TOTO 5D 6D
SIAPA TAU ANDA SEMUA MAU RASAIN SILAHKAN GABUNG SAMA KAMI,

DAN KAMI BERSUKUR HASIL PASANG TOGEL TGL,07,07,2014…
….
SEMUA HUTANG HUTANG DLM KELUARGA KAMI KINI DPT TERLUNASI ,KAMI PUN BISA MEMBUKA USAHA KEMBALI,WALAUPUN ITU DGN CARA PASANG TOGEL, ITU MERUPAKAN RESKI BAGI KAMI SE- KELUARGA ,JADI YG SERING KALAH DLM PERMAINAN TOGEL HUBUNGI NYI REKSO SARASWATI /SMS KE NMR INI,082322216958—KESUSAHAN ANDA DALAM MAIN
TOGEL DI,JAMIN [5] KALI PUTARAN… NYI REKSO SARASWATI Terima kasih yang amat dalam kami ucapkan kepada NYI REKSO SARASWATI yang telah memberikan kebahagian bagi keluarga kami…berkat Beliau kami sekarang udah hidup tenang..sudah tidak di kejar-kejar hutang…Kami di berikan Angka Ritual Ghoib Dari NYI REKSO SARASWATI yang sangat sangat Jitu 100%…hingga kami sekarang merasa tenang lagi…terima kasih NYI…Jika Anda ada yang merasa kesulitan masalah Nomer Toto apaka 2D.3D.4D.5D.6D.itu semua terserah anda, silahkan HBG ATAU SMS Aja NYI REKSO SARASWATI
…di nmr HP [082322216958]pasti anda akan merasakan apa yg selama ini kami rasakan…Salam Bahagia dan Sukses..!!

DENGAN ANGKA GOIB ,ATAU ANGKA RITUAL// ANGKA MAHLUK HALUS….
KLIK DISINI
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

pak slemett said...

saya PAK SLEMET posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak seberapa
setiap gajian selalu mengirimkan orang tua
sebenarnya pengen pulang tapi gak punya uang
sempat saya putus asah dan secara kebetulan
saya buka FB ada seseorng berkomentar
tentang AKI NAWE katanya perna di bantu
melalui jalan togel saya coba2 menghubungi
karna di malaysia ada pemasangan
jadi saya memberanikan diri karna sudah bingun
saya minta angka sama AKI NAWE
angka yang di berikan 6D TOTO tembus 100%
terima kasih banyak AKI
kemarin saya bingun syukur sekarang sudah senang
rencana bulan depan mau pulang untuk buka usaha
bagi penggemar togel ingin merasakan kemenangan
terutama yang punya masalah hutang lama belum lunas
jangan putus asah HUBUNGI AKI NAWE 085-218-379-259
tak ada salahnya anda coba
karna prediksi AKI tidak perna meleset
saya jamin AKI NAWE tidak akan mengecewakan

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

abangjo sabah said...

Assalamu alaikum... Maaf jika ada kata2 kami tdk berkenan di hati.
Kami hanya menginpormasikan buat Semuanya bagi yg mengalami kesulitan apapun itu jika menurut Anda itu sulit diselesaikan
Anda bisa Konsultasi atau minta bantuan kepada orang yg saya temui kemarin yg sangat bisa di percaya yaitu Atas nama Mbah Wirang,
Beliaulah kemarin yg telah membantu Saya dan keluarga terlepas dari Masalah yg menurut kami begitu Sulit untuk di selesaikan bersama yaitu masalah Hutang sama tetangga dan Rentenir kurang lebih 327 Juta mungkin bagi orang yg mampu hutang segitu tidak lah sulit namun bagi kami itu malah sebaliknya…
Beliau kemarin membantu kami dengan 2 cara permainan togel dan pesugihan,,,
Sayapun mengadukan Nasib saya di permainan Togel singapur kemarin alhamdulillah Ternyata hasilnya tdk mengecewakan, kami menang banyak di 3 putaran Kami bersyukur dgn hasil tersebut dan akhirnyapun kami lepas dari hutang piutang yg ada,,,
Serta kami punya modal besar untuk usaha warung kami,,,kami mengucapkan banyak terimah kasi Atas jasa Mbah Wirang kepada kami sekeluarga karna Tanpa bantuannya mungkin kami belum bisa
Seperti sekarang,,,,,
Dan Info bagi anda yg punyah masalah silahkan minta bantuan kepada Mbah Wirang dengan cara Anda bisa telpon di 082346667564 / +6282346667564 insya allah mbah siap membantu anda, tapi mbah bukan munafik, mbah tidak menerima imbalan/sogokan dalam bentuk apapun, kecuali MAHAR yang sudah dijelaskan, karna Mahar tersebut mbah gunakan buat keperluan RITUAL tidak dan harus disiapkan, dibayar sebelum RITUAL



Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive