Mazlan Aliman Terdesak Untuk Berdebat.....!!!


 Salam 1 Felda...!!! Di dalam eara kemodenan masa kini kemajuan felda sudah terbukti dengan hasil kelapa sawitnya dan kini perubahan pembagunan dikalangan penduduk felda semakin maju. Ini menunjukkan kemajuan dan kematangan peneroka-peneroak yang selama ini membanting tulang untuk mencari rezeki  serta  memajukan ekonomi mereka.

Ada di antara kalangan ahli politik ini yang tidak senang duduk dengan kemajun Felda. Disebabkan Felda telah maju dan ekonominya yang kukuh maka Felda telah mengorak langkah berdikari dengan hasil-hasil jualan minyak sawit yang mana kini satu dunia tahu Malaysia adalah pengeluar minyak sawit terbesar di dunia dan mempunyai nama didalm Brusa Saham Malaysia.

Di atas kemajuan itu lah ada seorang hamba allah ini yang namanya dipanggil Mazlan Aliman sentiasa sebok mempertikaikan hal-hal felda, beliau juga adalah anak rancangan felda dari johor. Belia sentiasa memburu-burukan felda dengan berbagai-bagai tomahan yang di lemparkan.



Man Laksa dan rakan-rakan telah bertemu dengan Ketua Penerangan Umno Malaysia Dato Ahmad Maslan di Labis untuk mengetahui tentang surat jemputan perdebetan yang di hantar oleh Mazlan Aliman berkaitan isu felda secara terbuka. Mazlan Aliman sudah berulang kali mendesak Dato Ahmad Maslan berdebat di ceramah-ceramah beliau. 


Dato Ahmad Maslan membalas kembali surat jemputan tersebut dengan menyatakan beliau akan terima perdebatan tersebut sekiranya ia dibuat secara tertutup. Beliau memberitahu, jikalu ia membuat secara terbuka pekara tersebut mengambil masa yang panjang untuk diselesaikan.

 Dato Ahmad Maslan menjemput Mazlan Aliman dan konco-kncony untuk mengadakan diskusi tertutup agar segala masaalah yang direka-reka oleh Mazlan Aliman untuk diselesai secara lebih berhemah serta menunjukan bukti-bukti yang sah jika Mazlan Aliman ANAK JANTAN.


Post By......MAN LAKSA

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive