Normala KFC Penderhaka....!!!!!


Calon PAS Normala Binti Sudirman No o5  Dun Tenang Labis


Normala Binti Sudirman yang di lahirkan di selatan tanah air dan dibesarkan di kaampung Felcar Sekijang Johor. Beliau ini sungguh terkenal dengan dikalangan kawan-kawan beliau dimana Normala ini seorang yang berhati kerasa, keras kepala dan sungguh angkoh dan bongkak.

Dalam usia remaja beliau, beliau telah bertemu dengan Abdul Rahman dan menjalinkan hubungan percintaan dengan jejaka pilihan beliau sehinggalah mendirikan rumah tangga bersama Abdul Rahman pada usia yang muda.

Setelah Normala bergelar Isteri kepada  Abdul Rahman beliau telah menerima tawaran memasuki Maktab Perguruan Tengku Bainun di Pulau Pinang.

Untuk mengejar cita-cita beliau menjadi seorang guru, dengan keizinan suami tercinta akhirnya beliau memasuki Maktab tersebut dan menjadi seorang Mahasiswi.

Ketika Normala masih berlajar, beliau telah bertemu dengan seorang jejaka iaitu Ma'arof yang berasal dari Pulau Pinang yang sama-sama berlajar satu Maktab dengan beliau. 


Di Maktab jugalah mereka berdu ini memulakan bibit-bibit cinta sehinggakan Normala terlupa yang beliau masih lagi suami kepada Abdul arhman (suami pertama).

Tiba pada satu hari normala telah menalifon suami pertama beliau dengan mengatakan bahawa beliau memohon cerai seberapa segera kerana Ma'arof telah mendesak mahu berkahwin dengan Normala.  

Setelah menjadi suami kepada Ma'arof (suami kedua) beliau bergiat aktif didalam politik yang mana Normala telah memilih PAS dan  suami beliau juga memang orang kuat PAS. 

Semasa beliau berkhidmat sebagai guru pendidikan khas normala sungguh aktif berpolitik sehinggalah beliau sanggup berhenti 24jan kerana talah dicalon kan untuk bertanding di Dun Tenang.

Mengikut cerita orang ramai Normala ini bukan lah seorang permpuan yang begitu peramah atau lemah lembut. Normala jugah pernah mengamuk di Kampung Paya Merah labis kerana orang kampung tidak membenarkan beliau masuk ke kampung tersebut untuk berkempen, pekara tersebut berlaku dua minggu sebelum PRK Tenang.

Man Laksa mendapat tahu bahawa Normala juga boleh dikatakn sebagai sitanggang, derhaka kepda kedua ibubapa nya kerana membuat mereka seperti orang gaji.


Post By....MAN LAKSA




0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive