Salahuddin Ayub Mengigil Teringat Kisah Lama!!!!!!


Tiada lagi kedengaran nama Din Pudu yang dahulunya telah terkantoi sex juga dan dimana beliau dikaitkan dengan wanita Pudu Raya. Sekarang ini nama Ketua Umum PKR yang pula yang mencurah-curah keluar di dada akbar dan kaca TV.

Kini beliau dan kesemua pemimpin Pas pula terpaksa memikul beban yang di tanggung oleh Ketua Umun itu, pelbagai tomahan yang dilemparkan kepada Pas, dimana Pas adalah statu-satunya parti yang memperjuangkan politik islam tetapi Pas salah memilih untuk bergabung dengan PKR.


Anwar sehingga hari ini masih enggan menyerahkan DNA sebagai jalan terakhir bagi menjawab persoalan Kes tersebut. Isu Kes Anwar & DNA turut memberi tekanan buat PAS apatah lagi YB. Sallahuddin yang terpaksa memekakkan telinga dan masih fobia dalam melibatkan diri dan berhadapan isu2 yang berkaitan kegiatan seks.

Persoalannya, kenapa sesetengah pemimpin PAS bekerjasama dalam memastikan DNA Anwar tidak diserahkan? Begitu yakin sehingga sanggup bekerjasama bagi menggagalkan usaha Anwar dilepaskan dari kes tersebut. Setakat hari ini, 2 Naib Presiden PAS telah bersama2 Anwar mempertahankan tindakan Ketua Pembangkang itu agar DNA beliau tidak diserahkan.

DIN PUDU tidak mengambil pengajaran lepas dan membiarkan parti PAS bersekongkol menyekat pemberian bukti Utama KES SEKS LUAR TABII (LIWAT) . Islamkah parti ini? Adakah pendirian sama akan diberikan PAS mengenai isu rakaman Video Seks Pemimpin Pakatan?

PAS KINI ADALAH SIMBOL SEKS RAMBANG.... PAS KINI ADALAH SIMBOL SEKS DNA... PAS JUGA KINI SIMBOL SEKS LUAR TABII AKA LIWAT!!

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive