Anwar Ibrahim Lari KeLondon????


Difahamkan DSAI telah pergi ke London tetapi tidak tahu apa pula motifnya, adakah Anwar Ibrahim mahu menyusun strategi untuk mencari suaka politik disana pula??

Anwar Ibrahim ke London tidak ditemani oleh isterinya Wan Azizah dan tidak tahu pula dengan siapa beliau pergi. Anwar Ibrahim pergi ke London  pada malam 15 April (malam sebelum pengundian di Sarawak).

Ada Man terbaca satu artikel, dalam lawatan Anwar Ibrahim kesana beliau telah pergi ke satu kawasan dijalan 111 Harley Street, London dan di situ memang terkenal dengan klinik yang boleh mengubah bntuk badan seseorang. Untuk apa Anwar Ibrahim kesana?

Mungkin dengan keadaan fizikan Anwar Ibrahim sekarang ini yang di katakan berisi, perutnya buncit dan perwatakan sama seperti lelaki didalam video porno. Dalam beberapa minngu ini Anwar Ibrahim dikatakan mengamalkan diet untuk mengelakan beliau dikesan, mungkin itu sebebnya Anwar Ibrahim pergi kesana.

2 comments:

Wau Janak said...

agaknya anwar sdg mebuat planing jangka panjang meneruskan hidup dalam pelarian di kota london krn yakin beliau sudah tidak ada jalan melepaskan diri lagi dari pembohongannya selama ini.
-DNA lelaki Y
-video cina doll
-pluralisme agama
-konspirasi altantuya bersama rpk

Anonymous said...

mukA punn dh nmpkk kening setan..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive