Hadi Awang Sudah Bersedia Bersama BN!!!!


Man ada membaca blog rakan seperjungan yang mengatakan Anak Nik Aziz Nikmat iaitu Nik Abduh yang sekarang ini menentang perjuangan bapanya dan menyokong kepimpinan Hadi awng, ini bermakna Nik Abduh juga menyokong untuk bersatu dengan UMNO.

Nik Abduh yang juga merupakan AJK Dewan Pemuda PAS Pusat itu menganggap Kumpulan yang cuba menjatuhkan kepimpinan Hadi Awang sebagai tidak bermoral dan rendah aqidah. Beliau yang tidak menyebut kumpulan tersebut mendakwa telah menjadikan Penganalisis Politik, Prof. Dr. Abdul Aziz Bari sebagai 'Kambing Hitam' bagi memulakan mukadimah strategi kotor ini.


 Nik Abduh mencabar salah seorang kumpulan ini tampil memberi kenyataan menolak kepimpinan Presiden parti. Nik Abduh juga berkata alasan kekalahan teruk PAS pada PRU Negeri Sarawak sebagia kemuncak kelemahan ketokohan Hadi Awang merupakan 1 isu yang karut. PAS yang tewas kesemua kerusi DUN Sarawak baru2 ini katanya disebabkan oleh ketidakyakinan Pengundi terhadap hala tuju Parti ini yang cuba dipesongkan oleh Kumpulan2 tertentu. Nik Abduh dilihat cuba menakut2 kan ayahnya apabila dilihat sentiasa menyokong segala keputusan Husam Musa yang dianggap sebagai 'Anak Emas'.

3 comments:

whiteorange said...

AKU INGIN MELIHAT PELUKAN HAJI HADI DAN DS NAJIB MENJADI SATU TITIK TOLAK DAN KENYATAAN KEPADA PENYATUAN BANGSA MELAYU DAN ISLAM

SEBAK RASA HATI MELIHAT DRAMA INI

Unknown said...

Walaupun aku ahli umno dah hampir 23 tahun jauh di sudut hati aku mengharapkan satu hari nanti Pas bergabung dan bersatu bersama umno semula demi perpaduan melayu dan ummah..

Aku percaya gabungan ini akan menjadi melayu islam bertambah kuat..Insyaallah..

Anonymous said...

alhamdulilah kalau betul pas nk bergabung dgn umno ini adalah petanda baik yg mana kaum melayu yg beragama islam akan terus maju kehadapan,dah tiba masanya umat islam didunia ini bersatu demi bangsa agama dan negara..

note: ternyata pas di mainkan oleh al-jubori, (jom la pas masuk umno..hehe...)

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive