Perkasa Mengamuk Di Depaan Banggunan MCA!!!!


Semalam di depan banggunan MCA Kuala Lumpur jam 3.00 ptg kira 100 orang yang telah hadir pada himpunan yang  kerana membantah gesaan parti MCA supaya memboikot Utusan Malaysia. KLIK DISINI


Pergerakkan himpunan yang diketuai oleh Ketua Wira Perkasa Malaysia Irwan Fahmi Ideri bersama2 dengan Ketua Wira Perkasa Wilayahpersekutuan dan Ketua Wira Perkasa Selangor. Mereka melaungkan slogan "Hidup Melayu", "Hidup Utusan Melayu" dan bertakbir selain membawa poster bertulis "MCA jangan main api"

Notis amaran yang dihantar dan telah diserahkan kepada wakil MCA, notis amaran empat pekara yang tidak diberi tahu apakah amaran tersebut diberi dan terpulanglah kepada pihak MCA untuk memberitahu atau tidak apa yang terlulis didalam notis tersebut.


Perhimpunan ini sekadar untuk memberi tahu kepada parti MCA yang juga sebuah parti komponen kerajaan supaya tidak mencampuri urusan serta hak orang-orang Melayu untuk bersuara.


Ketua Wira Perkasa Malaysia mengatakan akhbar Utusan Malaysia adalah lidah orang Melayu yang selama ini tidak pernah mengganggu gugat sensitivity masyarakat lain di Malaysia khususnya orang-orang Cina. 


Beliau juga menegaskan bahawa himpunan hari ini adalah untuk memberitahu kepada MCA dan masyarakat Cina yang ada di Malaysia bahawa orang Melayu tidak pernah meminggirkan kaum Cina yang selama ini telah bersama-sama dalam memperjuangkan tanah air. KLIK DISNI

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive