Ambiga Tidak Puas Hati Kerana Tidak Dapat Berkumpul Di Stadium Merdeka!!!!!



Pengerusi Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (bersih) 2.0, Datuk Ambiga Sreevanasan mengakui dalam titah khas Yang Dipertuan Agong pada malam 3 Julai lalu secara jelas dan tegas melarang sebarang perhimpunan jalanan diadakan.

“Saya sedar dalam titah Tuanku tidak membenarkan himpunan di jalanan, tetapi dalam titah tersebut juga tidak dinyatakan bahawa kami tidak boleh menggunakan Stadium Merdeka. Kami memilih stadium ini kerana peserta senang keluar masuk dan kemudahan pengangkutan yang ada.


“Oleh kerana kerumitan yang dihadapi dan juga masalah logistik serta masa yang semakin suntuk, akhirnya kami turun di jalanan kerana mahu tukar tempat baru amat sukar apabila sudah sampai ke tahap itu,” katanya


Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) 2.0 akan terus menuntut Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memberi maklum balas terhadap tuntutan dikemukakannya sebelum ini.

4 comments:

Anonymous said...

alasan paling celaka...kasi pancung je kepala dia..

Anonymous said...

puan AMBIGA PARIA LANATULLAH INSAF LAH BAHAWA KAMU SEORANG FANATIK KRISTIAN.

Anonymous said...

matsabu seorang tukang sapu bersih. Seorang pelakun pembantu utama anuar aljuburi.

Anonymous said...

TERUS TERANG JERLAH..NAK BUAT KAT STADIUM MERDEKA KERANA LOKASINYA KAT TGH BANDAR KL...NAK GI STADIUM SEMUA PAKAT JALAN KAKI,PARKING KETE TUE 20 KILO DARI STADIUM HAHAHAHA PASTU BILA POLIS TANYA KENAPA JALAN RAMAI2 NIE DIORG CAKPA LAH NAK GI STADIUM HEHEHEHE...GENG2 PAKATAN BOLEH LAH DIGULA2 KAN...DULU ORG CAKAP PARTI PAS PASTI GAMBAR NIK AZIZ YG MUNCUL DALAM MINDA TAPI KINI ORG CAKAP PARTI PAS PASTI AMBIGA YG MUNCUL DALAM MINDA HEHHEHEHE..NIK AZIZ DAH X RELEVAN DAH DALAM PAS..SEMALAM NIK AZIZ CAKAP SETUJU NAK BINCANG PASAL BIOMETRIK TAPI HARI NI PAS PUSAT DAN TOLAK DAH HEHEHHE...KECIAN NIK AZIZ

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive