Komunis Menipu Mad Indra Untuk Kepentingan Idologi Mereka Seperti mana DAP Menipu Orang Melayu Sekarang ini!!!!!!!


Itulah kejayaan iblis menipu daya mat indera. walaupun mat indera tidak membakar dan membunuh polis puncanya dari mat inderalah pihak komunis mampu mengatur serangan ke balai polis tersebut dan seterusnya melakukan kemusnahan yang dia tidak terfikirkan dan melanggar batas peperangan sebagaimana yang ditetapkan olih islam, kenapa dia tidak membelot menyerang kembali komunis yang khianat itu?


Kenapa dia tidak memikirkan bahawa dalam keadaan darurat masing-masing pihak mempunyai senjata api dan peperangan yang dahsyat boleh berlaku. mat indera ibarat seorang alim yang memanggil sepasukan perompak dan pembunuh untuk masuk ke sebuah rumah demi mengajar penghuni rumah itu bagaimana berakhlak baik tetapi akhirnya seluruh penghuni rumah itu dibunuh dan dibakar, layakkah dia menjadi pejuang jika dia gagal memikirkan akibat pada sebab yang diperbuatnya itu.

1 comments:

Anonymous said...

Bagus amat perbandingan yg dibuat dan ada asas, dalil, contoh dan buktinya yg jelas krn manusia kapir, kapir harbi pula tidak pernah senang dgn kesenangan org islam. masalahnya org yg ngaku islam sendiri yg jd puncanya mcm pas tu yg tak reti2. apakah petunjuk allah ini?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive