PERKASA SERANG MENTERI DALAM NEGERI!!!!



Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali yang mengadakan pertemuan bersama barisan jawatankuasa tertinggi NGO tersebut ke Pejabat Kementerian Dalam Negeri berkata, jawatankuasa yang dibentuk ini hendaklah melibatkan Ketua Polis Negara, Peguam Negara dan wakil SUHAKAM bagi memperlihatkan ketelusan akta tersebut.  Tegas Ibrahim Ali lagi, jika mengikut saluran perundangan sekarang seseorang yang ditahan perlu dibawa ke mahkamah dan ia akan mengambil masa yang lama.


“Kalau jawatankuasa ini memutuskan saya bersalah, tidak kisah saya orang politik atau tidak tetap perlu ditahan di Kamunting... kalau ikut mahkamah akan mengambil masa yang lama, bagaimana kalau orang itu disabit dengan bunuh, dia telah ditahan selama enam tahun tapi akhirnya mahkamah putuskan dia tidak bersalah, jadi macam mana?


“Jadi lebih baik tubuhkan jawatankuasa berprofil tinggi ini, orang yang duduk dalam ini adalah ketua polis negara, peguam negara, wakil Suhakam dan mereka yang berkenaan,” katanya pada sidang media selepas mengadakan pertemuan dengan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein di sini. KLpos.com


1 comments:

Anonymous said...

aku bersetuju dengan pandangan PERKASA.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive