ADA FOTO MAT SABU BERTUALA...?? KES KHALWAT MAT SABU D BUKA SEMULA


Bekas exco Pahang Taharuddin Yaakob menyifatkan alasan yang di beri oleh Timbalan Presiden PAS Mat Sabu sewaktu di tangkap basah sekumpulan pencegah maksiat dan polis bersama seorang wanita di dalam sebuah bilik hotel dalam keadaan mencurigakan amatlah tidak munasabah sekali.


“Takkan pasal nak hantar ubat buasir..anda semua tahu tak apa ubat buasir tu? Ubat tu untuk orang ada masaalah buang air besar…takkan pasal ubat buang air besar, perempuan kena tu masuk dalam bilik hotel nombor 121 Mat Sabu? Siap bukak tudung lagi tu,” kata Taharuddin yang pernah bersama PAS selama 18 tahun sebelum bertindak meninggalnya parti songsang itu secara sinis.


Kata-kata Taharuddin tersebut membuatkan mereka yang menghadiri Bengkel Jentera Pilihanraya DUN Pantai Damai Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) yang telah diadakan di salah satu hotel terkemuka di Kuching petang semalam tergelak besar!

Taharuddin adalah salah seorang daripada penceramah dalam program satu hari tersebut yang telah dirasmikan oleh Timbalan Speaker Parlimen yang juga Ahli Parlimen Santubong Datuk Dr Haji Wan Junaidi Tuanku Jaafar.

“MasyaAllah..ada juga orang macam ni ya..dah kena tangkap pun dapat mengelentongkan melepaskan diri tapi yalah..inilah politik PAS..apa-apa boleh jadi,” katanya lagi.

Pada tanggal 31 Januari 1995, sekitar jam 2.40 pagi, Mat Sabu “check in” di Hotel Perdana Kota Bharu, bilik bernombor 121. Selepas itu, pada jam 9.00 pagi, datang seorang pegawai polis wanita berpangkat Inspektor bersama seorang lagi anggota polis meminta receptionist hotel menyerahkan senarai nama nama hotel guest yang telah “check in”. Selanjutny DI AAKJ

5 comments:

Anonymous said...

betull la tu...Anwar yang meliiwat kwrana suka sama suka pun boleh terlepas...aduhhhh..ade video pun boleh terlepas lagi..ade rakaman phone conversation pun boleh terlepas lagi...apa nak heran sangat.

Anonymous said...

Ahli Pas dan PKR kalau BERKHALWAT kebal daripada pertuduhan apa-apa kesalahan dalam Agama Islam.. Tetapi Kalau ahli UMNO tidak payah didakwa terus hukum salah...Oleh Labu Labi.

Anonymous said...

letup saja dengan c4

Tukang Komen said...

Mat Sabu timbalan presiden parti agama? kah kah kah. Macam takde lagi orang lain lagi. Anwar PM,Mat sabu TPM. Dua ekor ni jenis panjat bini orang. kah kah kah. Betulah, dalam Pas macam2 boleh jadi dan okay pulaktu! kah kah kah.

Anonymous said...

El- Manama
Tak boleh macam tu Tukang komen. Kena tambah sorang lagi Eli Wong TPM 2. Baru boleh promosi Malaysia di mata dunia.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive