PAS Tawan Masjid Di Selangor Sempena Ramadhan..!!!


Nampaknya satu demi satu Masjid dan Surau akan diketepikan sebarang keputusan mesyuarat khas pemilihan pegawai dan AJK masjid yang diadakan. Imam dan pegwai Masjid akan dipilih oleh JAIS dengan konspirasi bersama PAS.

Gambar diatas pula di Taman Equine Seri Kembangan dimana JAId yang bersekongkol dengan PAS merampas Masjid Al Muttaqin Taman Equine.

Kata Pakatan rakyat demokrasi dan dulu merungut dan kompeln konon BN ketepikan keputusan AJK Masjid. Betul ke tuduhan itu jika mereka yang buat kini?

Bukan saja Imam dan Pegawai Masjid tidak dipilih, mereka juga bukan dari orang tempatan.

Nampaknya Exco Agama dipegang oleh manusia GAGAP yang tiada ilmu agama bukan saja tidak menyelamatkan akidah orang Islam yang dimurtadkan gereja tetapi kini mengkucar kacirkan silatulrahim dan kemuafakan masyarakat setempat.

Tujuannya jelas untuk PAS bersepakat dengan Pakatan untuk berkempen terutama sepanjang bulan Ramadhan. Jangan hairan orang kafir lagi banyak masuk mencemar surau dan masjid.

Mereka ini menuntut Bersih dan Keadilan tapi menggunakan kuku besi untuk merampas Masjid dan Surau demi politik sesat mereka.

Sepatutnya mereka takluklah masjid dan surau di Pulau Pinang yang dikuasai Lim Guan Eng.

Sumber : The Unspinner

3 comments:

eXception said...

Untuk melihat dokumen berkaitan isu masjid di atas... SIla kunjungi:

Ahli Kariah Mengamuk!! Masjid Dirampas Di Seri Kembangan!!

Anonymous said...

AKU NAK TANYA BAB SURAU,MASJID dan KEPENTINGAN UGAMA ISLAM INI DI BAWAH TANGGUNGJAWAB SIAPA YANG SEBENARNYA.....DYM SULTAN TAK ADA PERANAN KE????....SEDIH DAN KECEWA SANGAT PATEK, TUANKU.!!!!!!!

anuwau said...

bideo panas ni!!!
http://adf.ly/9wzqt

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive