Ngeh Koo Ham Bapak Rasuah...!!!


ADUN Setiawan, Ngeh Koo Ham menafikan sekeras-kerasnya bahawa beliau memiliki tanah seluas 4,210.4 hektar hasil pemberian Kerajaan PAS Kelantan. Menurutnya lagi, semumur hidupnya, beliau tidak pernah beri satu sen rasuah atau menerima satu sen rasuah. Hebat sungguh kehidupan Ngeh Koo Ham ni.

Ngeh dalam kenyataannya mengatakan dakwaan sedemikian tidak benar sama sekali kerana dirinya memegang prinsip untuk tidak memberi mahu pun menerima rasuah sejak remaja lagi.

Ini disokong rakan-rakan saya yang beragama Islam, yang mengatakan fitnah itu adalah lebih besar dosanya daripada membunuh. Apakah pemimpin Pakatan Pembangkang tidak diajar cara memfitnah? Isu Scorpene, Altantuya, dan terbaru Deepak, warganegara Pakistan yang merempat di bumi Malaysia dijadikan bahan untuk menabur fitnah kepada kepimpinan tertinggi Malaysia.

Demi memastikan kenyataannya itu dapat membersihkan namanya, Ngeh menjual nama guru penasihatnya di Gereja yang dikatakan ‘sanggup’ menduduki ujian memandu sebanyak tujuh kali semata-mata tidak mahu terlibat dalam gejala rasuah.

Ngeh Koo Ham sebelum ini didakwa memiliki tanah di Kelantan hasil pemberian PAS Kelantan seperti yang diperjelaskan ADUN Slim, Datuk Mohd Khusairi Abdul Talib.

Katanya lagi, nilai tanah yang dianggarkan bernilai hampir RM30 juta itu turut melibatkan beberapa lokasi seperti Relai serta Chiku yang berhampiran dengan Gua Musang.

Ini sekali lagi sandiwara DAP untuk menyembunyikan perbuatan yang pernah dilakukan mereka sebelum ini. Wira Kenyalang

1 comments:

Anonymous said...

Consider various insights from a chords, or perhaps include paperwork during additional octaves. https://imgur.com/a/bo71905 https://imgur.com/a/VUSgsaa https://imgur.com/a/jjeBOPH https://imgur.com/a/sTaRNZK https://imgur.com/a/gbNovRU https://imgur.com/a/lQFyPTV https://imgur.com/a/1jB5Iw9

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive