Apa motif Marina Mahathir sertai himpunan bersama penganut Kristian?

Umum mengetahui siapa Marina Mahathir, salah seorang daripada individu yang memperjuangkan LGBT dan dalam masa yang sama beliau juga adalah salah seorang daripada yang berkait rapat dengan pergerakan Islam Liberal, Sister in Islam(SIS).

Apa motif beliau bersama sama individu lain menyertai perhimpunan bagi menunjukkan solidariti bersama penganut kristian di perkarangan sebuah gereja di Klang semalam? Apakah beliau mahu mencetuskan satu lagi kontroversi atau sengaja mahu mencari publisiti murahan dan dalam masa yang sama mengeluarkan kenyataan yang mengecam tindakan JAIS.

Sebagai seorang Muslim beliau sepatutnya berada bersama sama Muslimin dan Muslimat lain dalam mempertahankan kalimah Allah agar tidak digunakan oleh kristian. Yang mana pengarang penerbitan the herald, lawrence Andrew dengan angkuh membuat kenyataan menegaskan orang kristian akan terus menggunakan kalimah Allah. Kenyataan tersebut ternyata telah memperlekehkan titah KDYMM Sultan Selangor serta keputusan Mahkamah.

Sebagai seorang Muslim dan anak kepada mantan Perdana Menteri Malaysia yang banyak memperjuangkan Islam dan membela nasib bangsa, tindakan beliau itu telah menimbulkan seribu satu persoalan pada rakyat Malaysia khusunya yang beragama Islam. Dimana letak akidah beliau dan adakah beliau bersetuju dengan pengunaan kalimah ALLAH oleh orang bukan Islam.

Wira Perkasa Malaysia dengan sekeras kerasnya mengutuk tindakan Marina Mahathir itu.

Irwan Fahmi Ideris
Ketua Wira Perkasa Malaysia

95 comments:

Anonymous said...

BILA PULA MARINA MAHATHIR NAK SERTAI PERHIMPUNAN ANJURAN UMAT ISLAM YEK ...........OOOPS DAN SIS PUN !

Anonymous said...

Saya sarankan supaya Marina Mahadzir berdepan dalam perbahasan dengan JATI dan PERKASA kalau dia fikir dia berada di pihak yang betul. Kemukakan hujah-hujah yang ada bukti kukuh dalam al quran jika Marina berani...jangan ambil sebahagian daripda ayat-ayat quran saja. Dan tahu kah dia yang hari Jumaat itu adalah penghulu bagi segala hari yang mana membolehkan umat islam bersatu dan beramah mesra ( termasuk pada waktu sembahyang Jumaat). Untuk membolehkan umat Islam lebih fokus dan selesa dalam sembahyang Jumaat lah maka hari Jumaat lebih baik di jadikan cuti hujung minggu.

Anonymous said...

Bukan kah Marina telah di lantik oleh Ah Jib Gor sebagai wakil National Unity Council dan mungkin perbuatan Marina ini TELAH direstui oleh PM untuk mengambil hati pengundi bukan islam?

Alfie

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Alfie...
mmg la dia dilantik ahli NUC...sebagai umat Islam pernah tak dia sertai anjuran NGO Islam menentang pengguna dalam kalimah Allah sebagai BAPA TUHAN ALLAH...??? pernah dia sertai sesuatu yg membawa keamanan untuk Palestin? Penaungnya adalah Tun Mahathir ayahandanya sendiri... anak2 menjadi tanggungjawab ibubapa ketika sebelum akhir baligh dan sebelum berkahwin... selepas itu menjadi tanggungjawab sendiri menjalani kehidupan harian... fikir2 kan la...

Anonymous said...

Dia sebagai perisik planted agent untuk cungkil rahsia dan dedah pada ayahdanya. maklumat itu kemudian digunakan kembali oleh skuad khas untuk operasi sabotaj puak-puak kristian. Sebab itulah apajua rahsia puak kristian, lgbt, syiah dan pembangkang senang dihidu BN dan semuanya telah digagalkan.

Tun Mahathir dah buat perkara ini selama 22 tahun beliau perintah. Teruskan usaha Marina, puak-puak pembangkang tak akan suspect punyer!

Anonymous said...

|


Di dalam era Nabi muhammad

[SAW] terdapat gerombolan

yang mengaku Islam tetapi sebenarnya

tidak anuti Islam.

Setelah saya kaji CV Reza Azlan daripada

Google , saya dapat olahkan yang ia berkemungkinan

Katolik menyamar sebagai Pendita Islam. Satu contoh

munafik di dalam tahun 2014 ini. Geng geng 'Sisters-

In-Islam' ada mempromosi Islam-ala-Indonesia di

dalam blog 'The Nutgraph' yang jelas satu blog

yang pro-katolik yang diterajui dek Ms Surin

[mungkin India-celup]. Mereka telah mengutarakan

idea masyarakat melayu ikuti stail Islam-ala-Indonesia.

Beberapa tahun lalu beberapa Agamawan dari kumpulan Nadatul Ulama

telah dijemput memberi ceramah di UIA dibawah anjoran

geng geng Anuar [PKR] yang mempromosi idea Islam Liberal

yang di amal dek geng geng Indonesia .

|

Gus Dur Sesat
-------------
|

Saya ada buat komentar di dalam The Nut Graph

khusus tentang isu amalan geng

bekas ketua Nadatul Ulama -Gus Dur [G]. Saya dapati apa yang

di amali G adalah jelas sesat berpandukan Surah Al Ikhlas.

Apabila G menang piliharaya Jawatan Presiden Indonesia,

dia telah berkhemah selama lebih kurang 2 minggu di kubur bapanya

. Bila di tanya dek Wartawan Asing apa tujuan G berbuat demikian

dia menjawab: mahu berkomunikasi dengan bapa, tok-nenek yang sudah

mati . Ini adalah satu amalan Pagan [ amalan dulu dulu olih

orang asal] . Mencampuradukkan amalan pagan dan Islam yang suci

merusakkan amalan agama Islam mereka

[Al-Ikhlas:Tiada bandingan bagi Allah].
|


Berbalik kepada melayu yang jadi champion untuk geng katolik,

besar kemungkinan mereka adalah geng katolik menyamar sebagai Islam.

Kalau kita google suami si Marina [ tara sosrowardiya] , nampak

yang kerjanya ada kaitan dengan urusan gereja katolik.

Olih itu adalah wajar si Marina menjelaskan adakah ia menjadi

champion gereja katolik kerana anutan atau talian si suami

dengan gereja. Saya sangsi samada champion katolik lain

tergulung dalam geng Reza aslan. Yang mengkritik kuat

kemahuan melayu untuk menjaga kesucian kalimah Allah termasuk:

Azli Raman, Din-chettiar-merikan, azmin, Ajis Bari, Azmi Shahrom

dan Kalid Samat. Pihak yang berurusan dengan penama tersebut perlu

membuat penilaian adakah mereka hanya 'bodoh' atau satu 'copy' 'Reza aslan'

melayu! Mat mat gomen yang mengupah segelintir penama tersebut perlu

titikberatkan hal ini kerana sebagai penceramah mereka menguasai

minda pelajar yang gomen amanahkan kepada mereka.


|


KKK

Anonymous said...

Sememangnya Marina juga ingin memperjudikan nasib keluarganya. Jika PR dapat memerintah negara sekurang kurangnya ada juga anak Mahathir yang menyokong PR. Maka dengan itu Marina akan dapat mempertahankan adik2 nya seperti Mukhriz dan Morkzani dari kecundang dalam politik dan perniagaan.

Anonymous said...

mari kita berdoa satu hari nanti marina ini akan sujud dan menangis teresak esak memohon ampun dan maaf pada allah kerana sedar apa yang telah dilakukan, sekarang munkin dia masih muda dan bertenaga, boleh bergerak boleh bercakap, akan sampai masanya dia akan insaf dan jadi pejuang kepada kebenaran,..dan islam itu benar..SIS bukan Islamic...apa itu aurat, if you call yourself sisters in Islam, do not defame islam with your words, behaviour, appearance...people who what is islamic what is not..and surely you are not

Unknown said...

Salam. Tolong linkkan blog http://cicitpawangali.blogspot.com/ . Tk!

Anonymous said...

orang islam mesti berhati2 dengan penganut2 kristian yg berselindung disebalik identity melayu....! gerakan kristian masakini menjadikan melayu sebagai pendinding mereka utk menjalankan misi dan matlamat mereka...! secara logik....sanggupkah sesorg muslim bersekongkol dgn gerakan kristian menjalankan matlamat mereka....kecuali melayu yg telah diresap olih kristian khususnya melayu2 yg ada kedudukan samada pada dia atau didapatkan dari ahli keluarganya dan dijadikan sebagai penyelamat dan dinding supaya dia bersama penganut2 kristian bolih menjalankan misi dgn rasa selamat....!

Unknown said...

TUN MAHATHIR ,TUN SITI HASMAH DAN ANAK ANAK LAIN SEMUA NYA OK,DIA SORANG NI AJA SENGET TAK TAU PASAL APA,TAPI NAK BUAT MACAM MANA SEDANG NABI NOH PUN TAK BERJAYA MENGHALANG PUTERA NYA DARI KESESATAN,APATAH LAGI TUN YG HANYA MANUSIA BIASA

Anonymous said...

Marina ni kalau ajak minum arak dan wine kat Raintree Club sudah tentu awal2 lagi dia dah ada kat situ. Cuba tanya kakitangan kat situ pasal minah ni. Takut korang pengsan dengar cerita nanti.

Anonymous said...

Marina ni mengada ngada. Nakkan attention saja.

Anonymous said...

Asal Bukan DAP (ABDAP),

Kita tak boleh harapkan Marina kesahkan hal hal agama, dia kahwin omputih dulu, emak bapak dia pun dia tak kesah sangat.

Betul dia nakkan publisiti saja, kawan baik nya Rosmah dan Shahrizat selalu keluar dalam berita, dia pun nak juga.

Anonymous said...

Kalau betul kata CEO, "UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA", saya suka bebenor.

Lagi cepat PR musnah, lagi baguih.

Anonymous said...

salim.

Agak nya Marina senget pendirian nya sebab tak dapat bermanja dengan emak bapak dia sangat. Adik beradik yang lain lelaki, dia sorang pompuan. Ingat boleh dapat manja lebih tapi gamak nya emak bapak dia beri sama rata anatara adik beradik dia.

Jadi, dia memberontak, rebel. Nak menarik perhatian semua orang, buat lah apa yang janggal. Nak tunjuk dia iberal, konon nya. Liberal kaki aku ni ha.

Anonymous said...

Dari satu sudut pemandangan, Marina ada lah yang paling sedih dan kesihan punya manusia. Pujangga Inggeris terkenal, William Shakespeare, ada menulis, "Hell hath no fury like a woman scorned". Mesti ada banyak peristiwa di dalam hidup nya yang membawa dia ke arah itu.

Setuju dia sengaja mahu mencari publisiti murahan bila menyertai perhimpunan bersama penganut kristian di perkarangan sebuah gereja di Klang itu.

Amat keji, amat memalukan, amat menunjukkan kejahilan nya terhadap kedudukan Islam di negara ini saperti termaktub di Perkara 3 Perlembagaan. Langsung tidak menghormati kedudukan Islam sebagai agama negara ini. Bagaimana tidak setuju pun dia dengan tindakan JAIS, dia tidak perlu drive all the way to Klang dan tonjolkan muka nya di perkarangan sebuah gereja.

Dia tidak terkenal sebagai seorang yang bijak pandai. Dia di kenali dan di beri sedikit penghormatan ha nya kerana dia anak Tun Dr Mahathir. Di eksploitasi nya keadaan itu dengan menyuarakan pendapat janggal yang menyenangkan hati kaum pendatang dan bukan Islam. Di eksploitasi pula dek akhbar yang memberi dia ruang untuk terus mengeluarkan pendapat yang menjadi penglipur lara kapada mereka.

Pada hal dia Melayu dan Islam dan sepatut nya mempertahankan hak dan kepentingan Melayu dan Islam. Saperti yang di buat oleh kaum pendatang dan bukan Islam, Ini lah yang di katakan dia amat sedih dan kesihan orang nya. Salah panduan, kejarkan bayangan yang dia popular, konon nya.

Anonymous said...

CEO Siber,

Mengarut le kamu cakap Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula. Kalau nak pun, tuh, Nurul Ijjah yng dah kena tangkap dan di dakwa di mahkamah tuh. Dah menggeletar lutut ia, tak banyak berbunyi sekang.

Woi Mmat, ynag Tangguh 90x. Peguam BODOH tu kes Anwar Al Juburi le. Tak habis habis Karpal Sngh cari jalan nak dapat tangguh, tangguh dulu. Penghabis nya dia mati di jalan.

Ko cakap Agenda Jahat UMNO, ko tak sebu agend jahat Kit Siang dan Guan Eng ke? Meradang Anwar Al Juburi tak boleh pengaruhkan Hadi datang mesuarat pun, bila Anwar dah masuk jel, tinggalkan saja terbengkalai. Suruh MP dan ADUN DAP berada di Penang, jumpa orang tua tua, bermakna jangan pergi ke KL sokong demo KitaLawan nak bebaskan Ketum PKR.

Korang tak nampak ke? Dah juling ke? Berselirat nampak orang DAP di demo KitaLawan ye? Makan atau minum air daun ketum banyak ke?

Anonymous said...

CEO Cyber,

Yang perlu generasi lama, generasi muda dan generasi baru berhati2 ia lah tektik Pakatun tak henti henti nak burukkan UMNO/BN sejak DAP di tubuhkan dulu, anti-Malay dan anti-Islam, mengungkit hak dan kepentingan Melayu, hingga mencetus pergaduhan kaum 13 Mei 1969.

Sekarang korang PKR pulak nak ikut cara itu. Al Juburi pengkhianat bangsa dan negara, tak mahu Ketuanan Melayu (yang di lambangkan di peranan, fungsi dan tanggung jawab YDP Agong, Raja Raja Melayu, Majlis Raja Raja dsb nya di rakamkan di Perlembagaan), Al Juburi kata mahukan Ketuanan Rakyat apekebende nya. Pigi Amerika bergelora dengan NeoCons, Jews and Zionists di Israeli Lobby, aturkan mereka hantarkan wang kpd badan badan yang menyokong dia, selari dengan tujuan Zionist mahu melemahkan Kerajaan Kerajaan pimpinan orang Muslim di seluruh dunia.

Pastu, laungkan dia mahu perhubungan diplomatik dengan Zionist Israel, sokong usaha usaha mempertahankan keselamatan Zionist Israel yang rakan saperjuangan nya, PAS, tak mahu apa apa kaitan pun. Sokong Yahudi Zionist tapi biarkan Arab Palestin merekut merana di perli dan di buli dek Zionist Israel sejak tahun 1967.

Anonymous said...

Tun Dr Mahathir telah berkata dia sudah berkali kali bercakap dengan dan menasihat anak nya Marina. Tapi dia tak mahu ikut nasihat nya.

Marina tak di kenali sebagai seorang yang bijak atau pandai. Average, nampak nya. Maka tertarik dengan hal hal saperti dapat kahwin dengan omputih. Omputih yang kerja sebagai Pengurus di sebuah hotel di KL. Dia diam di hotel, ikut suami nya. Dari situ boleh nampak pendirian nya terhadap nilai nilai Melayu dan Islam.

Lepas itu dia kahwin dengan jurugambar Indonesia. Yang di kata di suatu komen di atas bahawa suami nya ada kaitan dengan urusan urusan gereja. Kalau betul demikian, nampak nya kaum Melayu dan Islam kehilangan seorang ahli. Tak boleh di buat apa lagi. Melainkan berdo'a kehadrat Allah SWT bagi menimbulkan sesuatu supaya dia menyesal, sedar, bertaubat dan balik ke pangkal jalan.

Anonymous said...

"Apakah beliau mahu mencetuskan satu lagi kontroversi atau sengaja mahu mencari publisiti murahan"?

Jawab nya: kedua dua nya sekali. Dia tidak punyai apa lain yang boleh menonjolkan nya ke hadapan, mendapatkan nya masuk berita. Jadi, selagi apa yang berlaku, yang dia boleh ambil bahagian, yang boleh nampak tindakan nya tak semenggah, tak selalri dengan adab, sopan santun dari segi budaya Melayu atau Islam, itu lah yang di kejar nya. Supaya dapat masuk berita.

Kembang hidung nya (tak tahu lah apa lain) amat sangat bila di jemput memberi ucapan atau menjadi ahi penal forum dsb nya di tempat pengajian tinggi. Meradang, merah padam muka nya (tak tahu apa lain) bila di beri tahu acara itu di haramkan oleh pihak berkuasa kerena dia di undang mngambil bahagian. Bukan main bising dia di Tweeter (tak tahu di mana lagi) bila itu berlaku.

Kesian, punya kesian manusia pelahapkan publisiti saperti Marina ini. Mungkin kalau dia dapat suami yang terkenal, yang dia akan kerap masuk berita mengikut suami nya, dia tak berperangai begitu. Dia liberal? Naaaaah, mana ada Melayu liberal. Yang ada pun ia lah Melayu liberal olok olok - pseudo liberal, bak kata orang.

Anonymous said...

Saya harap blog ini di teruskan. Bagus isi kandongan dan minat pembaca meninggalkan komen komen.

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

saya PAK SLEMET posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak seberapa
setiap gajian selalu mengirimkan orang tua
sebenarnya pengen pulang tapi gak punya uang
sempat saya putus asah dan secara kebetulan
saya buka FB ada seseorng berkomentar
tentang AKI NAWE katanya perna di bantu
melalui jalan togel saya coba2 menghubungi
karna di malaysia ada pemasangan
jadi saya memberanikan diri karna sudah bingun
saya minta angka sama AKI NAWE
angka yang di berikan 6D TOTO tembus 100%
terima kasih banyak AKI
kemarin saya bingun syukur sekarang sudah senang
rencana bulan depan mau pulang untuk buka usaha
bagi penggemar togel ingin merasakan kemenangan
terutama yang punya masalah hutang lama belum lunas
jangan putus asah HUBUNGI AKI NAWE 085-218-379-259
tak ada salahnya anda coba
karna prediksi AKI tidak perna meleset
saya jamin AKI NAWE tidak akan mengecewakan

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

PROGRAM DANA GAIB said...

Assalamu alaikum... Maaf jika ada kata2 kami tdk berkenan di hati.
Kami hanya menginpormasikan buat Semuanya bagi yg mengalami kesulitan apapun itu jika menurut Anda itu sulit diselesaikan
Anda bisa Konsultasi atau minta bantuan kepada orang yg saya temui kemarin yg sangat bisa di percaya yaitu Atas nama Mbah Wirang,
Beliaulah kemarin yg telah membantu Saya dan keluarga terlepas dari Masalah yg menurut kami begitu Sulit untuk di selesaikan bersama yaitu masalah Hutang sama tetangga dan Rentenir kurang lebih 327 Juta mungkin bagi orang yg mampu hutang segitu tidak lah sulit namun bagi kami itu malah sebaliknya…
Beliau kemarin membantu kami dengan 2 cara permainan togel dan pesugihan,,,
Sayapun mengadukan Nasib saya di permainan Togel singapur kemarin alhamdulillah Ternyata hasilnya tdk mengecewakan, kami menang banyak di 3 putaran Kami bersyukur dgn hasil tersebut dan akhirnyapun kami lepas dari hutang piutang yg ada,,,
Serta kami punya modal besar untuk usaha warung kami,,,kami mengucapkan banyak terimah kasi Atas jasa Mbah Wirang kepada kami sekeluarga karna Tanpa bantuannya mungkin kami belum bisa
Seperti sekarang,,,,,
Dan Info bagi anda yg punyah masalah silahkan minta bantuan kepada Mbah Wirang dengan cara Anda bisa telpon di 082346667564 / +6282346667564 insya allah mbah siap membantu anda, tapi mbah bukan munafik, mbah tidak menerima imbalan/sogokan dalam bentuk apapun, kecuali MAHAR yang sudah dijelaskan, karna Mahar tersebut mbah gunakan buat keperluan RITUAL tidak dan harus disiapkan, dibayar sebelum RITUAL



Unknown said...

teman -teman TKI yang ada dinegri sebrang jangan tinggal diam mari bermain togel agar kita merasakan kemenangan melalui ritual ABAH HARUNG seperti saya dulunya nda percaya bahwa ABAH bisa mengeluarkan saya pada penderitaan yang diselimuti oleh hutang yang bertumpuk-tumpuk tapi setelah aku meminta bantuang sama beliau ALHAMDULILLA angka yang dia kasi sama saya benar-benar tembus 100% alhasil aku kena 277 juta dari 7 bandar saya pasang jadi semua hutang-hutangku sudah terlunasi dan aku sudah kembali kekampung halamanku untuk membuka bisnis sampai sekarang impianku sudah tercapai kalau mau seperti saya sms/hub :0823 3555 7341 cuma keyakinan saja teman kita pasti medapatkan apa yang kita impikan terimah kasih

jhon martu said...

Are you dealing with the identity verification error in Binance? Being a non-tech savvy, users face problems while fixing Binance Support Number such issues. Well, stop worrying and attain result-driven solutions and tricks from the advisors who are always ready to help you and their main motive is to provide phenomenal services to the users. Dial Binance customer service number +1-800-861-8259 and get rid of all the errors and complexities in no time.

Rohan said...

Binance is without cost advanced administration. Binance wallet has highlights like stockpiling authenticator, account security, pull back store and considerably more which draws in the clients. On the off chance that you run over any specialized issue, no compelling reason to get tense as you can ask the arrangement from Binance support number 【(860) 266-2763】The telephone support is increasingly agreeable when contrasted with different alternatives since you will get the arrangements in couple of minutes and they will control you each progression through secure way. The specialists are very committed to their work and offer mind blowing answers for all specialized glitches about your Binance account.
More Info Visit Here:- https://www.numbersonweb.com/crypto-exchanges/binance-support-number/

Rohan said...

Unfit to sign in to Blockchain account.

Is it exact to state that you are not prepared to sign in to the Blockchain account? Do you understand the hacks to clear the complexities with the objective that you can focus on your work? Accepting no, take your phone and dial Blockchain Support Phone Number (860) 266-2763 which is constantly at your organization for help. You will be related with one of the people from the customer care gathering and get a variety of courses of action that are accessible just as reliable. Oust all of your worries by taking their superlative help. Visit our site:- href="https://www.numbersonweb.com/crypto-wallets/blockchain-support-number/

Rohan said...

Any issue in Exodus contacts us.

Exodus support number (860) 266-2763 USA. Exodus could be a standard desktop case that is meant to relinquishyou full management over your cryptocurrency assets. it's our 1st desktop case which supplies full compatibility with the ShapeShift-which could be a famed instant cryptocurrency exchange supporting several tokens. more info visit here: https://www.numbersonweb.com/crypto-wallets/exodus-support-number/

Maria Wilson said...

The fundamental issues each Coinbase customer faces is the unavailability of the customer Coinbase Support Number. No social affairs pass on the number that will empower the customers to connect with the operators to overcome their particular issues. In such cases, searching for the assistance of master customer sponsorship to get rid of the hindrances while using the Coinbase exchange is critical to have a smooth experience. Get the speedy and ace customer organization by dialing the +1(860)-266-2763 coinbase support number.

Anonymous said...

Uphold Bitcoin Wallet is an exceedingly secure and unquestionable wallet for cryptocurrency. It is essential to get and pass on the Bitcoin. Uphold is considered as a well known and progressively settled convenient bitcoin wallet. It confirmations to its customers that they never lose control of their private keys. Uphold customers can use this wallet since it is fantastically common as a result of its security highlights. Uphold is an HD wallet. It can work with the Master Seed Key which is a string of 12 subjective words. If you are using Uphold wallet and have any specific issue in your wallet then you can take assistance from Uphold experts by dialing uphold phone number +1(860)-266-2763. This is a checked customer organization number which deals Uphold customers in their specific issues and gives approved help.

Unknown said...

kuCOIN Support Number
kuCOIN Phone Number
kuCOIN Support Phone Number
kuCOIN Customer Support Number
kuCOIN Number

Amy Jones said...

Opt Customer Service provided the best platform for Cryptocurrency issues. Our Opt Customer Care Executive online 24*7 for your help. +1-855-504-2315


coinbase Support Number

Unknown said...

Are you having an error in your amazon account while online streaming? looking to fix all the error to deal, you can contact the OPT Customer Service team anytime and get fruitful results from the professionals who are always there to listen to your queries. contact number is Amazon Customer Service +1-855-424-9807
Amazon Customer Service

Unknown said...

Are you unable to receive the verification code on your phone or system in Binance? If yes, Binance Support Number +1-888-330-0764 immediately and grab easiest and best solutions to fix such errors in a jiffy. With the assistance of experts, your errors will be eradicated in the fraction of seconds with utmost perfection. You can contact these skilled and talented experts at any time as per the convenience and necessity
https://binanceexchange-support-number.blogspot.com
Binance Support Number
https://www.onesearchpoint.com/binance-support-number
https://binancesupportus.blogspot.com

Sourav Kumar said...

Andhra University is the oldest educational Institution, which is located at Visakhapatnam. AU UG & PG Results of 2019 released by the Examination Branch of Andhra University. UG – Under Graduation Courses such as BA , B.Com , B.Sc , results Ist and IInd year , PG – Post Graduation Courses M.E / M.Tech results are relased. Therefore, students are advised to keep their exam admit cards/hall tickets ready to check their Andhra University Result 0f 2019.

Anonymous said...

If you are looking for a reliable and instant solution, you can dial the toll-free number for coin base support. If it can you are unable to dial the number you can reach Coinbase Support through email, chat and even messages for an instant solution to your problems.

coinbase Customer Service Number

Anaya Sinha said...

protectwhatisprecious

Cash App Customer Service said...

If you are facing the issues like you did not send money, or incorrect password correction, etc, you can approach Cash App customer service and toll-free Phone Number +1-833-260-7367.
https://www.onesearchpoint.com/cash-app-customer-service/
Cash-App-Customer-Service

jhon kabul said...

If you are exploring an idea to know how to get a wrong address for withdrawing fund in Blockchain account then you may quickly call our Blockchain support number which is obtainable anytime. Most of the people who are using the online transaction don’t possess enough knowledge about the procedures that combines the entire process of adding fund. Our professionals support team is too prompt at offering the required help that Blockchain Support NUmber actually users need. The customer expert’s team have vast knowledge and have years of experience in dealing with all type of errors in hassle-free manner.

Andhra University said...

If you are looking at the best university for graduate and post-graduate diploma, then your search is finished here. Andhra University is located in Visakhapatnam, Andhra Pradesh. For the courses and diploma in Arts, science and another visit Andhra University.

800tollfreenumber said...

Activate avg license number
Norton activate

Steve Paul said...

Not Able To Receive Bitcoin From Other Wallets
Bitcoin is the most popular to trade in Gemini exchange and sometime susers error receiving bitcoin from other wallets in Gemini wallet. Gemini wallet is compatible on all devices such as desktop, ios, and android. If you are unable to deal with this error and looking for solution to handle all troubles, you can always call on Gemini helpdesk number which is functional always for guidance. Reach the team to get quality results that would surely help in eliminating all kind of problems in no time. Speak to the team always and get verified results to deal with such issues.
Gemini customer care

jhon kally said...

Are you perplexed as Blockchain Customer Support +1 (800) 649-6285 you are unable to check out the balance in Blockchain account? Do you really want to know your Blockchain balance but unable to do so? Under such abrupt scenarios, you must have support Blockchain Customer Service from the team of skilled professionals by dialing Blockchain support number which is active for seven days in a week and you can ask for the accessible and instant resolution from the support professionals in no time.

Support Number said...

Are you coming across technical glitches while creating the account on the second leading exchange which is popular worldwide for its daily trading volume? The sign-up process of Binance exchange might seem a little difficult for new comers, therefore, we are here to provide stepwise guidance so that you can easily execute it and start your trading journey on this platform. You can always call on Binance customer phone number which is always functional and the team is ready to provide the best guidance so that you can easily erase all such errors. Binance Number

jmaesh said...

Are you surrounded by trouble while working on the Cash App exchange? There are endless troubles that occur in the path of users at the time of trading on the exchange. If you want permanent and instant solutions related to all Cash App technical and non-technical errors, you can always call on Cash App customer care number which is functional all the time for guidance. Whenever you are in trouble, contact them for guidance and rectify all troubles in functional time. Cash App Number

kally martin said...

If you have encountered errors while sending digital currency to another in Binance account and have no solution to handle them all at once, you need not to worry at all about it. To know more about this error and its solutions, you can always ask for help from the team of elite professionals who are ready to guide you. Call on Binance customer service number which is always functional Binance Customer Service Number and the team has its verified solutions that can easily eliminate all your troubles in quick minutes.

selena said...

دانلود آهنگ برای شب یلدا (یکجا)

Anonymous said...

perde modelleri
sms onay
mobil ödeme bozdurma
nft nasıl alınır
ankara evden eve nakliyat
trafik sigortası
dedektör
web sitesi kurma
aşk kitapları

Anonymous said...

Kıbrıs Gece Hayatı

sms onay said...

Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 82f6bc6f938854b27c0cdf270a2da533
website kurma
numara onay
website kurma

define dedektörü said...

Thank you for your explanation, very good content. 97ad079e872085c9f48f929bb8288423
altın dedektörü

urgent Indian visa said...

Thanks for the great blog article. I'm excited to read more. urgent Indian visa, you can fill an online emergency e visa India application form. Within 5 to 10 minutes you can fill your India emergency visa application form. Urgent visa to India you get in 1 to 3 business days.

vbet said...

Good content. You write beautiful things.
korsan taksi
hacklink
sportsbet
mrbahis
sportsbet
mrbahis
vbet
hacklink
taksi

poker siteleri said...

Good text Write good content success. Thank you
bonus veren siteler
kibris bahis siteleri
mobil ödeme bahis
betpark
slot siteleri
betmatik
kralbet
tipobet

Şans kapıyı Çalsın Artık said...

Güzel

bfdd said...

betmatik
kralbet
betpark
tipobet
slot siteleri
kibris bahis siteleri
poker siteleri
bonus veren siteler
mobil ödeme bahis
01D5C

porz said...

tipobet
betmatik
poker siteleri
kralbet
betpark
slot siteleri
kibris bahis siteleri
bonus veren siteler
mobil ödeme bahis
OLÄ°LJ

Henry Evelyn said...

If you are planning to visit Ireland, you will need a visa to enter the country unless you are a citizen of the European Union or some other exempt countries. To Apply for Ireland Visa , you will need to fill in an online application form and provide supporting documents such as your passport, proof of financial means and proof of your travel plans. It is recommended that you apply for a visa at least three days in advance of your planned travel date to allow for processing time. With its stunning landscapes, rich culture and warm hospitality, Ireland is a popular destination for tourists and travelers from all over the world. Begin your application process today to experience the magic of the Emerald Isle.

hakan said...

kars
beÅŸiktaÅŸ
karaman
bursa
sancaktepe
AEO

kamuran said...

ağrı
niÄŸde
şırnak
urfa
aydın

FMY1MP

Erda said...

yurtdışı kargo
resimli magnet
instagram takipçi satın al
yurtdışı kargo
sms onay
dijital kartvizit
dijital kartvizit
https://nobetci-eczane.org/
EAÄ°8JT

edip said...

niÄŸde
urfa
artvin
bitlis
ısparta

EKFZ31

Osman said...

salt likit
salt likit
dr mood likit
big boss likit
dl likit
dark likit
ZC1JR

sare said...

salt likit
salt likit
WDA

Tips for Steer Clear of Typical Travel Scams in Turkey said...

Good morning everyone, Tips for Steer Clear of Typical Travel Scams in Turkey: Be wary of overly friendly locals, avoid unofficial tour guides, double-check taxi meters, and scrutinize currency exchange rates. Stay informed and vigilant to enjoy a scam-free trip.

caner said...

https://saglamproxy.com
metin2 proxy
proxy satın al
knight online proxy
mobil proxy satın al
WMK78T

Saudi Arabia Visa for South Korea Citizens said...

South Korean passport holders can apply for various Saudi Arabia Visa for South Korea Citizens, including tourist, business, and work visas, following specific requirements and procedures. Explore the application process and eligibility criteria here.

Anonymous said...

"Your comment is a gem! Your perspective enriches our content, and we're grateful for your participation." Philippine citizens traveling to India should secure an Indian visa prior to departure. India Visa for Philippines Citizens. The process involves an online application, document submission, and fee payment. Once approved, the visa allows entry for tourism, business, or other specific purposes. It's essential to stay updated on the latest visa requirements for a smooth trip.

asan Azerbaijan visa said...

Hello everyone, Introducing the "Asan Azerbaijan eVisa," a streamlined and efficient way to obtain a visa for Azerbaijan. This user-friendly online platform simplifies the application process, making travel to this beautiful country more accessible than ever.

Indian e visa cost said...

Hello everyone, How are all of you? Exploring India's diverse wonders has never been easier. In this guide, we'll break down the Indian e visa cost, ensuring you have all the information you need to plan your memorable trip.

Maria3400 said...

Your blog is captivating and well-written, keeping readers engaged throughout. Excellent work! The e visa Azerbaijan fee varies depending on your nationality and the type of visa you need. It's important to check the current fees before applying to ensure accurate cost information.

Rivalkyrie said...

Kavaklıdere
Güzelhisar
Dikili
Ä°necik
Kuluca
FQMB

Anonymous said...

I recently discovered your blog, and I'm hooked. Your writing style is engaging, and I look forward to more insightful posts. Discover serene beach pit stops along the Karnataka Coast, offering scenic beauty and relaxation for a memorable coastal journey.

PlasmaByteSorcerer007 said...

kars
sinop
sakarya
ankara
çorum
ESUE

3213Rauf said...

görüntülü show
ücretlishow
3X1U

StarshipPhantom101 said...

görüntülü.show
whatsapp ücretli show
X748

QuantumBardXYOLG said...

Tokat Lojistik
Konya Lojistik
Mersin Lojistik
Karabük Lojistik
Samsun Lojistik
2NN

ElectricGoddess12AT said...

sivas evden eve nakliyat
erzurum evden eve nakliyat
bitlis evden eve nakliyat
mardin evden eve nakliyat
rize evden eve nakliyat
S3Z

BinaryBard said...

istanbul evden eve nakliyat
konya evden eve nakliyat
düzce evden eve nakliyat
bursa evden eve nakliyat
diyarbakır evden eve nakliyat
3OVCN

Orion2098Y said...

href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
1THH

FireMarauder33 said...

tekirdaÄŸ evden eve nakliyat
kocaeli evden eve nakliyat
yozgat evden eve nakliyat
osmaniye evden eve nakliyat
amasya evden eve nakliyat
VXCF

QuantumSorcerer10 said...

urfa evden eve nakliyat
malatya evden eve nakliyat
burdur evden eve nakliyat
kırıkkale evden eve nakliyat
kars evden eve nakliyat
FÄ°OPV

604F5Gregory0C23F said...

17865
Eryaman Alkollü Mekanlar
Hakkari Evden Eve Nakliyat
Karaman Evden Eve Nakliyat
Amasya Evden Eve Nakliyat
MuÄŸla Evden Eve Nakliyat

74D87SolomonC062B said...

CD538
Silivri Çatı Ustası
Aksaray Evden Eve Nakliyat
Hatay Evden Eve Nakliyat
Konya Evden Eve Nakliyat
Çanakkale Evden Eve Nakliyat

8C158Ayana7EABC said...

D4741
Çorum Parça Eşya Taşıma
Silivri Boya Ustası
Düzce Lojistik
Kocaeli Şehir İçi Nakliyat
Hatay Lojistik
Muş Şehirler Arası Nakliyat
Antep Parça Eşya Taşıma
Ankara Şehirler Arası Nakliyat
Denizli Evden Eve Nakliyat

32EB1TristaBD290 said...

C6931
Çanakkale Evden Eve Nakliyat
seo
Ãœnye Koltuk Kaplama
Manisa Şehir İçi Nakliyat
testosterone enanthate
order clenbuterol
Sinop Şehir İçi Nakliyat
Yenimahalle Parke Ustası
Hatay Parça Eşya Taşıma

E852EKamryn60886 said...

10A4A
Konya Lojistik
Mersin Evden Eve Nakliyat
Kilis Lojistik
Samsun Lojistik
Vindax Güvenilir mi
Gümüşhane Şehir İçi Nakliyat
Karaman Şehir İçi Nakliyat
Tekirdağ Çatı Ustası
Elazığ Şehirler Arası Nakliyat

1001BKimberly24EA5 said...

9E963
%20 binance referans kodu

EAF39AmberC4D55 said...

4F29C
Bitcoin Kazma
Kripto Para Nasıl Alınır
Bitcoin MadenciliÄŸi Siteleri
Kripto Para Nasıl Üretilir
Yeni Çıkacak Coin Nasıl Alınır
Bitcoin Nasıl Oynanır
Bitcoin Kazanma Siteleri
Bitcoin Madenciliği Nasıl Yapılır
Kripto Para Oynama

D0B0DCharles0F625 said...

D3188
Binance Kaldıraçlı İşlem Nasıl Yapılır
Madencilik Nedir
Bitcoin Kazanma
Bitcoin MadenciliÄŸi Siteleri
resimli magnet
Kripto Para MadenciliÄŸi Nedir
Kripto Para Oynama
Ön Satış Coin Nasıl Alınır
Bitcoin Nedir

FA4C6ClarkA5EBB said...

57B9C
Bitcoin Yatırımı Nasıl Yapılır
Twitter Beğeni Satın Al
Linkedin Takipçi Satın Al
Osmo Coin Hangi Borsada
Instagram Beğeni Satın Al
Görüntülü Sohbet Parasız
Pinterest Takipçi Hilesi
Binance Hesap Açma
Kripto Para Nasıl Çıkarılır

F8326LiliaD7142 said...

06E1D
defilama
uniswap
shiba
sushi
safepal
poocoin
raydium
ledger live
chainlist

-------Takipci-Satin-al said...

47FE3
kaldıraç nasıl yapılır
telegram kripto para
bingx
kripto para nasıl alınır
güvenilir kripto para siteleri
bitcoin hangi bankalarda var
referans kod
canlı sohbet ücretsiz
referans kimligi nedir

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive