Ada Genda Jahat Pemimpin Pembangkang Terhadap Ustaz Azizan..!!!



PAS makin dilihat mengiyakan kenyataan Hassan Ali bahawa wujudnya Kumpulan Pro Erdogan atau Parasit PAS yang merancang untuk menjatuhkan tokoh2 Ulama' Parti tersebut yang menentang arahan di bawah naungan Diktator Anwar.

Terbaru Ketua Pemuda PAS Pusat Nasrudin Tantawi memberi 'isyarat' melalui kenyataannya di Media Portal Pro Pakatan menjelaskan 'kebimbangan' menularnya agenda jahat menumbangkan Pemimpin yang beliau sanjung selaku tokoh Ulama' bernama Ustaz Azizan Abdul Razak.

Serangan melampau bertalu2 terhadap MB Kedah itu dianggap biadab dan tidak menghormati beliau menjadi 'tanda tanya' Tantawi akan agenda tersembunyi di sebalik isu AUKU tersebut.


Walaupun beliau mendakwa menyokong permansuhan AUKU, akan tetapi isu yang sedang dibangkitkan mampu diselesaikan dengan lebih berhemah dengan mengembalikan amalan yang diterapkan di dalam Parti yang beliau sanjung itu melalui Musyarawah.

Beliau mempersoalkan kewajaran mengherdik Ulama' sedemikian lupa hanya kerana perselisihan pandangan yang tidaklah sehingga memesongkan aqidah dan persahabatan yang dibina sekian lama di dalam Parti.

Apatah lagi pihak yang membidas ini melibatkan golongan yang masih Muda akan tetapi mempamerkan sikap angkuh dan munafiq mengherdik Ulama' yang diikhtiraf semata2 kerana isu AUKU. Pro Mahasiswa dakwa beliau sewajarnya berdepan secara hormat bertemu dan berbincang secara lebih beradab kerana itu amalan sebuah komuniti Islam yang lebih efektif.

Antara pihak yang menghina kepimpinan MB Kedah itu termasuklah NGO Pro Masiswa SMM dan Prof. Aziz Bari. :- GR

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive