Aziz Bari Tempelak MB Kedah Ustaz Azizan!!!!



Percaya atau tidak..mungkin inilah cara yang diguna pakai oleh Anwar dan konco-konconya untuk membersihkan pemimpin-pemimpin PAS yang menjadi penghalangnya dan DAP untuk mencapai impian mereka.

Apa pun masalah yang timbul lanjutan daripada isu tindakan tatatertib yang diambil ke atas 5 orang pelajar Kolej Universiti Isaniah (KUIN) dibawah Akta Universiti & Kolej Universiti (AUKU), Aziz Bari tidak tidak sama sekali wajar untuk menggesa Menteri Besar Kedah, Azizan untuk melepaskan jawatannya.

Tidak cukup setakat itu Aziz Bari juga menyifatkan Azizan sebagai ‘menyerupai’ Barisan Nasional apabila mengambil keputusan tersebut.

Ini adalah kenyataan paling kurang ajar yang pernah dikeluarkan oleh seorang yang baru nak berjinak-jinak dalam politik keatas seorang pemimpin parti PAS merangkap Menteri Besar kerajaan Pakatan Rakyat yang telah lama berjasa kepada parti sehingga berjaya merampas Kedah buat kali pertama dari tangan BN pada 2008.

Aziz Baru fikir dia siapa dengan mengeluarkan kenyataan tersebut? Who are you?

Sudah cukup baik media dan blogger pro Pakatan Rakyat memberikan gelaran ‘pakar perlembagaan’ kepada Aziz Bari dikala tidak ada satu pun yang boleh dijadikan asas untuk menggelarkannya dengan gelaran itu. Tidak seperti akauntan dan jurutera yang mempunyai badan-badan seperti Malaysia Institute of Accountant (MIA) dan Board of Engineers (BoE) yang berkelayakan untuk mengiktiraf individu kepada profession itu, pakar perlembagaan tidak ada. :- EP

3 comments:

Anonymous said...

...dia nih setakat macai jer....pencacai pencuci tahik dap dan anwar!!!....

UB46

Anonymous said...

aziz bari ini diibaratkan sebagai tong tong tong kosong. apa yang ada keistimewaan pada beliau ? nama saja professor tetapi tidak ada ketokohan & kewibawaan sebagai professor. nafsu serakah je tinggi meluap-luap melebihi daripada akal. angkuh, sombong & riak terserlah dari dalam diri beliau. tiada sesiapa pun mengiktiraf beliau sebagai pakar perlembagaan. hanya beliau saje yang syok sendiri.

Anonymous said...

aziz bari kutuk org bolehla tapi bila kena kutuk meleting.... apa daa

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive