Kenyataan Putar Belit Anwar Tentang Israel, Wartawan Malaysia Di Tipu Dan Tidak Dilayan..???


Kenyataan Anwar Ibrahim di bawah jelas menunjukkan bahawa terdapat pembohongan terbaru di dalam isu sokongan beliau kepada negara Israel!






Persoalan besar sekarang ialah apakah WSJ begitu low class dan sangat bodoh untuk tersalah quote kenyataan Anwar Ibrahim untuk 2 kali berturut-turut??

Bukan sekali tetapi dua kali! Logikkah??

Maka sekarang, siapakah yang benar? Anwar Ibrahim atau Wall Street Journal?

Persoalan ini menuntut satu jawapan dengan kadar segera kerana apakah rakyat mahu mempercayai kenyataan Anwar Ibrahim yang sudah terkenal dengan pembohongan demi pembohongan kepada kita semua.

Berlainan pula dengan Wall Street Journal, media antarabangsa yang sangat terkenal dengan intergriti di dalam laporan mereka, jika dibandingkan dengan media tabloid Australia yang menabur fitnah keluarga Najib Razak.

Mana mungkin rakyat mahu menelan begitu sahaja kenyataan terbaru Awnar Ibrahim tanpa bukti yang sah untuk menyakinkan rakyat? Tidak mungkin.

Hanya satu sahaja yang Anwar Ibrahim mampu lakukan untuk membersihkan nama beliau, jika masih bersih, iaitu menuntut agar WSJ mengeluarkan transkrip keseluruhan temuramah tersebut.

Itu sahaja yang mesti dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan jika beliau masih berdolak-dalih, Anwar Ibrahim memang bersalah dan beliau patut bersara dari arena politik!:- KLIK MIM


0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive