Lim Kit Siang Jadi Sewel Bila 10 Ribu Cybertrooper Umno-BN Picit Telor Dia..!!!!


Dalam minggu lalu jika anda semua perasan bahawa pimpinan Pembangkang sudah mula kepanasan apabila serangan dihalakan kepada barisan pejuang media pro kerajaan. Lim Kit Siang melalui harakah pertama sekali telah menyerang pejuang BN dan diikuti dengan barisan pejuang pakatan pembangkang.

Malah setiap hari pelbagai cara diusahakan oleh blogger pembangkang dengan mewujudkan pelbagai cerita yang mana sedang cuba memcahbelahkan pejuang media baru Pro Kerajaan. Usaha mereka begitu bersungguh sungguh sampaikan rekayasa dicipta entah apa apa.

Dan paling menyengat apabila Papa Gomo dilabelkan sebagai liabiliti dan merupakan bakal menjadi punca UMNO serta BN lingkup pada PRU dengan cerita seks dan porno pimpinan pakatan pembangkang. Mereka dakwa Gomo pembawa Fitnah dan itu begini bagi mewujudkan sentimen Anti Papa Gomo.

Tak kurang dari itu blogger serta pimpinan pembangkang termasuk Rafizi, Chegubard, Nurul Izzah dan lain lain begitu kepanasan punggung apabila mula spin cerita bahawa Gomo dibenci oleh barisan pejuang media Pro Kerajaan. Benar ke semua tu? Betul ke? Selanjutnya Di Papa Gomo

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive