Dokumen Sulit PKR - Rusuhan Pada PRU..

Kuala Lumpur-20130327-00578

Seorang teman di kawasan Parlimen di Bukit Katil, menghantar satu gambar yang diambil kamera murah mengenai perkara yang akan dilakukan oleh jentera PKR di dalam PRU yang akan datang. Kalau membaca secara keseluruhan dokumen tersebut – kita boleh pastikan bahawa PRU yang akan datang adalah yang paling kecoh dan kotor dalam sejarah Malaysia.

Kekecohan yang dirancang akan bermula sejak awal pagi lagi. Beberapa orang peguam muda sudah dikenalpasti untuk bertindak sebagai EJEN PILIHANRAYA, tetapi sebenarnya mereka akan melakukan protes awal kepada SPR sejak pusat pengundian dibuka. Seramai 50 orang peguam muda sudah diberikan tanggungjawab untuk merosakkan imej SPR di hari pertama tersebut.
Kawasan nukleus panas PRU13:-

1) Gombak
2) Lembah Pantai
3) Permatang Pauh
4) Setiawangsa
5) Wangsa Maju
6) Bagan Serai
7) Bukit Katil
8) Muar
9) Pandan
10) Sabak Bernam

Kekecohan akan bermula cukup awal. Di Gombak, sususan telahpun dibuat untuk mengupah beberapa orang bouncer yang akan turut mencetuskan kemarahan rakyat. Khabarnya, tidak semua PDM yang dibenarkan kecoh. PKR HQ akan menetapkan beberapa PDM strategik sahaja untuk menimbulkan kekecohan.
Pendekatan media baru juga tidak dilupakan. Semua twitter sudahpun diarahkan untuk memainkan #hashtag tertentu untuk membangkitkan kemarahan pengundi muda. Sepertimana kejayaan Bersih 1.0, 2.0 dan sebagainya – twitter akan dijadikan aplikasi penting pada hari mengundi. Cubaan juga sedang dirancang untuk aplikasi Zello juga dipakai secara ekstensif.
Online media build up akan turut disertai oleh kumpulan RED BEAN ARMY (yang ditaja oleh DAP). Sejumlah 600 cybertroopers DAP akan turut membantu. Di kerusi-kerusi ‘mixed seats’, insiden dan isu perkauman akan turut digunapakai.
Kalau begini persediaanya, kena hati-hati. Gelagat Anwar

5 comments:

sesejuk mata memandang said...

Yang pasti untuk mengelakkan terjadi berita palsu disarankan supaya kerajaan dan spr mengambil langkah mencegah merebaknya berita palsu. satu cara nya berbinang dengan pemilik twitter dan fb suapa digodam hanya 2 hari sebalum dan slepas . biar semua orang tidak dapat meggunakankan da semua hp tidak berfungi maksud 'jammingkan'
mungkin cara itu dapat mengawal kerosakan demokrasi

Anonymous said...

kalau betul, anwar dan pkr memang sial! tak cukup menjadi dalang di lahad datu dan skrg sedang merancang huru hara pada pru 13 plak! celaka kau 7 keturunan! keluarga sial haramjadah!

Anonymous said...

Aku cukup yakin perkara seperti ini ada kebenarannya.

Mengambilkira cara berpolitik PKR dan PR, itulah yang mereka mampu lakukan untuk mengkucar kacirkan negara. Kemudian, depa tu ckp kat Amerika kata, Malaysia dlm huru hara dan minta bantuan. Celaka punya PKR dan PR.

Anonymous said...

1. untuk menakutkan pengundi 2. meningkatkan provaksi dan pergaduhan 3. menurunkan prestasi kehadiran pengundi 4. Melayu tergadai akidah yg menang DAP dan Parti Liwat 5. Kemungkinan PRU yg paling jijik dan N..ajis. **ini adalah kerana PR sudah tidak berdaya melawan gelombang biru...untuk itu sblum PRU depa tarah, cakau, gadai, jual,lelong,musnahkan, sehingga sekangkang kera pun x tinggal...Aku perang dgn musibatul haram jadah org Islam yg sekongkol menjual ayat ALLAH dan membantu puaka cauvanis,Ultra Kiasu yg cuba melenyapkan ISLAM di bumi ini ..

Anonymous said...

Kerajaan x nampak niat meka..dgn memansuhkan ISA dan EO ada niat sebaliknya..desak desak akhirnya kerajaan tunduk..jika benar benda ini berlaku..nasib x baiklah la malaysia. Itu yg kita tahu yang tak tau ..seperti Pencerobohan sulu, atau ada lagi saperti itu..lahi parah..Masalah Musuh dalam selimut dan di dalam perkhidmatan awam , termasuk pasukan keselamatan tidak boleh d pandang ringan..so kerajaan TEMBAK kaki sendiri atau senang cakap tembak kepala sendiri..TS Rahim Noor dan ramai mantan Pemimpin Politik, Polis atau ATM x setuju tapi nak raih undi yg belum tentu dapat, Yg tentang ISA dan EO cuba puak meka yg sikit..ramai keseluruhannya x kata apa apa pun. Tun M dari hati kecil dia pun x setuju..lantak lah..Sebab ramai yg bijak pandai dan Punahsihat pada PM kita tu

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive