ANWAR TIDAK BERANI BERCERITA TENTANG WIKILEAKS......????


Kedatangan Anwar Ibrahin ke Taman Melati semalam dengan membuka kata mukadimah tentang kehebatan kaum wanita pada zaman Nabi Muhammad S.A.W.

Anwar tidak langsung menerangkan tentang Wikileaks yang telah mengeluarkan cerita beliau dalam kes liwat, setiap kali memceritakan tentang wikileaks dia memesongkan cerita dan mengingatkan kembali tentang 1998,   masa beliau dalam penjara dipukul teruk sehhinggakan tidak boleh melawan.


Anwar seterusnya mengeluarkan isu APCO dan memberitahu kaepada semua dia ada bukti tentangnya dan kerajaan UMNO "SAYA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT SAYA TAHU LAH". Anwar ada bukti tetapi tidak berani untuk mendedah kan bukti tersebut hanya menceritakan kepada orang ramai, kenapa tidak dedahkan kepada Parlimen sahaja???


Habis orang melayu dipesongkan oleh Amwar. Orang ramai mendengar dengan penuh perhatian apa yang di pesongkan oleh Anwar dan memberikan tepukan dan melaung2 kan REFOBASI, REFOBASI, REFOBASI  apabila Anwar menceritakan akta 152 dan 153. Kira-kira 1,000 orang yang menhadirai ceramah itu dan 400 orang yang betul-betul orang tempatan yang selebinya dari luar. 


Musahssan dituduh oleh Anwar mengatakan mengusung tilam turun naik ke mahkamah dan mengatakan "Takkan lah saya projek tak pakai cadar sampaikan bawa tilam sahaja? Saya pun ada Standard juga". "Sebabkan saya Musa Hassan boleh jadi KPN".

Nampak sangat yang Anwar ini betul seorang peliwat dia dah pun mengaku di khalayak ramai orang melayu, tetapi orang melayu masih terpegun dengan ucapan beliau sehinggakan tidak dapat berfikir apa yang di cakapkan hanya gelak dan tawa saja dilemparkan. 

Masaalah Wikileaks masih belum diceritakan lagi  sehinggakan ke hari ini tidak terjawab langsung hanya yang terkeluar dari mulut Anwar " Kuan Yew jangan masuk campur dalam kes liwat ini!!! ini kes dalam Malaysia biar kita lawan Najib. Kuan Yew jangan masuk campur, PAP kawan UMNO. Bawa bukti ke mahkamah kalau betul saya meliwat".

Anwar mengakhiri dengan REFOEBASI, REFOEBASI, REFOEBASI


Post By...MAN LAKSA





0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive