PEMUDA PRIHATIN - JOM

Pagi-pagi lagi Ketua pemuda UMNO Khiry Jamaluddin meneruskan penjelajahan program Jelajah One Malaysia (JOM) bersama rakyat Terengganu yang memerlukan bantuan. Penjelajahan ini telah memberi impak yang besar kepada barisan pemuda Terengganu serta mengukuhkan kekuatan pemuda di Terengganu.

Dengan semangat yang ada pada pemuda UMNO yang dipimpin oleh  Y.B Khairy, belia di kawasan parlimen dan dun-dun Terengganu telah bersama-sama berganding bahu bergotong-royong membaik pulih rumah-rumah yang menghadapi kerosakan dan membina rumah baru kepada yang memerlukan.


Dengan sokongan Ketua Pemuda UMNO Malaysia Y.B Khairy bersama-sama membina rumah penduduk kampung  yang memerlukan di Kuala Nerus. Program sebegini dapt mengeratkan lagi silaturahim di antara pemuda dan masyarat setempat.


 Keperihatinan Ketua Pemuda UMNO ini daptlah mengurangkan beban kelauarga-keluarga yang tidak berkemampuan. Pada masa yang sama Pemuda UMNO juga memberi sumbangan kerusi roda kepada warga tua dan orang yang kurang upaya untuk memudahkan pergerakkan mereka.
 

Kemesraan yang yang ditunjukkan bersama rakyat menunjukkan beliau seorang pemimpin yang berjiwa rakyat.



Post By....MAN LAKSA



1 comments:

Anonymous said...

Hasan Ahmed Chisty 3 2 or 3 weeks before https://imgur.com/a/cjNWRGv http://qc6qpxl62r.dip.jp https://imgur.com/a/wS4Sln8 https://imgur.com/a/VUxKiuQ https://imgur.com/a/rNoKCrK https://imgur.com/a/CD1hDjh http://6ox1grvn2o.dip.jp

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive