JOM JELAJAH BERSAMA KETUA PEMUDA UMNO.......



Y.B Khairy Jamaluddin Ketua pemuda UMNO dan Pengerusi Pemuda BN telah turun ke Terengganu untukt melancarkan Program Jelajah One Malaysia (JOM). 


Y.B Khairy menyempurnakan perasmian majlis berkhatan,gunting rambut dan bertindik di masjid marang. Beliau meneruskan Program JOM bersama-sama Pemuda marang menuju ke penempatan di situ untuk menyempunakan program pembaikan rumah.


Y.B Khairy telah berjumpa dengan tuan rumah dan menanyakan khabar mereka sekeluarga. Dalam pada masa yang sama beliau melihat keadaan rumah yang agak usang dan daif dan beliau melawat keadaan rumah. Y.B Khairy menyempurnakan perasmian pembaikan rumah dengan menampal plak JOM di dinding rumah.


Dengan menyempurnakan lagi program itu beliau bergotong royong dengan penduduk dan menyusun bata untuk menaikkan dinding rumah yang baru dan mengacau simen.


Kemudian beliau ke rumah yang lain untuk meneruskan program membaiki rumah penduduk kampung yang terpilih di dalam program JOM. Sebanyak lima buah rumah yang terpilih untuk diperbaiki dalam penjelajahan tersebut.


Post By......MAN LAKSA




1 comments:

Wake UP! said...

OMG! Can this monkey get outta my face?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive