EKSLUSIF - BLOGGER HAMPIR BERGADUH....!!!


Sungguh sedih melihat gelagat pakcik ini adakah pakcik ini tidak tahu bahawa bendera yang dibawa itu adalah  parti kominis pada satu ketika dahulu. Adakah pakcik ini tidak tahu sejarah?

Ini lah orang melayu yang disesatkan oleh DAP, mengapa boleh jadi begini tidak cukupkah apa yang terjadi semasa peperangan dahulu ramai tentera  yang gugur di medan perang dan ada yang cedera parah, jikalau ada yang masih hidup mesti mereka sedih melihat gelagat pakcik ini kerana mengenangkan kisah yang lalu.


Kerana ketaksuban terhadap parti yang menjajanjikan ke syurga mereka ini sanggup memperjudikan bangsa sendiri untuk kepentingan parti. Adakah mereka ini masih memperjuangkan apa yang dikatakan?? atau mereka ini seperti Lembu Di Cucuk Hidung, mengikut apa sahaja yang DAP perjuangkan dimana mereka menolak Islam dan Orang Melayu?

Sungguh taksub pakcik ini melaung-laung kan mahu menaiki roket ke bulan sehinggakan ditegur oleh seorang blogger dan hampir-hampir bergaduh, ada ini perjuangan PAS??


Post By.....MAN LAKSA

15 comments:

hafiz said...

Macam Papa Gomo je baju biru tuh?

blogenstarz said...

Barua pengkhianat bangsa.
Orang tak sedar diri kena kuda !

Pemuda TG said...

Betul ke papa gomo berbaju biru tu?

Pemuda TG said...

Salam Malay Delima,

Pinjam foto kat atas jap

chenerong ular said...

Mungkin orang di dalam gambar yang membawa bendera roket tu, tak betoi ataau terlalu keciwa di masa lalu terhadap pehak kerajaan?. sampai sanggup mengadai maruah?.

Juarajalanan said...

Sial..

Tok sedara aku dulu separuh mati melawan komunis masa zaman Insurgen.. Senang2 je Pak Cik PAS Babi ni dok usung bendera DAP..

Buta sejarah, buta hati..

UjangRanggi said...

Pakcik tua tu bukan orang tempatan..tengok gayanya pun dah tau..korang tak nampak ke dia pakai spek hitam..sebenarnya dia buta...dia tak tau dia pegang bendera apa..asal pegang batang je udah..hahaha...

UjangRanggi said...

1. Gua mohon linkkan blog gua dengan blog Tuan..tq..

http://ujangranggi.blogspot.com/

2. Tuan Tanah...gua nak pinjam gambar pakcik spek itam tu boleh?

Pahat Pusako said...

bangang betul penjilat umno nih, kalau pakcik tuo tu julang bendera BN masa praya kecil yang diwakili Chua sok lek pelakon lucah, boleh? kalau DAP itu iblis sangat maka China MCA, Gerakan dan Keling MIC mcm malaikat UMNO? saya tak masuk parti tapi undi saya akan dtg tetap tolak dacing. saya dah meluat tgk pemimpin umno byk skandal, meh tengok buruk laku mereka:

Najib : skandal pompuan monggolia, dgn artis di PD, kapal selam, bomoh india, skandal dgn Rosmah masa jadi MB Pahang ( bini orang).
Rahim Tamby Chik: main anak gadis orang hingga Lim Guan Eng terpenjara sbb nak bela keluarga mangsa. Tanya dia ada tak guna Rosmah seblum Najib?
Jamaludin Jarjis: raba punggung anak dara GRO
MB Johor : ingat balik kes dgn exco bini orang.
Rais Yatim : Tanya Papagoma.. perogol terbaik.
Abu Hasan bekas MB Selangor: zina dgn ipar
Anwar? : dulu dari tong najis umno jugak..

Malu jadi ahli umno!!!

Pahat Pusako said...

UMNO MELAHIRKAN AHLI-AHLI MAKSIAT, PERASUAH DAN PEMBUNUH. DALAM UMNO SEMUA ADA... HIDUP UMNO!!!

Johan bin Ramli said...

Pahat dah berbunyi, fitnah berterabur. Tahu aje serba serbi...rumah dah siap ko berbunyilah. Pernah ke tengok kapal selam bro...

jiwakita said...

salam....

takpa lah pakcik tu tak salah....
cara nie jer pakcik tu mampu tolong
kempen BN...undi PAS sokong DAP....
BN jugak dapat kredit!!!

mohdshukrimat said...

Bro, Pak Cik tu tinggal kat Bandar Tun Hussein Onn Cheras, Selangor.

Wake UP! said...

Bodoh betul sapa yang sokong komunis.

Megat Alam Gempita said...

Pak Cik nak naik bulan pakai roket pergi syorga kot...sungguh sesat lagi menyesatkan puak khawarij tua nih.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive