Nizar Meraih Simpati Untuk Mendapatkan Kembali MB Perak....!!



Sungguh dasyat nizar menipu penduduk kampung, yang rata-ratanya penduduk kampung tidak mengetahui tentang politik. Niza cukup terdesak dengan mengeluarkan kata yang kesat terhada MB Melaka Dato Ali Rostam.

Nizar Sempat juga meraasmikan pelancaran derma jihat untuk menampung perbelanjaan kempen Pas di merliamu. Beliau sempat bergurau dengan penduduk disitu tentang kes liwat Anwar Ibrahim dengan mengatakan "macam mana boleh ada air mani di depan underware saiful takan la anuar boleh main depan dengan saiful" kata Nizar..


Rata2 yang hadir pada ceramah tersebut ramai penduduk tempatan chinchin dimana tempat kelahiran calon Pas Yuhaizat Abdullah. Niza banyak membangkitkan ketidak puasan hati beliau terhadap Barisan Nasional (BN) yang merampas kembali perak dari Pakatan Rakyat.


Sempat jugak calon Pas ini hadir pada ceramah tersebut untuk mempermosikan dirinya di tempat kelahiran beliau sunguh bersemangat meberi ucapan mahu menegakkan islam apa bila dipilih sebagai Adun Merlimau. Yuhaizat Abdullah terus berkobar2 mahu menetang Dato Ali Rostam apa beliau berjaya menjadi Adun...Sungguh bersemangat beliau, percerita tentang kes pecah amanah dan dengar kata beliau sebagai penjenayah???? dasyat 2.


0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive