Anwar Ibrahim Melawan Kekuasaan Allah!!!!



Sungguh besar kuasa tuhan tiada sesiapa yang dapat menandingi kuasanya, dengan sekelip mata sahaja dia telah melenyapkan apa yang diberi.

Pada satu ketika dahulu Malaysia pernah mengalami Tsunami tempias dari pada tsunami di aceh, mujurlah tidak kesemua negeri yang kena tempias tersebut hanya beberapa negeri sahaja.

Tetapi bilahkah agaknya tsunami politik Anwar Ibrahim akan berakhir adakah allah akan tunjukan juga balasan kepadanya. Itulah kuasa tuhan yang menyuruh hambanya bertaubat sebelum ajal, 


Untuk makluman semua pembaca dan rakyat Malaysia,Satu perhimpunan aman akan diadakan di depan pejabat PKR damansara jam 11.30 pagi esok untuk mendesak Anwar Ibrahim membenarkan Pihak Berkuasa agar mengambil sampel DNA.Perhimpunan itu juga untuk mendesak pemimpin PKR dan PAKATAN supaya memberitahu Anwar agar memberi sampel DNA sekiranya Anwar tidak bersalah.

Butiran perhimpunan ini seperti berikut : 
Tarikh : 13 Mac 2011 - 11.30 pagi.

Lokasi : Ibu Pejabat PKR Damansara.

MARILAH KITA BERAMAI-RAMAI KE PERHIMPUNAN AMAN INI DEMI MENCARI KEBENARAN DAN KEADILAN UNTUK SEMUA PIHAK.



1 comments:

Pak Sulung said...

Assalammualaikum wmt,
Pada satu peringkat, Anwar gunakan Hindraf untuk cetuskan huru-hara di negara ini seperti di Mesir dan Libya, tapi gagal kerana tak dapat sokongan.

Sekarang, apa kata semua NGO bersatu pulak untuk gerakkan satu tunjuk perasaan aman di seluruh pelusuk tanah air bagi mendesak si peliwat supaya serahkan DNAnya.

Ahli dan penyokong Pas serta PKR yang mungkin berasa malu kerana ketakutan Anwar itu boleh turut serta demi keadilan sejagat, kalau benar-benar anda semua berjuang atas nama keadilan.

Biar dunia tahu apa pendirian sebenar rakyat Malaysia terhadap perlakuan meliwat.

Kalau di Barat perbuatan itu dianggap sebagai kebebasan individu, tapi di negara yang Islam menjadi agama resminya ini tidak.

Sedarlah bahawa bala Allah boleh datang bila-bila masa seperti yg telah menimpa kaum Lut di kota Sadum ribuan tahun lalu.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive