Mala KFC Meraih Simpati Dan Suaminya Ambil MC Lagi....!!!!


Malam tadi Man Laksa dan rakan telah ke Merlimau Pasir untuk membuat liputan ceramah Pas yang dikatakan kehadiran bekas calon Pas N05 Dun Tenang Mala KFC akan membuat ceramh di situ.Pihak Pas telah mengelirukan kami tentang tempat Mala KFC akan berceramah yang dikatakan beliau akan berceramah di dua peti undi,tetapi beliau singgah dulu di Merlimau Pasir sebelum ke peti undi ChinChin.

Mala hadir bersama suaminya.Dalam pilihanraya Dun Merlimau suaminya sanggup mengikut beliau berceramah,adakah beliau masih mengambil MC lagi,sedangkan sekarang ini waktu persekolahan msih berjalan hospital mana la yang dia ambil MC...hehehehe


Mala yang hadir bersama2 suaminya semkin berani memberi ceramah dan melemparkan suara yang lantang berceritakan kekalahan beliau di Tenang.Mala tidak lagi sperti dahulu sungguh dasyat beliau malam tadi membakar semangat penduduk disitu.


Agak terkejut juga si Mala KFC ni masih tidak berpuas hati dengan kekalahannya di Tenang dan menyalahkan pihak berkuasa kerana tidak memperdulikan kaum cina semasa banjir hari itu.


Mala KFC juga ada menjawab tentang SRP nya mengatakan "saya mendapt pangkat 1 dan saya tidak gagal dan saya ada melihat blog2 BN masyaAllah suhngguh dasyat" hahaha sapa la punya kerja 2.

1 comments:

Hati Riang said...

gimau dah xder gigi, ngaum pun buat org gelak je. tapi kalau dia buat fitnah, org tendang gigi dia sampai gugur, mungkin org simpati...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive