Dato Eskay Bersedia Menjalankan Pembedahan Poligrafi!!!!!!



Datuk Husam Musa mencabar trio ‘Datuk T’ menjalani ujian poligraf bagi mengesan sama ada mereka berbohong atau tidak dalam isu video seks yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ujian itu perlu dilakukan bagi membolehkan dakwaan mereka itu benar-benar boleh dipercayai dan bukan sekadar tindakan terdesak untuk kepentingan politik murahan.

Datuk Husam Musa  mencadangkan adakan ujian poligraf untuk memastikan mereka tidak berbohong mengenai isu video aksi seks. Husam Musa mahu ujian itu perlu dilakukan secara terbuka dengan dihadiri panel-panel pakar.

3 comments:

Abd Razak said...

apakah dato husam lebih percaya ujian poligraf dari sumpah dengan nama allah dan sangup terima balasan allah.mana orang lebih takut?...sumpah laknat atau poligraf?
jelas bertapa dangkalnya dato husam terhadap islam.apakah dato husam masih meragui dengan nama allah atau islam?..jelas dato husam masih sangsi dengan allah

Anonymous said...

Ini lah anak buah Nik Ajis. Lebih percaya ujian tu dari sumpah dengan nama Allah. Sekarang Datuk Eskay dah setuju, amacam? Boleh ke arrange DSAI tu.? Hehehehe.. Nik Ajis...komen please.

Anonymous said...

tunggu apa lagi. eskay dah setuju, tunggu anwar ja sekarang ni.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive