Ketua AMK Kelantan Mencabar Anwar Bawa Kes Vedio Porno Ke Mahkamah!!!!!



Kepimpinan tertinggi Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, dipercayai semakin yakin bahawa lelaki dalam rakaman video seks yang didedahkan trio ‘Datuk T’ adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pemimpin kanan Pas KelantanBekas menyuarakan pendiriannya kepada  Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kelantan Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad.

Semasa Anwar di Kelantan beliau tidak mendapat sambutan hangat daripada pemimpin Pas Kelantan semasa beliau mengunjungi Nik Abdul Aziz di Kota Bharu, beberapa hari lalu. Pada masa Anwar berkunjung ke Kelantan hanya berceramah di kawasan yang majoritinya penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan bukannya di kubu kuat Pa.

Semakin ramai pemimpin Pas Kelantan sekarang ini meragui penafian Anwar bahawa dia tidak terlibat dalam video seks. Rata-rata penyokong Pas sekarang ini percaya Anwar terbabit dalam video itu sebagaimana ynag telah di keluarkan di Youtube.

Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Wan Khairul mencabar Anwar supaya membawa kes rakaman video seks tersebut ke mahkamah syariah dengan segera jika benar beliau yakin dirinya tidak bersalah dan sengaja difitnah oleh Shazryl Eskay.

“Anwar tidak perlu menyalahkan orang lain. Bukti yang ada sekarang sebenarnya semakin tidak berpihak kepada dia. Jika dia yakin tuduhan ini satu fitnah segera failkan kes ini ke mahkamah syariah memandangkan untuk bersumpah pun dia takut,’’ tegasnya.- Utusan

2 comments:

Anonymous said...

aku kesian tengok orang pas.

Anonymous said...

alahai..padam muka..ikut sangat ckp pkr..ahahah

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive