Hasan Ali Membisu Setelah Berjumpa Hadi Awang...!!!!


Bermula jam 10 pagi sampailah jam 3 petang mesyuarat mengenai isu Serbuan Gereja yang dilakukan oleh JAIS dan Yb Dr Hassan Ali akhirnya memperolehi keputusan yang sudah dijangka kita semua umat Islam.

Hassan Ali dilaporkan terus keluar dari bilik mesyuarat dan enggan ditemubual sebaliknya menyatakan Presiden Parti akan membuat kenyataan berhubung pekara tersebut.

Dari apa yang Gomo dimaklumlan oleh sumber Rapat Hassan Ali bahawa Pimpinan PAS telah mengesa agar Hassan Ali memohon Maaf diatas kebiadapan nya menyerbu Gereja tempoh hari. Hassan Ali tidak sepatutnya membelakangkan sekutu DAP dalam hal ini dan sewajarnya sebarang tindakan dari Hassan Ali perlu dirujuk kepada parti terlebih dahulu.


Gereja Methodist Damansara Utama - Kubu Murtadkan Umat Islam.

Hassan Ali sekali lagi dipaksa menutup mulut oleh pimpinan PAS dan dari ini maka jelaskan kepada kita semua PAS sudah tidak relevan dalam memperjuangkan apatahlagi mempertahankan Islam. PAS tunduk dan akur pada DAP Kafir demi meraih undi si Kafir dan ini jelas pada kita PAS sudah semakin hancur menjadi Barua kepada DAP.

DAP menolak Islam dan sekarang DAP sudah mengganti PAS.


Bayangkan jika kelak Pakatan Rakyat DAP,PAS dan PKR mentadbir negara apa akan jadi? Islam akan terus berkembang atau akan terus mundur?

Semoga Rakyat Malaysia khusunya Umat Islam sedar bahawa PAS Barua kepada DAP Kafir.

Wajib kita menolak PAS yang bersekongkol dengan Kafir menjahanamkan Islam.


Psssttt.... Pas memang Babi lah, bangsat punya Nik Ajis pelacur Ugama.


Posted by PAPA GOMO

2 comments:

Anonymous said...

Syabas YB dato Hassan Ali kerana menjalankan tugas dengan tepat.ini soal agama tak boleh buat seborono je.tapi saya hairan le YB Dato,pabila jumpa Presdin Pas YB Dato Hj Hadi dan MB YAB Tan Seri Khalid suruh tutup mulut kenapa YB jadi macam cicak berak kapur je jgn bagitu yb demi kebesaran dan kesucian agama islam perjuangkan habis habisan ,diakhirat nanti kita akan disoal oleh allah .

Anonymous said...

ye ler yb2 pas,, tak takutkan balasan ALLAH KE? bERANI BEBENOR KORANG YA............

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive