HOT BEB!!! APAKAH COMMENT ANDA TERHADAP GAMBAR INI??



5 comments:

manBonda said...

haaaa..yg gambau Nike Aziz tu aku suka bebenau..heehee

Anonymous said...

kan saya dah bagi tau banyak kali! yang PAS dan surat khabarnya suka buat fitnah! melalui ucapan berapi-api dan melalui ciptaan cantuman gambar! saya tak akan habiskan wang saya! walaupun 1 sen untuk HARAKAH! kerana takut termakan dengan umpatan dan fitnah-fitnah yang tak berasas. . semoga Allah bagi petunjuk kepada PAS dan HARAKAHnya.

Anonymous said...

orang PAS ke! orang UMNO ke! jangan buat fitnah dengan CANTUM gambar! berdosa besar! tak selamat di dunia apatah lagi di akhirat! kita hidup tak lama! berhati-hati dengan malaikat dikiri kanan kamu! salah satu rukun iman percaya pada perkara ghaib! termasuk malaikat!

Anonymous said...

Buat kerja lain yang lebih berfaedah dan bermanafaat kpd bangsa dan agama.Tak malu ke dgn bangsa lain.Apa yg kita dpt sebarkan fitnah....kepuasaan? melepaskan dendam dan amarah di hati?Itu semua kerja syaitan.....

Anonymous said...

Syukur kebenaran dah terbukti.. yang bawah tuh tak payah la.. Tak perlu go down to their level.. Dosa tetap dosa.

Saya sedih tengok pemimpin kiter dihina dan difitnah.. tapi tak yah lah nak turn 180 and made those picture yourself.. just a thought. Kalau orang yang tak tau and distribute, bukan ker korang dapat dosa balik fitnah him, even if its a joke?

Think about it. Wassalam.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive