Aksi Gairah Nabila Huda Anak Amy Search Berparti Halloween!!!!!


Blog2 Hiburan sekali lagi bertindak berani menyebarkan gambar2 Pelakon Terkenal Nabila Huda yang bukan sahaja sedang menyambut Holloween Night, malah gambar yang ditangkap dalam 1 Pesta itu turut memuatkan aksi Nabila Huda berpakaian seksi dan sedang beraksi bercumbuan dengan seorang lelaki yang tidak dikenalpasti identitinya. Gambar2 ini semakin kecoh menjadi bualan mulut orang ramai sehinggalah bapa Nabila yang juga merupakan Penyanyi Rock terkenal Amy Search memberi penjelasan. Beliau dengan nada kecewa dan sedih menasihatkan anaknya itu tidak bertindak melampaui batas dan mengawal pergaulan tatkala bergelar artis yang sewajarnya menjadi ikon masyarakat. Beliau juga mendesak anaknya itu tampil memberi penjelasan dan memohon maaf serta berikrar tidak mengulangi kesilapan yang sama. , Nabila Huda telah melakukan 1 kesilapan yang amat berat impaknya terhadap bapa beliau. Amy Search yang kini dilihat sudah mula ke arah kerohanian dengan imej yang lebih sederhana dan sedang mendalami ilmu Agama terpaksa berdepan dengan tingkah laku anak perempuannya yang tidak pernah lekang dengan isu2 seperti ini. Apa yang diperlakukan Nabila Huda ini bukan sahaja mencemar bapanya dan dunia Hiburan secara am, malah ianya turut mempengaruhi masyarakat Malaysia terutamanya anak2 Muda yang mudah terpengaruh dengan aksi2 sebegini. Jika Nabila enggan meminta maaf kepada rakyat Malaysia sekalipun, Melayu CinDia berharap pelakon berbakat ini memohon ampun kepada bapanya. Janganlah mencalar imej bapa kamu, tatkala insan yang amat menyayangi kamu ini sedang memperbetul dan memperteguh imannya, mendekati Allah. GR

6 comments:

Anonymous said...

papa rock anak pun mesti rock.....tp papa dah taubat jadi alim abistu mcm mana ni.....senang ckp apa perkara yg masa muda lu penah buat dulu akan allah tunjuk kan kepada ank2 lu.....lu pk lah sendiri....mentari merah diufuk nabila.....fiiiiiwett.....

Anonymous said...

BETUL2.. TAPI KESIAN LAA... SEBAB TU KENA DIDIK ANAK DARI KECIK.. MELENTUR BULUH BIARLAH DRI REBUGNYA,, DAH BESAR MCMNI SUSAH LA NAK TEGUR

Anonymous said...

iman x boleh diwarisi

Anonymous said...

Setiap yang dimulakan dengan niat yang baik, begitulah jadinya.Itu namanya ujian,dugaan dan cubaan kepada si bapa yang baru menjinak-jinak dengan kedamaian dan ketenangan.Janganlah kita baru diberikan petunjuk begitu drastik pada diri dengan ilmu agama begitu pantas kita mengumumkan bahawa kita mendapat hidayah dan langkah seterusnya kita masuk politik.Itu cara yang salah.Hidayah adalah umpama satu bentuk yang tidak dapat dinilai dengan harga atau peradaban,ingatlah hidayah perlu dijaga umpama menatang air yang penuh.Bukan suka-suka, ianya adalah satu tanggungjawab diri sendiri.Politik sebenarnya adalah satu laluan yang sukar dan mudah hidayah yang diberikan hilang begitu saja dan sebaliknya menjadi tunjuk-tunjuk.Bagi sianak kalau hati sudah keras buta macam batu memang payah.Tak kiralah anak sesiapa sekali pun dengan keadaan suasana hidup sekarang dengan ulamak politik yang pandai menggunakan ayat kuran dan hadis sebagaimana wahabi memusingkan hukum dan fakta sehinggakan kita keliru.Inikan pula jenerasi muda, yang tidak ada langsung pengetahuan ugama disebabkan mak bapak sebok dan memandang ilmu ugama adalah satu yang mudah dan kosong.Ambillah contoh negara Iran yang dianggap oleh ASWJ kafir sesat tuh,guna pakai caranya untuk membina jenerasi yang selama ini hampir kepada punah ranah disebabkan ulamak-ulamak.

Anonymous said...

dunia hiburan macam nilah...ni yng tertangkap gambarnya, berlambak lagi yg lain tu? sebab tu tuhan haramkan hiburan berbentuk nyanyian muzik bertali, lakonan (yg dah sah2 akan bertembung lelaki wanita bukan muhrim)tapi kita ni masih puja-puja juga mereka. orang kata tiada pemintaan tiadalah penawaran.

Video Bokep Indonesia Terbaru said...

1.DOWNLOAD Video Porno Farhat Abbas dgn Para Wanita Terlengkap (baru tersebar) full 3gp

2.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH & BCL 3gp

3.DOWNLOAD Video Porno Aceng Fikri Mantan Bupati Garut dgn Para Wanita (baru tersebar) full 3gp

4.DOWNLOAD Video Porno Angel Lelga Full 3gp

5.DOWNLOAD Video Porno Jenifer Duhn Terlengkap 3gp

6.DOWNLOAD Video Porno Anak SMU Terkomplit 3gp

7.DOWNLOAD Video Porno Para Pejabat Indonesia & Artis Terlengkap 3gp

8.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Terkomplit Full 3gp

9.DOWNLOAD Video Porno Artis Indonesia Full 3gp

10.DOWNLOAD Video Porno Anak SMP Full 3gp

11.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Ngintip Terlengkap 3gp

12.DOWNLOAD Video Porno Cewek-Cewek Berjilbab Terlengkap Full 3gp

13.DOWNLOAD Video Porno Artis-Artis Dunia Full 3gp

info Video Porno Indonesia lebih lengkap clik disini

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive