HOT BEB!!! Pengakuan Anwar Ibrahim Tentang Aksi Sexnya Kepada Hadi Aawang!!!



Baru sahaja mendapat maklumat bahawa Anwar Ibrahim telah pun mengakui kepada Haji Hadi dan Kit Siang bahawa beliau pelaku video seks yang tersebar di internet.Namun Anwar Ibrahim menyalahkan Dato Eskay diatas apa yang berlaku.

Mengikut maklumat Anwar Ibrahim sudah berkira kira untuk mengundurkan diri dari politik setelah keputusan Kes Liwat diketahui Dalam masa beberapa bulan lagi.

Dalam pada itu: Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata kertas siasatan ke atas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan memberi maklumat palsu ketika disoal siasat berkenaan video seks, yang dipertontonkan oleh “Datuk T” Mac lalu, telah diserahkan kepada Peguam Negara.

Bagaimanapun Hishammuddin berkata, beliau tidak mengetahui kes itu secara terperinci termasuk beberapa kes lain yang melibatkan Anwar dengan pihak polis.

Beliau menambah, polis hanya menjalankan tugas dalam konteks siasatan dan Peguam Negara akan memutuskan sama ada mahu membuat pendakwaan atau tidak.

“Sama ada ia dibawa ke mahkamah atau tidak akan ditentukan oleh Peguam Negara, saya tidak boleh mengulas lanjut, namun apa yang dimaklumkan oleh Tan Sri Ismail Omar (Ketua Polis Negara) kepada saya bahawa kertas siasatan itu telah dipanjangkan kepada Peguam Negara,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Persidangan PJP/KP, Komander dan Komandan di Maktab Polis Diraja Malaysia (PDRM) di sini.

Siasatan terbaru itu dibuka selepas pegawai penyiasat kes video DSP Shanmugan Moorthy membuat laporan polis mendakwa Anwar dengan sengaja memberi maklumat palsu, yang diklasifikasikan sebagai satu kesalahan di bawah Seksyen 182 Kanun Keseksaan.

Siasatan itu dijangka akan memberi tekanan ke atas Anwar, yang sebelum ini telah menafikan bahawa pelaku dalam video seks dengan seorang pelacur itu adalah dirinya.

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat. Papa Gomo

10 comments:

obm said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sama ada dia mengaku atau tidak jalan untuknya menuju ke Sungai Buluh Jaya sudah disediakan

kelambuharimau said...

PAS takut nak hentam Anuar..walaupun dah tahu anuar salah

Anonymous said...

Mana kalian tahu yg Anuar mengaku pada Awang Hadi al kesah pri laku sex dgn jalang tu.
Tak kan Awang Hadi nak cerita pd Umum.

Anonymous said...

Agak2 bagaimana UMNO akan terus bergerak sekiranya isu seks dan porno tiada di dunia? Org bukan peduli pun apa pun isu, yg mereka mahu jentera (kereta) baru. Nak overhoul enjin lama pun tak guna, spare part susah. Anwar takdak pun tak kisah. Asal yg tadbir bukan dari mazhab UMNO/BN.

Anonymous said...

kajian UIA menunjukan populariti Dato Najib jauh meninggalkan persaing2 dari pembangkang...(Nik Aziz, Anuar & Lim Kit Siang).Jadi puak2 penyokong pembangkang (Anonymous - 16 Nov.4.38) kena terima hakikat ini bahawa sebenarnya mejoriti rakyat masih sayangkan UMNO/BN dan yakin/percaya UMNO/BN yg. benar2 mahu membantu rakyat...trade rekod pembangkang sejak berkuase di empat negeri jelas menunjukan pembangkang hanya buat janji kosong dan hanya pandai membuat fitnah terhadap UMNO/BN bagi menutup kelemahan mereka.

Anonymous said...

UMNO tidak pernah bergantong pada isu moral seseorang bagi meraih sokongan rakyat tetapi UMNO/BN sentiasa berusaha membantu rakyat mengubah taraf hidup miskin kepada kehidupan yang lebih selesa...tak buat janji kosong...bercakap benar...Inilah antara kenapa rakyat masih terus yakin pd BN/UMNO

Anonymous said...

kajian UIA ea..??hahahaha
lwak ak baca brita tu...
taw ke brape rmai respoden die..???
1800 org persamaan 0.023% RKYAT MALAYSIA...
klu dorg g tnya balaci2 umngok kt pwtc meme la semua skong/jlat pggung najib tu..
tuiihh.

Anonymous said...

Anonymous, November 19, 2011 1:40 AM

kalau ko rasa ko terer sgt buat kajian, buat la.. prove kajian UIA tu salah. sanggop ko jilat batang anuar kan, lagi geli semua lobang dia dh jolok. bodoh tahap binatang la org cm ko tu.

Anonymous said...

saudara2 ku sekelian cuba renung fikir sejenak,,,baca & lihat sejarah yg berlaku di sepanyol,ummat islam memerintah disana hampir 700 tahun,sehinggakan menjadi tempat rujukan dari dunia barar,berbanding dgn kita baru 50 tahun merdeka,dimana?kemana perginya kerajaan ISLAM sepanyol?setelah 700 tahun memerintah sepanyol,berlaku krisis antara raja2 islam,yg sebelum nya memerintah mengikut aturan agama,oleh kerana ada yg tdk puas hati sesama sendiri,seorang raja yg perintah satu daerah panggil tentera salib untuk memerangi raja yg satu lg,raja yg satu lg pgl tentera kristian yg lain untuk bantu mempertahankan kekuasannya,,,BENAR lah FIRMAN ALLAH org yahudi & nasrani tdk akan Redho kpda kita ummat ISLAM selagi kita tdk mengikut kehendak mereka,akhirnya kedua2 puak tentera salib berpakat bersatu,hantam bantai kerajaan islam yg minta tlg kpda mereka,maka jd lah apa yg jd sekarang,sepnyol dibawah pemerintahan mereka,,,inilah yg berlaku & akan berlaku dinengara kita malaysia satu wktu & ketika nanti,UMNO berpakat dgn MCA MIC GERAKAN & lain2 parti lg dibawah konpenan BN,,,PAS berpakat dgn PKR DAP atas nama pakatan rakyat,berceramah bermaki,mengutuk mencela,menghamun,& berbagai2 lg,saudara ku cuba lihat tilik fikir dgn akal yg sihat,siapa yg untug sekarang?puak mana yg untung?adakah org melayu yg ber agama islam yg untung?kalau ada yg dapat pun hanya segelintir org2 kroni2 antara 2 pihak,,,siapa yg berani kurang ajar sekarang?puak cha ya nun alif ni berpakat sesama mereka demi ALLAH mereka bersatu dibelakang kita,,sama juga puak2 ha ya nun dal ya,mereka bersatu dibelakang kita,sya harap org kita buka mata fikir dgn akal yg sihat,ini nenggeri kita,marilah kita cari titik pertemuan,baik UMNO PAS & PKR majoriti satu agama,jka tk buleh berkerja atas nama parti,cari lah titik persamaan atas nama AGAMA ISLAM yg kita syg & kita cintai,moga kita mendapat RAHMAT & MAGHFIRAH dari ALLAH AMIEN INSHA ALLAH,

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive