Golongan Parasit Begitu Kuat Dalam PAS - Hasan Ali


Datuk Dr. Hassan Ali mendakwa golongan parasit dalam PAS telah menguasai beberapa isu sehingga menyebabkan sebarang pendirian dan keputusan bercanggah dengan prinsip asal parti itu sendiri.

"Golongan Parasit begitu kuat dalam PAS dan telah berjaya mengubah hala tuju Parti ini,"Pemecatan saya bukanlah atas sebab kes terdahulu (arak dan SELCAT) akan tetapi ianya berpunca daripada kritikan saya terhadap Anwar,"

“Saya tidak boleh melakukannya ketika dalam parti, kerana rakan dalam parti dan kumpulan ‘parasit’ ini tidak suka isu arak dan murtad di Selangor diperjuangkan kerana hendak meraikan rakan lain yang bersekongkol dalam parti.

12 comments:

Anonymous said...

blogger-blogger UMNO dinasihatkan tak payah lagi dok bagi FREE PUBLICEKSITI Kat orang tua ni buang masa jer dulu UMNO dah layan dia baguis dia belah masuk PAS dan kutuk UMNO yang korang dok layan dia buat apa lantak kat dia laa depa bergaduh sepusat-sepusit boleh caya kaaaaaaaa...

Anonymous said...

Saya setuju cakap tuan. Dah kenyang senang lenang makan hidup hasil perjuangan umno lari pi masuk pas. Guna pentas umno (rtm) kutuk umno kononnya pejuang islam , la ni gaduh dgn org pas kutuk pula pas. Pemecatan hasan ali adalah hasil doa nik aziz supaya umno pecah. Sekarang sudah mula bibit perpecahan pas. Wallahwaallam. Perancangan Allah lebih hebat.

Anonymous said...

Banyak cantik kau punya muka nak bagi nasihat pada orang.

Anonymous said...

tgk la pd situasi pasai apa tindakan dia lagu tu..gunakan akai yg waras jgn emosi..jgn kuat sgt berpolitik sampai lupa tujuan berpolitik..dan satu lagi jgn kuat berdengki..ni aku nasihat ja..

Anonymous said...

Nik aziz sapa? Maksum? Duk Maki2 cm tu nk pggil mak sum.. g mati la.. hmpa skong sapa? anwar? butoh pelaq sokong Gay.. tgok BBC UMNO ckp apa.. weyh.. kat cni bukan Hasan Ali ja bekas PAS.. blogger2 ni pon ramai kluar pas.. ak sdri PAS jugak.. nk taw pasai pa kluaq? sbb hmpa tajan yahudi.. kmi bukn tajaan yahudi.. kmi tajaan sendri.. sdri ponya duit.. tak hrap org nk mai suap.. PAS buat apa kat MAlaysia? PAS PKR buat org melayu jadi malas.. hmpa nk malas hmpa malas la.. jgn drag org lain sama.. bisnes bangang.. bab aqidah,syariat pon seleweng.. kononnya pandangan depa saja yg betol.. padahal.. salah gak.. dh la lari dri ASWJ yang asal.. Mat sabu kaki buret pi sokong..
awat ak komen langsi.. ak tak takot langsu ngn hmpa ynag kena doggy ngn DAP
FUCK DAP, FUCK komunis, FUCk Ilumination,Fuck JEws

Anonymous said...

At least Hasan Ali buat Amar Makruf Nahi Mungkar.. Siap pakat with JAIS Jakim.. yang kena tangkap bukn orang lain.. anak2 PR jugak... ak sendri tgok.. BPAk bukn main.. PAS,PKR, anak cm haram gak.. tu la.. dlu kutuk orang.. Esok kna btg hidung hmpa bru taw.. Ak amik petikan sorg budak dari facebook.. ayat dia terbaik
"Naiklah ke Langit itu bersama mereka yang kau rasa setia, Jika ditolak jatuh ketanah, akan ada yang merawat kelukaan dan mungkin akan menyambutmu dan ketika itu yang menyambutmu adalah mereka yang dulu kau keji, mereka yang dulu kau kata bodoh, mereka dahulu yang kau katakan sempit pemikirannya, mereka dahulu yang kau keji. Mereka yang menyambutmu itu adalah mereka yang mengerti erti persaudaraan."
Han Azman

Anonymous said...

kita duk kata org itu org ni tak betul cuba tengok kita sendiri sejauh mana kita beriman pada allah sejauh mana kia jauhkan dari maksiat sejauh man kita makan duit haram segala yang di haram oleh allah kita makan atau amal nilah tanda betapa gelapnya cahaya ke imanan . pilih surga atau neraka kalau kita islam......

Anonymous said...

siapa tu Parasit? IRC? JIM?

budak2 IRC atau JIM nie memang kerjanya tahu nak takeover apa2 badan dan pertubuhan NGO atau parti Politik yang sedia ada;

Patut JIM atau IRC nie tubuh sendiri parti politik mereka dan tak perlu nak meresap jadi parasit nak takeover parti PAS atau Keadilan atau hatta UMNO sekalipun.

IRC menggunakan keadah matlamat menghalalkan cara, dan sebab itu kita nampak mereka juga mempengaruhi pimpinan PAS untuk bersama dengan DAP untuk tombangkan kerajaan BN,

Pernah mereka dahulu, puak2 IRC nie menguasai Persatuan Penuntut Malaysia UK and Eire yang menggabungkan semua persatuan penuntut universiti di UK, tetapi mereka telah menguasai persatuan induk itu dengan tipu helah dengan tidak berkerjasama dengan kelab UMNO UK, KMUK dan ABIM UK, sebaliknya lebih senang bersengkongkol dengan persatuan yang dikuasai oleh yang bukan Islam,..

Pada hari ini, budak2 IRC nie, berada dalam parti Keadilan dan PAS, ramai mereka nie yang sekarang ini dah jadi YB, baik lelaki dan pempoan,..

Elok lah kalau PAS kenalpasti mereka nie dan lakukanlah sesuatu,..

Bagi parti Keadilan pulak, nampak gaya memang mereka dah kuasai hampir majoriti kepimpinan nya, dan tak banyak yang boleh dilakukan, apatah lagi DSAI memanglah sangat2 menharapkan sokongan mereka, kerana ABIM memang tak sesuai dan tak serasi nak berkerjasama dengan puak2 IRC dan DSAI sendiri.

Fikir2kan dan bertindaklah wahai PAS,...

Anonymous said...

Camne pun pasal agama islam, melayu dan raja2 aku memang sokong ngan datok hasan ali ......teruskan perjuangan demi utk kebenaran.....

Nam Ron said...

Setelah dipecat daripada PAS dan menjadi orang terbuang setaraf Zul Kulim dan berahim Ali, hassan ali mula belajar dari pemimpin Umno cara nak buat kerja2 fitnah!..hasilnya Hasan Ali kini menjadi orang paling 'Bangsat' di antara org2 bangsat yang lain!...org cina cakap 'Lu manyak mangsat' itulah title yang ada pada hasan ali sekarang!..Apabila dipecat dari PAS, beliau menuding jari ke atas DS Anwaryang menyebabkan beliau dipecat!. Kemudiannya menyebut terdapat `parasit-parasit' di dalam PAS yang menyebabkan beliau dipecat. Ertinya, sudah tentu bukan DS Anwar sebagai `parasit' tersebut kerana DS Anwar bukan berada di dalam PAS. Tetapi mengapa si bangsat ini menuduh DS Anwar menyebabkan beliau dipecat? Ini bermakna, Dr Hassan Ali ini mempunyai hati yang busuk dan dendam kesumat yang tak kesudahan!.... tidak hairanlah orang seperti ini dicampakkan oleh PAS dan selayaknya menjadi tukang pikul tong taik lambang Umno!!....betul lah seperti kata wfauzdin,...Sibangsat ini telah memilih jalan akhir kehidupan beliau iaitu dengan meninggalkan Jemaah Islam untuk bersama sama golongan-golongan munafik yang menjadikan fitnah sebagai cara hidup.....

Anonymous said...

Bagi saya, tidak salah kalau seseorang tu. . berpindah dari satu parti keparti lain. . ini menunjukkan dia tidak taksub dengan satu parti. Kalau parti tu . .salah, takkan nak sokong sehingga kemati? tentu kita nak beralih keparti lain yang kita rasa lebih baik. Inilah yang dikatakan demokerasi. . sebab tu. . lah saya katakan .D. Hasasan Ali tak salah SEKIRANYA BELIAU beraleh parti lain. Saya dulu pun cukup kuat dengan PAS, tapi saya lari tinggalkan PAS kerana parti itu telah bergabong dengan DAP dimana saya amat benci sekali dengan LIM KIT SIANG DAN KARPAR SING KEDUA-DUANYA AMAT JAHAT.

Nam Ron said...

SARJAN HASSAN Kayu Jati kata 72 peratus di dalam PAS adalah sekular, manakala golongan Ulamak hanya ada sekitar 30 peratus. Mahu tanya juga, sewaktu Hassan Kayu Jati ini berada di dalam PAS, dia di dalam golongan yang mana satu? Ulamak? Sekular? Mungkin dia bukan sekular, bukan juga Ulamak, tetapi `PUKIMAK'. Itu confirm.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive