Anwar Ibrahim Akan Letak Kesemua Jawatan Yang Di Sandang??


Anwar Ibrahim akan meletakkan semua jawatan yang beliau sandang sama ada sebagai ahli parlimen, Ketua Pembangkang, Ketua Umum Pakatan Rakyat, Penasihat Ekonomi Selangor dan apa sahaja jawatan yang beliau sandang waktu ini pada bulan Mei ketika bahang pilihanraya ke 13 semakin hampir.

Dalam perletakkan jawatan ini Anwar Ibrahim akan membuat satu rapat umum dan juga sidang media dengan mengambarkan kesedihan serta kesengsaraan beliau yang kononya difitnah oleh UMNO dan Barisan Nasional sehingga memaksa beliau meletakkan jawatan kerana tidak lagi sanggup menanggung aib Fitnah dari UMNO dan BN.

Anwar Ibrahim akan melakonkan watak serta babak sedih, haru malah Gomo yakin dan amat pasti akan mengalir air mata Anwar Ibrahim dalam hal ini ketika pengumuman perletakkan jawatan beliau dibuat kelak. Suasana pilu akan menyelubungi kem pakatan Rakyat dan juga mendapat tempias dari kesedihan tersebut adalah rakyat Malaysia yang lentur hati dan jiwa mereka.

Kerana Konspirasi UMNO dan BN lah maka Anwar Ibrahim meletakkan jawatan akibat fitnah yang sudah melampaui batas. Itu antara propaganda Anwar Ibrahim dalam menyakinkan rakyat bahawa segala pendedahan yang dilakukan oleh Dato Eskay, Dato Nalla, Senator Ezam, Umi Hafilda dan ramai lagi merupakan satu tekanan politik dalam menjatuhkan karier politik beliau.

Waktu ini Anwar Ibrahim akan lemah longlai sama seperti lakonan yang beliau lakukan ketika dipapah untuk dibicarakan dimahkamah pada kes terdahulu lewat 90 an. Waktu ini Wan Azizah, Nurul Izzah dan penampilan khas Ehsan anak lelaki tunggal beliau akan melaungkan kata kata perangsang kepada rakyat yang bapa dan suami mereka meletakkan jawatan kerana aib fitnah UMNO dan Barisan Nasional.

Ayat Anwar Ibrahim dengan pengumuman perletakkan jawatan pada hari itu

"Saya tidak sanggup lagi menanggung aib akibat difitnah oleh UMNO dan Barisan Nasional terus terusan kerana jawatan yang saya pegang sebagai Ketua Pakatan Rakyat. Saya meletakkan semua jawatan yang dipegang kerana tidak mahu menjadi liabiliti kepada Pakatan Rakyat dalam membersihkan sistem, korupsi yang ada hari ini bagi merampas Putrajaya. Biarlah saya mengudur diri dan akan menyokong perjuangan Pakatan Rakyat hanya di sebalik tabir. Saya tidak mahu saya menjadi beban buat rakan dalam Pakatan Rakyat menghadapi perperangan sengit menentang UMNO dan Barisan Nasional pada pilihanraya nanti.


Sesungguhnya Aib fitnah yang dilemparkan UMNO dan Barisan Nasional kepada saya dan keluarga amat menyakitkan hati saya dalam menghadapi perjuangan menentang kezaliman in. :- Selanjutnya Di Papa Gomo

2 comments:

Anonymous said...

anuar aljuburi nak buang semua jawatan??? ini kejutan besar beb, perjuangan sepanjang hayat jadi habuk namanya tu...manusia hidup tak kan nak menungkat langit atau dia sedar rumah kata berambus kubur kata aku nak kambus, baka yg anuar semai dah ada gantinya, siapa lagi kalau bukan ratu pkr nurul izah alanuar, semua watak ada padanya kecuali satu yg tak munkin dia bolih lakukan kerana dia perempuan, bab meliwat

Anonymous said...

AYOYOYO KADAWELE....DAIIII ANWAR ..ENNAPA POOOCHIIII....POOODAAAHHH...SIVAJI THE BOSS KAH?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive