HOT BEB..!!! 21 Dokumen Sulit Termasuk Laporan Polis Salah Laku Azmin Ali


Kenyataan pegawai BPR yang asal

Saya adalah seorang bekas pegawai kanan BPR yang terlibat di dalam penyiasatan kes terhadap Azmin Ali dan isterinya Shamsidar pada tahun 1995. Saya rasa terpanggil untuk mendedahkan bagaimana ‘corrupt’ seorang bernama Anwar Ibrahim dan Azmin Ali di mana kedua-duanya kaya raya dan malah cerita Shamsidar merupakan gundik Anwar pada saya bukanlah suatu yang mengejutkan kerana telah lama perkara ini berlaku. Hanya orang yang pekak, buta dan tuli sahaja yang sengaja mengatakan segala cerita ‘corrupt’ dan juga skandal sex mereka sebagai suatu cerita rekaan atau konspirasi.

Beberapa hari yang lepas, RPK dalam pendedahannya bertajuk “MACC ‘Deep Throat’ comes out of the closet” (Pemberi maklumat SPRM dedah identiti diri) memuat turunkan lebih kurang 21 dokumen berkaitan dengan siasatan kes rasuah membabitkan Azmin, ketika beliau masih berada dalam kerajaan pada 1995.

Ketika itu, Azmin dikenali sebagai ‘budak bermata biru’ yang menjadi Setiausaha Sulit kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan Malaysia.

Dokumen itu mengandungi kesalahan-kesalahan rasuah Azmin yang telah diklasifikasikan sebagai “tiada tindakan lanjut” di bawah arahan Anwar.

Anwar didakwa mengarahkan kroninya, Ketua Pengarah BPR ketika itu, iaitu Datuk Shafee Yahaya supaya menghentikan siasatan tersebut. Sumber Dari AIDC





















3 comments:

hanizam said...

ha..ha..ha...aku rasa yang ANUAR dok kencingkan orang 1 negara dia berceramah pasal 2 kotak dokumen rasuah & salah guna kuasa, dokumen inilah kot...

tapi saje bagi gempak, kata bukti salah laku kerajaan...kot-kot dia pun terlupa dokumen ape, tak tau tu sebenarnya dokumen asmin kesayangan dia...

Wanredone said...

SIASAT JANGAN TAK SIASAT HABIS HABISAN..... KALAU TAK RASUAH, APA NAMANYA? HUJAN DUIT?

Anonymous said...

Waah....ini macam manyak sinang ma. Talak kelija, luluk lumah goyang kaki, goyang tangan, goyang muntut, lapat luit juta-jutaaaa ma.. selupa pelakon cina Zhang Ziyi ma..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive