HOT BEB..!!! Nik Aziz Itu Gaya Hidup Setan - Prof Nasoha

8 comments:

Anonymous said...

Tak kan Prof ni sorang je yang buat penjelasan dan belasah Pok Nik ni. Mane pi lain-lain cendikiawan2, ulama'2, ustaz2, dan pemimpin2 politik yang berani tampil dan belasah cukup2 pahaman PAS nih. Sila, sila, sila lah weh.

Anonymous said...

Mohon tuan prof berfikir sebentar...cuba tengok apa dasar PAS.Perlembagaan PAS ialah Al Quran,Hadis,Qias & itjmak ulama.Dasar Umno pula apa? sedap2 mulut cakap org ikut fahaman syaitan...Tuan guru dah kata kalau UMNO tukar perlembagaan ikut islam dia sanggup utk bubar PAS.Ini maksudnya PAS ini cuma kenderaan sahaja tak timbul soal taksub pada PAS.

Anonymous said...

Manusia yg terang2 berbuat amal soleh dikata syaitan.Manakala manusia yg terang2 buat kejahatan dikatakan baik...inilah dunia akhir zaman.

Anonymous said...

Dimana perjuangan islam PAS? Kenapa dulu boleh berjuang untuk negara islam dan bila berkawan dgn DAP, islam dibuang dan berjuang untuk negara kebajikan pulak? Kerajaan telah lama mengistiharkan negara kita negara islam tanpa halangan dari parti kompenent yg lain kecuali parti pembangkan DAP. Tapi PAS terpaksa tunduk kepada DAP. PAS buang islam dan digantikan dgn berjuang untuk negara kebajikan pulak. Pas itu parti politik bukan ugama. Pemimpin2 PAS hanya layak jadi ketua kampung aja. Banyak lagi kesilapan2 yg dibuat oleh pemimping2 PAS, kau org carilah sendiri dan bacalah maklumat dari kedua2 pihak jangan asyik baca sisebelah pihak saja, sebab kalau kau org baca disebelah pihak saja kau akan jadi bebal selamanya. Orang2 yg bebal saja tak boleh nak bezakan pemimpin yg bagus. Saya bukan nak pertahan umno atau kerajaan, dan umno pun bukan seratus perfect tapi kalau nak dibandingkan dgn PAS jauh pangang dari api. PAS hanya pandai mengunakan ugama dan disesuaikan dgn kehendak mereka saja sekali gus mengelirukan org2 islam yg ugamanya hanya sederhana saja. Nauzubillah, kalau PAS memerintah, saya rasa negara kita akan jadi macam negara islam disebelah timur.

Anonymous said...

Kalau tanya aku lah, parti mana aku akan sokong. Aku akan sokong BN sebabnya mudah, Umno adalah parti dominan dalam BN, dan bagi parti pembangkang (Pakatan Rakyat) parti dominannya adalah DAP. Kalau PR memerintah tentulah DAP akan berkuasa PKR dan PAS hanya jadi pak turut dan alamatnya negara kita akan jadi macam singapura. Kalau aku sokong PAS atau PKR maknanya aku juga sokong DAP parti yg akan hancurkan kuasa melayu secara terancang dan halus. Ugama islam aku hanya untuk menghambakan diri yg kerdil ini kepada Allah swt saja dan bukan melalui parti politik PAS.

Anonymous said...

nasoha komen....
sorry beb kalau org lain komen aku minat dengar
ko selidik sikit sape nasoha ni

dulu ikut tabligh....pas tu kecewa dah tuduh gerakan tu sesat

sblm tu dia ade buat lagu puji tun Mahathir....lps tu masuk dlam che det.....konon menasihati tun lah

ayat dia akan berbunyi begini ....tun yang dihormati

aku bukan nak sebelah PAS .... tapi oraag macam nasoha ni manusia yang nak perhatian
gila jawatan
kalau tabligh yang 30 tahun dia ikut dia boleh kate sesat....sedang majlis fatwa kebangsaan tak kata tabligh sesat....ko org nilailah sendiri manusia ni

Anonymous said...

nak terberak aku dengar ape ko cakap…
nasoha….ko tu sore loser…..
ko ni jenis manusia yang gila kuasa….tak heranlah dah 30 tahun dgn tabligh ko akhirnya dah jadi outcast….
sekarang nak tarik perhatian lah dekat pilihan raya
macam umi hafilda dengan panglima ludah
cuma beza dia ko kelihatan alim…..
dulu tulis lagu puji ex pm tun mahathir macam mane ….UMNO kasik respon ke
aku rase tak kot sebab tu ko menyalak macam anjing kurap….sorry anjing tokak kutuk nik aziz
ni kire nak perhatian lah tu

ingat tak masa dlm tabligh….hehe dalam profil siap tulis ahli syura….
lps tu mesti tulis anaak melayu pertama lulusan…..

punya nak satu dunia tau bertapa hebatnye nasoha

elokko masuk umno la….cuba cari pengaruh….percubaan ko guna tabligh dah gagal
pas tu kate tabligh sesat
weii doktor mata yang buta…..majlis fatwa pun tak beri fatwa tabligh sesat
ko sape….agak agak layak ke beri fatwa
bahasa arab pun ko tak fasih
biasalah
pendapat org kecewa

macam mane dengan imam hamid dgn bai khalid….dah berbaik ke dgn diorg

Anonymous said...

adoihai..aku dah x tau apa nak dicakapkan dgn org ISLAM sekarang ni..ada yang sanggup ikut telunjuk org kapir secaa terang-terangan pun ada lagi islam yg bersetuju..ada yg kapir nak buat SEMUA AGAMA DALAM MALAYSIA ni adalh sama pun ada segelintir UMAT ISLAM DLM MALAYSIA ni bersetuju..ini kerana klu dah KEPAL ISLAM itu sendiri bersetuju maka pengikut2 dia semua akan bersetuju..dan dia akan menokok tambah ayat sebegini didalam AL-QURAN "BARANG SIAPA YANG TIDAK MENGIKUT AKU UTK MELAKSANAKAN SEMUA AGAMA ADALAH SAMA, MAKA SECARA AUTOMATIKNYA KAMU SEMUA ADALAH TETAMU NERAKA"...inilah yg dikatakn TAKSUB KEPADA TOK GURU NYANYUK sampai sanggup menggadaikan MARUAH DIRI DAN AGAMA semata2 utk membantu KEPALA mereka mendapatkan KUASA..fikir-fikirkanlah....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive