Lagi Pemimpin Tertinggi Dan Pengasas PKR Keluar Parti Dan Masuk MCA


Sidang media yang dibuta oleh Ng Lam Nyong di pejabat MCA Labis bersama pemimpin tertinggi MCA ia itu Dato Sri Dr. Chua Soi Lek dan tiga orang lagi pemimpin tertinggi PKR yang terdahulu kini sudah berada di dalam parti Barisan Nasiaonal (BN) hadir di sidang media terseut untuk memberi sokongan kepada Ng Lam Nyong.

Ng Lam Nyong juga adalah salah seorang pengasa PKR yang mula-mula ditubuh kan pada tahun 1998 beliau juga adalah bekas Naib Presiden pemimpin PKR ketika penubuhan parti tersebut dan no parti beliau adalah bernomboer 12. 



Daalam sidang media tersebut Ng Lam Nyong telah memberitahu bahawa beliau sudah tidak mempercayai kepimpinan PKR yang diterajui oleh Anwar Ibrahim. Beliau juga mengatakan setiap transfomasi yang hendak dilakukan oleh Anwar Ibrahin semuanya tidak boleh dipercayai dan sudah banyak selogan yang digunakan tetapi tidak ada satu pun yang mencapai kejayaan.


Sebelum penyerahan borang keahlian belaiu dalam MCA meliau telah membuat pengumuman keluar parti dan mengoyakan sempel kad keahlian PKR beliau semasa sidang midea tersebut dan terus menyerahkan borang keahlian MCA kepada pemimpin tertinggi Dato Sri Dr. Chua Soi Lek dan mengesahkan beliau memasuki MCA pada 25.1.2011

Ng Lam Nyong juga meberitahu ada 400 orang lagi ahli PKR akan keluar parti dan kemungkinan besar bilangan itu akan bertambah.



1 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Bakaljadi parti kerahmatullah.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive