Anwar Ibrahim Mahu Lari Keluar Negara......????

p

Beberapa hari lepas Ketua Wira Perkasa Armand Azha telah memebuat laporan polis terhadap Anwar Ibrahim yang mengatakan beliau dalam perancangan untuk melarikan diri keluar negara.

Laporan yang dibuat adalah untuk mendesak Pejabat Peguam Negara menarik kembali pasport antarabangsa milik Anwar Ibrahim.

Man Laksa mendapat tahu yang si Anwar Ibrahim ini sudah tidak senang duduk dengan kes liwatnya yang tidak di selesaikan lagi dan sekarang ini satu demi satu maklumat yang dibongkarkan oleh pejuang2 maya pro kerajaan.


Anwar juga sudah membuat persiapan rapi untuk beliau melrikan diri di beberapa negara yang di kenalpasti berpontensi untuk beliau menyembunyikan diri negara yang dikenalpasti ialah US atau pun Jerman.

Melihat keadaan semasa Anwar sekarang ini sudah tidak dapat melakukan sebarang kenyataan untuk mempertahankan diri beliau dari setiap sudut, lihat saja lah di parti PKR dimana kebnyakkan ornag kuat parti itu sudah keluar parti disebabkan sudah tidak percaya lagi kepada Ketua Umum tersebut..


Post By....MAN LAKSA

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive