Kematian 2 Komando Malaysia Hanya Rekaan - Tian Chua...!!!!





Tian menyifatkan pencerobohan di Lahad Datu hanya sandiwara kerajaan untuk menakut-nakutkan rakyat seolah-olah wujud suasana tidak aman di Sabah.

“Ada konspirasi oleh kerajaan Umno untuk mengalih pandangan rakyat Sabah, terutama dalam isu pemberian kad pengenalan kepada warga asing,” katanya.

Inilah permainan politik yang cuba dimainkan oleh puak puak pembangkang... Segala perancangan telah dirancang dengan teratur..


Berikut adalah senarai anggota komando PDRM atau VAT69 yang terkorban dan cedera sewaktu serangan mortar dalam krisis Lahad Datu :

1. Inspektor 17992 Zulkifli B. Mamat (gugur)
2. Koperal 113088 Sabarudin B. Daud (gugur)
3. Koperal 152133 Mohd Tarmizi B. Hashim (cedera di tangan dan kaki) (ditempatkan di Hospital Lahad Datu)
4. Koperal 135383 Azman B. Ampong (cedera di punggung/peha) (ditempatkan di Hospital Lahad Datu)
5. Konstabel 176533 Mohamad Qaiyum'aiqal B. Zolkifli (cedera di bahu kanan & kedua-dua kaki) (ditempatkan di Hospital Sandakan).

29 comments:

Anonymous said...

butuh cina babi!

Anonymous said...

Cina mana berani masuk askar. Takut mati kut

Anonymous said...

tian chua cina paling kurang ajar

Anonymous said...

Ini tian chua memang pengkhianat negara....

Anonymous said...

keturunan kominis apa dia peduli pasal keselamatan negara ,ni lah tahap mentaliti ahli parlimen pembangkang semua benda nak dijadikan modal politik

Anonymous said...

Cina sial!!!!! tak sedar awak tu pendatang..

Anonymous said...

Pada Tien Chua cina bangsat...Komando yang mati bangsa melayu 14 billionaire orang cina .... orang cina perlu diajar lepas ni insyallah no cina ni hal kali ni boikot barang dan kedai supermarket orang cina ...ayuh boikot perniagaan orang cina mulakan dari sekaranggg..ayuh ajar tien chua orang cina malaysia...Mulai esok JANGAN BELI BARANG-BARANG DIKEDAI CINA

Anonymous said...

Pada Tien Chua cina bangsat...Komando yang mati bangsa melayu 14 billionaire orang cina .... orang cina perlu diajar lepas ni insyallah no cina ni hal kali ni boikot barang dan kedai supermarket orang cina ...ayuh boikot perniagaan orang cina mulakan dari sekaranggg..ayuh ajar tien chua orang cina malaysia...Mulai esok JANGAN BELI BARANG-BARANG DIKEDAI CINA...orang cina perlu diajar dari sekarangg

Anonymous said...

Tian chua orang harapan anuar no 1 untuk menghapus bangsa melayu, sesuai daengan jiwa komunisnya bersahabat dengan anuar adalah satu kelebihan buat beliau.

Anonymous said...

kalau polis cina yg mati pasti tian chua anjing tu akan buat demo..kata kerajaan zalim dll..tangkap dan dakwa si anjing tu sbab buat tuduhan palsu.

Anonymous said...

tian kayu cina nih

Anonymous said...

cina ni kalau nenek dia nak beranak pun mesti tuduh umno punya konspirasi.....sedar lah wahai Melayu2 pkr & pas....

Anonymous said...

melayu porak peranda cina dan india ketawa renungankan kesultanan yg ada d asia tengara adalah rumpun2 melayu satu agama so bersatulah tanpa mengira etnic dan mendriskriminisasi suku kaum lain sulu jga tidak terkecuali dr rumpun melayu

Anonymous said...

masalah ini berpunca dr RCI

Anonymous said...

sepatutnya yg berlalu tu biarlah berlalu sepatutnya pti sekarang yg harus dberkas pti yg dah lama menetap dan beranak pinak d sabah dberikan taraf supaya kuasa melayu lagi mantap kerana bilangan penduduk melayu akn bertambah jauh dr cina dan india yg asl pendatang nun jauh d sana

Anonymous said...

kita muslim sesama muslim kenapa harus berperang sesama sendiri nanti apa kata orang yahudi

Anonymous said...

dunia islam sekarang ini hancur krn orang2 islam itu sendiri saling tuding menuding jari dunia islam jd tidak aman kerana ada orang islam yg d tindas oleh orang islam itu sendiri maka yg tertindas itu akn berdoa memohon keadilan kepadaNYA

Anonymous said...

sial punya cina.ko tunggu.mesti ada peluang kita berentap sekali lagi.

Anonymous said...

Semua salah umno semua salah BN..rekaan semata2 kasi takut rakyat...butuh pada pembakang dah mati tentera malaysia pun nya kata main2 dan rekaan..anjing

Anonymous said...

Binatang celako cina mampos...la kalau ckp itu mcm..lu mati lepas pru13 lu tau la anjing pembakang

Anonymous said...

apa kata lepas ni kalau cina butuh 2 ekor tu buat police report sbb sesuatu terjadi kat dia..anggota polis cakap..ini sandiwara jer kan...baru adil

Anonymous said...

tan chua walau s=senyum aku tengok macam muka babi. lebih lebih bila dia ngaku buat gambar palsu najib dengan altantuya. aku benci sama tian chua. macam dia ni kita nak jadikan ketua?

Anonymous said...

Cibai lu Tian..

Anonymous said...

Kasi saman sama Tian Chua. Itu cina tada tau kerja kerajaan ka? Kasi tarik masuk askar itu cina. Baru itu cina tau...

Anonymous said...

tian chua cina bangang ni elok jer ditangkap...bawa kat lahat datu utk dijadikan target bart jer....manyak bolohh punyerrr cinna ini punn

Anonymous said...

Poo key TIANg...!!

Anonymous said...

kita ni mampu geram je.ko x nampak muka tian chua tu gelak besar dgn berkata ADA AKU KESAH...

Anonymous said...

Bila askar Melayu mempertahankan negara mati, Cina diam. Takda ucapan simpati. Kalau Cina Teoh Beng Hock dibunuh gangster upahan DAP, seboklah orang Cina menuduh kerajaan bunuh Cina. Celaka punya DAP. YANG LAGI BANGANG, MELAYU DALAM PAS. DIA PUN IKUT SAMA DENGAN DAP.

Didie Peace said...

BODOH PUNYE CINA..SIALLL LO..G MAMPUS....KOMUNIS

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive