Ketuk Kepala Nik Aziz dan Anwar Ibrahim Baru Boleh Satukan Melayu - Tun Mahathir


Susah untuk meggambarkan bila agaknya orang melayu akan bersatu untuk mempertahankan bangsa, agama dan negara, mungkin Malaysia dijajah kembali baru orang melayu nak bersatu????

Perpecahan yang berlaku dikalangan orang melayu adalah ketidak sefahaman dinantara orang melayu itu sendiri, dimana mereka mudah lupa asal usul mereka, taksub dengan politik.

Tun Mahathir berkata orang melayu dinegara ini boleh disatukan jika dapat mengetuk kepala Tok guru Nik Aziz dan Anwar Ibrahim, mereka bedua ini lah yang selalu memecah belah kan orang melayu kepada tiga dan kuasa politik menjadi kecil.

Di dalam politik apa-apa pun boleh berlaku, tetapi biarlah orang melayu bersatu jangan hendak memecah belahkan mereka. Di sebabkan Nik Aziz dan Anwar Ibrahim orang melayu saling berbalah setiap pekara dan menjadikan pekara itu isu yang berpanjangan.

Anwar Ibrahin dengan niatnya mahu menuju ke Putra Jaya pada 16 september yang lalu tetapi tidak berjaya, kemudian membuat banyak kenyataan sampaikan orang melayu sendiri percaya dengan kata-katanya, sehinggakan hari ini masih tidak ke Putra Jaya.



Post By.....MAN LAKSA

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive