"Calon Pas Merlimau Seorang Penipu!!!!!" - Bapa Saudara Tiri


Kecoh2 penipuan yang dibuat oleh Yuhaizad, Man Laksa dan blogger Azmy Awang Kelana Jaya telah menerjah bapa saudara Yuhaizad untuk mendaptkan bukti2. dan artikel ini dari Azmy Awang Kelana Jaya..

SYARIKAT AULA SAWIT
Syarikat perkongsian antara abang calon pas celaka merlimau, "PEDI"..nama glamor..mulanya ok..bila harga getah melambong..mulalah si Pedi hilang akal dan tamak haloba cari jalan dgn mancon "balan"..india pkr bagaimana nak humban bapak sedara tirinya supaya nyah dalam bisnis beli getah mereka !



Calon pas celaka merlimau mula join bisnis bila dapat tahu keadaan kelam kabut dan tahu dapat untung mudah bila getah harga mula melambung.
Calon celaka pas buat loan dgn bank rakyat atas nama bini..Rm 20,000.00.



kerana kesiankan anak sedara tiri yang hidup susah dan mula nak berniaga..HAJI AHMAD AFENDI ISMAIL..bapak sedara tiri berjanji kiranya bisnis tak jalan dia akan bayar hutang bank !!


kerana sifat haloba..dengki kianat menguasai jembalang yg bertopengkan nama parti cap taik..calon pas celaka merlimau menjaja keseluruh kampong dengan mengatakan bapak sedara tiri menipu dan tidak membayar balik duitnya..nak berniaga kena sama2 tanggung risiko..tapi kaldai dap hanya nak untung saja..rugi dia tak nak tanggung !
Atas dasar maruah keluarga..si bapak tiri calon kaldai dap memberi kata dua..24 jam tarik diri dari bertanding atau segalanya akan d dedahkan !!



Haji afendi..menunjukkan segala bukti pembayaran balik malah lebih dari Rm 20 ribu telah d masukkan ke dalam akaun peribadi calon kaldai dap merlimau..sapa yang tak bayar bank ???..dia belit bini dia yang dia tak terima satu sen pun dari bapak sedara tirinya itu...perGHH..tuiHHH !

FIKIRKANLAH..RENUNGKANLAH KENAPA MANGKOK JAMBAN NI MENUMPANG D RUMAH GURU KERAJAAN MALAYSIA SEKARANG YG D BENCINYA !!


CALON KALDAI DAP INGAT BAPAK SEDARA TIRINYA YG BERUMUR 64 TAHUN BOLEH D TIPU...BAPAK SEDARANYA SIAPKAN PENYATA BAYARAN DAN RESIT PEMBAYARAN YG MELEBIHI RM 20K !!


REPOT POLIS JUGA SUDAH D BUAT KE ATAS ABANG CALON KALDAI DAP KERANA MENIPU DAN MEMBAWA LARI PEKERJA INDON...JUAL INDON ???

Lagi Panas KLIK DISINI

1 comments:

Anonymous said...

tolong pautkan blog saya tuan...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive