Penganut Pas Bergaduh Di Merlimau....!!!!


Malam tadi ada satu kemalangn yang berlaku di perumahan Merlimau, semasa Man Laksa melalui jalan perumahan tersebut Man melihat ada orang ramai berkumpul di persimpangan jalan rupanya ada seorang remaja melayu menaiki motorsikal LC135 telah melanggar kereta Proton Wira kepunyaan perempuan cina.


Apa lagi Man pun menjalankan lah tugas sebagai cameraman heheh.... nasib baik lah pihak Polis Trafik Peronda lebih awal sampai untuk mengawal keadaan, sebelum itu Man baru balik dari ceramah Umi Hafilda. Kesian melihat budak tersebut, Man bertanya  kepada mangsa kemalangan tersebut dia berkata "saya bawak motor mengikut jalan saya dan tiba2 kereta itu tampa memberi signel terus masuk simpang dan saya terus melanggar kereta itu."



Ada seorang saksi yang kebetulan lalu dikawasn tersebut dan melihat ada remaja terbaring di atas jalan raya dan terus membantu remaja itu. Keadan remaja tersebut tidak banyak mengalami kecederaan hanya motornya saja yang teruk dan kereta Proton itu hanya kemik di bahagian sisi kiri depan kereta.


Remaja tersebut terus menalifon keluarganya membritahu beliau mengalami kemalangan, dalam beberama minit kemudia bapa remaja tersebut sampai dan terus bawa anaknya kehospital dan motonya di bawa kebalai polis... 

3 comments:

Sudir said...

Ko ni.. Tengok tajuk bukan main gempak lagi..

herokecik said...

Ada tak Melayu Berkopiah tu membantu.. Ke Tolong Tengok jer? Kalau tolong tengok.. hempuk der dengan kayu bendera PAS tu...

Malay Delima said...

orang yang berkopiah itu bapa kepada remaja tersebut dan beliau adalah ahli pas....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive