Anwar Menggunakan Dana Asing Untuk Menakluk Sarawak!!!!!



Ini merupakan sebahagian daripada fakta sejarah. Sebaik sahaja Anwar dibebaskan dari penjara Sungai Buloh pada tahun 2004, beliau memilih United Kingdom sebagai pengkalan pertama dan utama.

Menjadi satu misteri, majoriti tokoh pelarian yang bermasalah di negaranya sendiri akan memilih United Kingdom sebagai pengkalan mereka. Hal ini berlaku kepada Salman Rushdie, Raja Petra Kamaruddin, Peter John Jaban, Anwar Ibrahim dan ramai lagi.

Al Gore, kawan rapat Anwar, apabila parti Demokratnya tewas kepada Parti Republikan pimpinan Bush di Amerika Syarikat memilih United Kingdom sebagai pengkalan untuk melarikan aset-aset hartanya yang berlindung di sebalik NGO bernama Generation Investment Management Group (GIM).

Mentor tersembunyi Anwar, George Soros, walaupun menyerang ekonomi Asia yang berpengkalan di Hong Kong, tetapi pengkalan utamanya tetap berada di United Kingdom.

Mike Billington, wartawan Executive Intelligence Review (EIR) dalam tulisannya bertajuk “British Empire Tool To Recolonize Malaysia” [klik di sini] mendedahkan Anwar Ibrahim dinaungi dan dicaturkan oleh dua Yahudi, Soros dan Al Gore yang berpengkalan di London dan kemudiannya diperluaskan lagi peranannya apabila dinaungi oleh Paul Wolfowitz, Yahudi berfahaman zionis dari Amerika Syarikat.

Menurut Billington, trio Yahudi ini yang menaungi, memberikan pendapatan, kedudukan, pangkat serta membiayai dana untuk Anwar melaksanakan missionarinya.

Untuk lebih memahami topik ini, sila baca laporan-laporan sebelum ini berkaitan dengan pakatan Yahudi menaungi karier politik Anwar berpengkalan di London. Klik di sini, sini, sini dan sini

MAKLUMAT LANJUT KLIK DISINI

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive