Anwar Taja Papa Orang Utan Untuk Menghentam Ketua Menteri Sarawak!!!


Lelaki yang bersama Anwar di dalam gambar tersebut adalah kawan lama anwar ibrahim dari sarawak, di fahamkan lelaki itu yang namanya di panggil Peter Jhon Jaban atau dengan nama samarannya "Papa Orang Utan" telah lama mealirikan diri ke London.

Peter telah mebuka sebuah stesen radio yang bersiaran 2 kali sehari untuk memburuk-burukan ketua menteri Sarawak dan operasinya dijalankan secara rahsia, tidak diketahui dimana tempatnya.


Papa Orang Utan telah ditaja oleh Anwar Ibrahim untuk meghentam Ketua menteri Sarawak.

Antara yang paling kerap didengar adalah kemiskinan dan kesengsaraan kaum bumiputera berikutan Hak Tanah Adat Bumiputera Sarawak (NCR),dirampas kerajaan.


Menurut carian di internet, selain ‘Papa Orang Utan” tenaga penting di sebalik radio itu ialah Clare Rewcastle Brown.

Brown adalah warganegara Britain yang dilahirkan di Sarawak. Sejak tahun 1983 merupakan wartawan BBC.

Kenyataan di media Britain pada 23 Februari lepas yang menyatakan Clare Rewcastle Brown adalah ipar kepada bekas Perdana Menteri Britain, Gordon Brown, yang bertanggungjawab terhadap RFS dan blog Sarawak Report. 




Dipercayai, kos operasi radio dan blog propaganda itu dibiayai dari dana untuk demokrasi dari luar negara.
Selain kerja Papa Orang Utan ini memburuk-burukkan kerajaan Malaysia beliau juga merupakan ahli Malaysian Civil Liberties Movement, sebuah NGO yang berpengkalan di London dan diasaskan oleh blogger Raja Petra Kamaruddin

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive