Anwar Ibrahim Menafikan Kepada Rakayat Di Yahoo!!!! - Itu Bukan Beliau...



Dalam perbualan selama 75 minit itu, yang dihoskan Yahoo! Malaysia, Ketua Umum Pakatan Rakyat itu berulang kali menafikan penglibatannya dalam aksi seks didakwa “Datuk T”. Bekas timbalan perdana menteri itu bagaimanapun kelihatan mempertahankan diri dan kebanyakan soalan yang ditanya dijawab dengan penafian sambil menuduh ia komplot  Barisan Nasional (BN). Apabila ditanya sama ada beliau bersalah, Anwar bagaimanapun kelihatan marah terhadap seorang pengikut Yahoo yang merujuk kepada ketulenan rakaman video itu, hasil analisi pakar-pakar dari Korea Selatan dan Amerika Syarikat (AS). KLIK DISINI

10 comments:

vulcan933 said...

hahahaa..jgn menipu nuar, kami tdk sebodoh yg kamu sangka.klau rog pas,dap n pkr(PR)boleh kamu bodohkan tapi kami tdk.klau bukan kamu jadi siapa lagi?nik ajis?bukan

Anonymous said...

orang barisan nasional tak ada masa
nak berpolitik jahat macam tu
tambah pulak nak berpolitik sepanjang
tahun. ada nampak orang barisan bercakap pasal politik, cuma kalau ada pilihanraya kecil saja. lu fikirlah sendiri. Yang buat tuduhan pun kawan baik beliau yang bukan orang Barisan. Mungkin yang suka buat komplot jahat adalah Anwar sendiri masa dalam UMNO. Tu pasal dia cakap orang Umno suka buat fitnah sebab dia macam tu dahulu. Kenapa tak saman
saja Datuk T, selalunya orang cakap pasal dia semua disaman termasuklah negarawan negara Tun Mahathir. Semoga Tun cepat sembuh dan sihat
seperti sedia kala.Amin

Anonymous said...

aku ada rahsia nak kongsi sama korang.jgn bilang siapa2.sebrnarnya dalm video tu ialah nik ajis...

Anonymous said...

Betul lah, Boss IMF - Dominique Strauss-Kahn lebih bermaruah. Adakah dia kena tangkap kerana konspirasi amerika nak jatuhkan dia? Baru dituduh jer dah letak jawatan.
"paksyeh" perosak bangsa dan agama ni, dah terang2 gambar video muka dia masih nak kempen dengan muka tak malu, satu keluarga diheret bersama. Agaknya dia orang ni tak reti malu ker? Cuba lah tengok muka kat cermin tu wan azizah, nurul.... tak malu ker? Kalau tak tau malu dengan manusia pun, malulah dengan malaikat kiraman katibin di kanan kiri tu. Apatah lagi malulah dengan Allah swt. Orang paling bodoh dalam dunia ni pun kalau ditunjukkan video porno laki dan bapak kau orang tu akan kata itu adalah si anu....! Taubatlah, dunia ni tak dibawa kemana pun. Kalian lebih dimuliakan dengan mengakui kebenaran dari pada terus melindungi insan yang terang2 melakukan perbuatan terkutuk tu.
--Ganasnyer--

Anonymous said...

Mungkin ramai akan menyokong PKR kalau Anu-war boleh panggil pakar luar utk buktikan yang pakar korea dan USA salah berkaitan dgn ketulenan video. atau Anuwar berjaya membuat satu video sex menggunakan orang yag serupa dgn pemimpin tertinggi kerajaan sebagai bukti yang video itu adalah konspirasi.... kesian penykong PKR menunngu idola mereka melakukan sesuatu, tapi malangnya semua yang diminta tak mampu ditunaikan. Anu-war sebanarnya tak boleh didakwa oleh undang undang Malaysia kerana bersex dgn pelacur, tiada peruntukan undang undang utk itu, yg bersalah adalah Dato T, juga pengedar VCD blue yg byk berkeliaran. Cuma dari segi maruah amat tercemar dan buruk sekali, udahlah memjadi rakyat pertama di Malaysia (dunia?)dipenjara kerana meliwat, kena plak dgn kes saiful dan entah apa lagi nanti. PAS, DAP even Izzah dah tak dtg masa keputusan kes liwat 2...so renung renungkan lah..... sekian

Anonymous said...

Sediri buat sendiri tanggung, dalam Islam pun benda tukan haram,kalau taraf ANUgerah ustat mesti tahu hukum hakam,ngapa buat gak. Tapi bideo tu sebijik mcm si ANU***. Kalau betul ngaku je la..tak buang karan. Pintu tobat masih terbuka luas pak.

Anonymous said...

WELCOME TO BAMBOO RIVER HOTEL

Anonymous said...

ZURAIDA PANDY KUTTY akan terima tempiAS dari sumpah laknat kerana bersubahah dengan ANUgerah tuhan...tunggu je...

tamimi's theory said...

Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan,
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

Anonymous said...

ye le bini eskay tu sama senasib ngan jijah tu. dah eskay ngaku dia yg dlm bilik sama peliwat tu. bini eskay nak buat camne dah laki dorang tu minat benda camtu cuma video eskay aje tak de. kena pulak eskay ngaku dia yg bayar duit utk peliwat tu sronok. kalu buat beli berlian ke emas ke dpt jugak bini eskay tayang kat jijah ni cuma dpt malu aje. ye le laki dorang beskongkol benda camtu. tu pun nak buat helah mintak simpati ke tamimi.bodoh penyokong pkr pas ni

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive